Citroen C4, 2010 - 2018

Įvertinimas
4.1 0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 10
  • Patikimumas 3.811% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 4.66% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė3.91% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 4.17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 3.912% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 80% Ne 20%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.4 - 1.6 litroDyzelinas: 1.6 - 2.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Aukščiausios kokybės interjeras
  • Erdvus salonas
  • Ergonomiškas salonas
  • Puiki dyzelinio start/stop sistema
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nuviliantis išorės ir salono dizainas
  • Standi pakaba
  • Neinformatyvus vairas
"Lyginant su pirmos kartos C4, naujas modelis neturi jokių įdomesnių dizaino sprendimų – neliko įdomių linijų, įmantrių žibintų ar vairo su stabilia centrine dalimi. Ar tai neatbaidys ištikimo Citroen fano, kuris visada pabrėžia Citroen markės iškirtinumą"
Apžvalga
Paskutiniais metais Citroen kompanija labai sėkmingai kuria naujus modelius, kurie ne tik praktiški, bet žavi mus prancūzišku stiliumi, gera kokybe ir patikimais varikliais. Ar pratęs šią tradiciją naujasis C4 modelis? Antros kartos C4 modelyje akcentuojamas praktiškumas, kokybė, paprastumas ir gaminamas jis tik penkiadurio hečbeko kėbulu. Tiems kas pageidauja stiliaus ir sportiškumo yra skirtas triduris išskirtinis DS4 modelis. Pristatydamas du tos pačios klasės modelius gamintojas tikisi atsiriekti didesnę Europoje populiariausio automobilių segmento pyrago riekę. Lyginant su pirmos kartos C4, naujas modelis neturi jokių įdomesnių dizaino sprendimų – neliko įdomių linijų, įmantrių žibintų ar vairo su stabilia centrine dalimi. Ar tai neatbaidys ištikimo Citroen fano, kuris visada pabrėžia Citroen markės iškirtinumą? Tiesa, automobilis yra pakankamai patrauklus – priekiniai žibintai atkartoja Audi kompanijos naudojamą stilių modeliuose A1 ir A6, simpatiškai atrodo per šonines dureles einančios linijos, galinė dalis labai primena patrauklaus Citroen C3 modelio galą. Nors Citroen šį C4 modelį vadina visiškai nauju, tačiau po nauju kėbulu slepiasi ankstesniame modelyje naudota PSA platforma. Ją šiek tiek modifikavus naujasis C4 gavosi 50 mm ilgesnis, 20 mm platesnis ir 30 mm aukštesnis. Atsisėdame į vidų - čia iškarto pasigendame, kurgi dingo originalaus išdėstymo prietaisų skydelis? Dabar viskas kvepia paprastumu, kurį galime sutikti eilėje kitų hečbekų. Visgi C4 salonas kokybiškas, patogus ir funkcionalus - tiek priekyje, tiek gale vidutinio sudėjimo žmonėms vietos pakanka. Vairuotojui visi prietaisai yra nesunkiai pasiekiami ir nors jų valdymas ne pats paprasčiausias ar tiksliausias, prie to galima įprasti. Įdomi detalė - prietaisų skydelio apšvietimą galimą reguliuoti pagal savo poreikius. Kone kiekvienos smulkios detalės apšvietimui galima rinktis iš keleto skirtingų atspalvių. Praktiškumo ir talpos skalėje C4 būtų įvertintas puikiai. Salone daug įvairiausių dėtuvių, o į bagažo skyrių galima sutalpinti 408 l krovinio (nuleidus sėdynes pasiekiama 1300 l erdvė), savo klasėje pagal bagažinės talpą C4 lenkia tik Hyundai i30 su 415 l. Kiti svarbūs automobilio parametrai kiek nuvilia – automobilio pakaba netikėtai kieta ir garsiai dirbanti, posvyrio kampas posūkiuose didokas, o vairo mechanizmas tradiciškai Citroen‘ui yra per „lengvas“ ir nesuteikia reikiamos informacijos vairuotojui.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (10)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video