BMW 1 klasė, (F20/F21) 2011 - 2019

Įvertinimas
4.5 4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 5.012% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Varikliai 4.51% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Interjero kokybė4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 4.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 4.50% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai HečbekasSedanas Benzinas: 1.6 - 3.0 litroDyzelinas: 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Vokietijos žurnalas „Auto Bild“ ir „Bild am Sonntag“ BMW 1 serijos išrinko konkurso „Golden Steering Wheel“ („Auksinis vairas“) nugalėtoju kompaktinių automobilių segmente.

    Buvo gaminama ir sedano versija (F52):


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Ekonomiški dyzeliniai varikliai
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Nedidelė bagažinė
  • Brangokas
"Ar tik ne moterišką auditoriją bando prisivilioti tokia „vyriška“ markė kaip BMW?"
Apžvalga
1 serijos BMW daugiau nebegali pasigirti briaunuotu išskirtiniu dizainu – šįkart linijos tapo glotnesnės, švelnesnės, panašesnės į naujuosius 5 ir 6 serijos BMW. Ar tik ne moterišką auditoriją bando prisivilioti tokia „vyriška“ markė kaip BMW? Viduje 1 serijos BMW pasitinka kokybiškesne minkšto plastiko apdaila (bent jau priekinėje salono dalyje) bei tipišku BMW stiliumi. Automobilis turi eilę įrangos būdingos didesniesiems broliams - nukrypimo nuo kelio perspėjimo sistema, adaptyvus autopilotas ir t.t. Tiesa viduje automobilis išliko toks pat ankštas, o bagažinės skyrius neįspūdingas – tik 360 litrų (suskleidus sėdynes padidinamas iki 1200 litrų). Po kapotu slepiasi bazinis 1,6 litro turbo benzininis variklis turintis net 170 AG ir 250 Nm bei komplektuojamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Šios versijos duomenys: 5,6 litro vidutinės degalų sąnaudos, 7,5 sek. pagreitėjimas iki 100 km/h ir 131 g/km CO2 išmetimas. Dyzeliniai varikliai yra: 2.0 litrų turbo agregatai su 143 AG (118d) ir 184 AG (120d) galia ir pats ekonomiškiausias 114 AG (116d). Visgi geriausia įvertinti šį automobilį atsisėdus prie vairo. Puikus balansas tarp sportiškumo ir komforto skirtingai nei 1 kartos automobilyje, puikios savybės kelyje, gerai veikiantis elektrinis vairo stiprintuvas, idealus svorio paskirstymas tarp abiejų ašių (50% priekiui ir 50% galui) – būtent tai kas labiausiai žavi tikrą automobilistą ypač naviguojant vingiuotais miesto „koridoriais“. Pagrindinis automobilio minusas išliko tas pats – tai didelė kaina.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video