Seat Leon, (5F) 2012 - 2020

Įvertinimas
4.3 7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 3
  • Patikimumas 5.018% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 5.016% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė3.65% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.312% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 5.015% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai HečbekasUniversalas Benzinas: 1.2 - 1.8 litroDyzelinas: 1.6 - 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šios kartos SEAT Leon yra itin populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Ekonomiškas
  • Gera standartinė įranga
  • Kokybiškas interjeras
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nuobodus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
  • Nepatogi infosistema
"380 litrų bagažo skyrius taip pat tapo didesnis ir dabar lenkia Volkswagen Golf, Ford Focus ar Volvo V40 bagažines"
Apžvalga
Naujasis SEAT Leon tapo trumpesnis, platesnis, žemesnis ir žinoma kampuotesnis. Taip, šis automobilis kaip ir seniau gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir septintos kartos Volkswagen Golf ir turi tuos pačius variklius bei pavarų dėžes, tačiau yra gerokai patrauklesnis ir tuo gali rungtis net su Audi A3. SEAT kompanija jau kuris laikas yra orientuota į sportiškesnės išvaizdos automobilių gamybą – tai patvirtindama pristato ir tridurę versiją turinčią kupė automobilių siluetą. Praktiškumo gerbėjai taip pat neliks nusivylę – yra gaminamas ir universalas Leon ST. Naujos kartos Leon dizaine dominuoja dvi horizontalios linijos einančios per Leon šonus. Šios aštrios linijos puikiai dera su kitomis dizaino detalėmis – kampuotais žibintais ir trapecinėmis radiatoriaus grotelėmis. Nuo šiol galinių durelių rankenėlės yra sumontuotos durelėse, o ne šalia galinio stiklo. Tai yra pirmasis SEAT turintis supaprastintą kompanijos logotipą. Leon interjeras kažkuo primena Audi kūrinius, o ir kokybe nedaug nusileidžia savo pusbroliui Audi A3. Nors naujasis Leon tapo trumpesnis, tačiau ratų bazė pailgėjo 58 mm, kas suteikia daugiau vietos keleiviams. 380 litrų bagažo skyrius taip pat tapo didesnis ir dabar lenkia Volkswagen Golf, Ford Focus ar Volvo V40 bagažines. Po Leon variklio dangčiu slepiasi 1,2, 1,4 bei 1,8 TSI benzininiai varikliai, kurių galia svyruoja nuo 85 iki 178 AG. Dyzelinių variklių darbinis tūris yra 1,6 arba 2,0, kurių galia svyruoja nuo 89 iki 181 AG. Puikus 181 AG 2.0 TDI FR variklis leidžia automobiliui pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h per 7.5 sekundės ir panašu bus itin mėgiamas jaunesnių vairuotojų. Varikliai gali būti komponuojami su 6 pavarų mechanine arba automatine pavarų dėže. Tiesa kelyje automobilio pakaba pasižymi standumu, tačiau tai nevargins net ir ilgose kelionėse.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video