Mazda 3, (BM/BN) 2013 - 2018

Įvertinimas
4.0 0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 6
  • Patikimumas 4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė3.81% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Komfortas 3.56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 4.68% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 83% Ne 17%
Kėbulai HečbekasSedanas Benzinas: 1.5 - 2.5 litroDyzelinas: 2.2 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šiame automobilyje yra aktyvių aerodinaminių elementų - jeigu variklis nereikalauja papildomo aušinimo, tuomet priekinio buferio apačioje yra uždaromi ortakiai. Ši funkcija Mazda3 hečbekui leidžia pasiekti itin mažą oro pasipriešinimo koeficientą lygų 0,275.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Tikslus valdymas
  • Simpatiškas dizainas
  • Gerai surinktas interjeras
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Kieta pakaba
  • Neitin erdvus salonas
  • Mažokas bagažo skyrius
"Kompanija netgi teigia, kad šis modelis yra pats tyliausias automobilis savo klasėje – tam jie panaudojo lengvas, tačiau puikiai garsą sugeriančias medžiagas"
Apžvalga
Praeityje Mazda3, kad ir kokia gera buvo vistiek negalėjo prilygti tokiems konkurentams kaip Volkswagen Golf, Ford Focus ar Opel Astra. Tačiau naujasis modelis deklaruoja, kad dabar tikrai turi viską ko reikia sėkmei susilaukti – tiek technologijas, tiek kokybę, tiek išvaizdą, tiek valdymo savybes. Naujojo modelio išvaizda atkartoja neseniai pasirodžiusio Mazda6 modelio stilistiką - ryškios ratų arkos, itin žema šoninių langų linija suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį. 4465 mm ilgio, 1795 mm pločio ir 1450 mm aukščio automobilis yra 5 mm ilgesnis, 40 mm platesnis ir 20 mm žemesnis už savo pirmtaką, o atstumas tarp ašių padidintas visais 60 mm. Interjero kokybė buvo silpnoji Mazda3 pusė, tačiau šįkart problemas bandys išspręsti ne tik stilingu dizainu, bet ir gausiau naudojama oda ir kitomis kokybiškomis medžiagomis. Kompanija netgi teigia, kad naujasis modelis bus pats tyliausias automobilis savo klasėje – tam jie panaudojo lengvas, tačiau puikiai garsą sugeriančias medžiagas. Interjeras nudžiugins dar ir didele erdve ne tik priekyje sėdinčius, bet ir gale sėdinčius keleivius. Bagažinės talpa padidėjo iki 350 l. Mazda 3 komplektuojamas su trimis benzininiais SkyActiv varikliais ir viena dyzeline jėgaine. Silpniausi baziniai modeliai turi 1,5 litro, 99AG variklį, kuris iki 100 km/h įsibėgėja per 10,8 sekundės. 2,0 litrų atmosferiniai benzininiai varikliai turi 118 arba 162 AG. Iki 100 km/h modeliai su šiais motorais įsibėgėja atitinkamai per 8,9 ir 8,2 sekundės. 2,2 litro dyzelinis variklis siekia 148 AG galią bei 380 Nm sukimo momentą. Šis variantas iki 100 km/h leis pagreitėti per 8,1 sekundės. Mazda3 automobiliuose yra naudojama „i-Eloop“ sistema, kuri stabdymo metu išskirtą kinetinę energiją siunčia akumuliatoriui ir taip „pavaduoja“ generatorių. Kompanija šį sprendimą jau naudoja ir kituose šiuo metu gaminamuose automobiliuose - Mazda6 bei Mazda CX-5.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (6)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video