Volkswagen Golf, (Mk7) 2012 - 2019

Įvertinimas
4.4 6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 5
  • Patikimumas 4.43% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 4.66% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė4.412% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.65% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 4.41% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai HečbekasUniversalas Benzinas: 1.0 - 2.0 litroDyzelinas: 1.6 - 2.0 litroElektra Pigiau nei benzinas?Benzinas / Elektra: 1.4 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Volkswagen Golf buvo pripažintas Europos metų ir Pasaulio metų automobiliu 2013 metais.

    Galingiausia R versija turėjo dviejų litrų 300 AG variklį:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Komfortiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • GTI
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Gana brangus
"Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema"
Apžvalga
Tai vienas iš tų automobilių, kuriuos itin sunku sukritikuoti, tačiau kartu sunku likti kažkuom nustebintam. Tai puikus automobilis kokybės kartelę kilsterėjęs dar aukščiau. Septintos kartos Golf dizainas yra evoliucinis – visi dizaino elementai išliko tie patys, tik tapo kiek aštresni ir agresyvesni ir dar labiau pritaikyti prie kompanijos propaguojamo stiliaus. Priekiniai žibintai buvo įkvėpti Passat, Polo ir Phaeton modelių, o galiniai – iš to paties Passat. Automobilis atrodo ne tik dinamiškiau, moderniau bet ir tapo lengvesnis, nors yra 5 cm ilgesnis, tiek pat ilgesnė ir jo ratų bazė. Privalumai matomi visur – automobilio ratai yra arčiau kampų, todėl Golf atrodo sportiškiau, salone daugiau vietos, o ir saugumo lygis padidėjo. Naujoko viduje karaliauja subtilus stilius ir itin kokybiškos medžiagos. Visi Golf variantai turi 5.8 colių LED lietimui jautrų ekraną, nors jis nėra tobulas. Ekranas spalvas atkuria neitin kokybiškai, o ir į paspaudimus reaguoja nenoriai. Prietaisų skydelis standartinis ir paprastas – dvi ryškios rodyklės rodo esminius parametrus: greitį ir variklio apsukas. Tarp spidometro ir tachometro įtaisytas juodai baltas ekranas, kuriame galima matyti pagrindinius automobilio parametrus: kuro sąnaudas, radijo ar MP3 informaciją, navigacinės sistemos nurodymus ar tiesiog laiką. Paprasta, subtilu, tačiau visada madinga. Kitas svarbus privalumas – automobilis yra tikrai erdvus ne tik priekyje sėdintiems, bet ir ant galinių sėdynių sėdintiems keleiviams. Čia dviems suaugusiems keleiviams vietos užteks ne tik pečiams, galvai, bet ir kojoms. Bagažinės erdvė taip pat nenuvils. Dauguma Golf pirkėjų rinksis vieną iš dviejų TDI dyzelinių variklių: 1,6 arba 1,9 versijų. Pirmoji turi 104 AG, antroji 150 AG. Puikiai įvetintas ir benzininis 1.4 TSI variklis su 140 AG galia. Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema. Bluemotion versijos šių sistemų pagalba leidžia maksimaliai sutaupyti kurą, o CO2 emisiją sumažinti iki įspūdingų 82 g/km. Kelyje automobilis elgiasi nepriekaištingai – varikliai džiugina geru sukimo momentu, pakaba rafinuota, puikiai sugerianti kelio nelygumus, tačiau neatitraukianti vairuotojo nuo vairavimo proceso. Nenuostabu, kad iš naujos kartos Golf visada daug tikimasi, todėl jokios silpnybės jam nebūtų atleidžiamos. Volkswagen kompanija tai puikiai žino ir paprastai pirkėjų nenuvilia.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (5)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video