BMW 1 klasė, (F20/F21) 2011 - 2019
Įvertinimas
4.5
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Patikimumas 5.012% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Varikliai 4.51% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Interjero kokybė4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Komfortas 4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Valdymas 4.50% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
HečbekasSedanas
Benzinas: 1.6 - 3.0 litroDyzelinas: 2.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
- Ekonomiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Nedidelė bagažinė
- Brangokas
"Ar tik ne moterišką auditoriją bando prisivilioti tokia „vyriška“ markė kaip BMW?"
Apžvalga
1 serijos BMW daugiau nebegali pasigirti briaunuotu išskirtiniu dizainu – šįkart linijos tapo glotnesnės, švelnesnės, panašesnės į naujuosius 5 ir 6 serijos BMW. Ar tik ne moterišką auditoriją bando prisivilioti tokia „vyriška“ markė kaip BMW? Viduje 1 serijos BMW pasitinka kokybiškesne minkšto plastiko apdaila (bent jau priekinėje salono dalyje) bei tipišku BMW stiliumi. Automobilis turi eilę įrangos būdingos didesniesiems broliams - nukrypimo nuo kelio perspėjimo sistema, adaptyvus autopilotas ir t.t. Tiesa viduje automobilis išliko toks pat ankštas, o bagažinės skyrius neįspūdingas – tik 360 litrų (suskleidus sėdynes padidinamas iki 1200 litrų). Po kapotu slepiasi bazinis 1,6 litro turbo benzininis variklis turintis net 170 AG ir 250 Nm bei komplektuojamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Šios versijos duomenys: 5,6 litro vidutinės degalų sąnaudos, 7,5 sek. pagreitėjimas iki 100 km/h ir 131 g/km CO2 išmetimas. Dyzeliniai varikliai yra: 2.0 litrų turbo agregatai su 143 AG (118d) ir 184 AG (120d) galia ir pats ekonomiškiausias 114 AG (116d). Visgi geriausia įvertinti šį automobilį atsisėdus prie vairo. Puikus balansas tarp sportiškumo ir komforto skirtingai nei 1 kartos automobilyje, puikios savybės kelyje, gerai veikiantis elektrinis vairo stiprintuvas, idealus svorio paskirstymas tarp abiejų ašių (50% priekiui ir 50% galui) – būtent tai kas labiausiai žavi tikrą automobilistą ypač naviguojant vingiuotais miesto „koridoriais“. Pagrindinis automobilio minusas išliko tas pats – tai didelė kaina.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
- Gerai valdomas
- Manevringas
- Gražus dizainas
- Mažas salonas
- Maža bagažinė
-
Puikus miesto automobilis
Labai manevringas, greitas automobilis, patogus salonas. Net prefacelift versija kelyje atrodo labai stilingai ir išsiskiria iš kitų hečbekų. Automobilis niekada nenuvylė, visada iš anksto „perspėja“ klaidomis. Rimtų trūkumų prakt -
Mažiukas išvaizdus ir greitas miesto auto
Maniškis 2013.11 ,vaituoju 3 mėnesius , pirkau su 135’000 km, labai gražus dizainas , mažiukas, bet net 186cm ūgio žmogui vietos sočiai pakanka.maniškis 120D su 135 kw . Įjungus sport arba sport + režimą labai maloniai vairuojasi.
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Alfa Romeo Giulietta 2010 - 2020 1
- Audi A3 2012 - 2020 3
- Audi S3 2012 - 2020 0
- Honda Civic 2011 - 2017 4 TOP 10
- Infiniti Q30 2016 - 2019 0
- Lexus CT 2010 - 2017 3 TOP 10
- Mercedes-Benz A klasė 2012 - 2018 3
- Subaru Impreza 2011 - 2016 0
- Subaru WRX 2014 - 2021 0
- Toyota Auris 2013 - 2018 6 TOP 10
- Volkswagen Golf 2012 - 2019 6
- Volvo V40 2012 - 2019 7