Citroen DS4, 2011 - 2018

Įvertinimas
2.5 40% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 1.564% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 2.544% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Interjero kokybė3.023% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Komfortas 3.024% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Valdymas 3.521% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 50% Ne 50%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.6 litroDyzelinas: 1.6 - 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Tarptautiniame automobilių festivalyje DS4 buvo išrinktas gražiausiu metų automobiliu nugalėjęs naujajį 5 serijos BMW, bei Honda CRZ, o vokiečių žurnalas „Auto Bild“ automobiliui paskyrė pirmają vietą geriausio dizaino kategorijoje.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Patogus kasdienis vairuotojas
  • Daug vietos bagažinėje
  • Simpatiškas išorės dizainas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Prastokai valdomas, ne toks smagus kaip kiti
  • Interjeras šiek tiek blankus
"DS4 buvo išrinktas gražiausiu metų automobiliu nugalėjęs naujajį 5 serijos BMW, bei Honda CRZ, o vokiečių žurnalas „Auto Bild“ automobiliui paskyrė pirmają vietą geriausio dizaino kategorijoje"
Apžvalga
Citroën DS4 yra antras modelis prestižinių DS modelių dinastijoje. Ši serija yra gaminama lygiagrečiai su „įprastais“ Citroën modeliais ir pasižymi išskirtiniu dinamišku dizainu, sportiškumu, kokybiškesnėmis interjero medžiagomis, bei visur akcentuojamais „DS“ ženkliukais. DS4 gaminamas ant antros kartos Citroën C4 bazės ir už pastarajį yra aukštesnis, platesnis, bei trumpesnis. Dizainas neabejotinas šio modelio privalumas – stilius buvo labai palankiai įvertintas pasaulio spaudos. Tarptautiniame automobilių festivalyje DS4 buvo išrinktas gražiausiu metų automobiliu nugalėjęs naujajį 5 serijos BMW, bei Honda CRZ, o vokiečių žurnalas „Auto Bild“ automobiliui paskyrė pirmają vietą geriausio dizaino kategorijoje. Automobilis turi panašų grakščių linijų siluetą kaip ir neseniai pasirodęs mažesnysis brolis Citroën DS3, simpatišką priekinę dalį su meistriškai integruotu Citroën logotipu, išryškintas ratų arkas, įmantrios formos galinius žibintus, panoraminį priekinį stiklą, milžiniškus 19 colių ratus, bei paslėptas galinių durelių rankenėles (visai kaip Alfa Romeo Giulietta ar Nissan Juke). Nepaisant puikaus dizaino, kūrėjai nepamiršo ir praktiškumo – automobilyje gali patogiai įsitaisyti penki suaugę keleiviai, centrinėje konsolėje yra šaldoma daiktadėžė, 370 litrų bagažo skyrius yra didesnis nei Volkswagen Golf, o aukšta vairuotojo sėdėsena turi gelbėti ankštuose Europos miestelių gatvėse. Tiesa, galiniai šononiai langai neatsidaro, kas neitin nudžiugins ant galinių sėdynių sėdinčius keleivius. DS4 turi standesnę pakabą, informatyvesnį vairo mechanizmą nei Citroën C4 modelis – tai tik pabrėžią dinamišką DS4 natūrą. Benzininiai DS4 varikliai yra bendradarbiavimo tarp PSA ir BMW rezultatas. Visi jie yra 1.6 L darbinio tūrio, keturių cilindrų, 16 vožtuvų agregatai. Pagrindinis variklis yra VTi 120 atmosferinis su 120AG (88 kW) galia. THP 155 – tai tas pats Vti variklis tik su turbina turintis 156 AG (115 kW) galią ir 6 pavarų greičių dėžę. Galingiausias variklis yra THP 200 turintis 200 AG (147 kW) galią. Dyzeliniai agregatai yra du: pirmasis HDi 110, 1.6 L, keturių cilindrų su 112 AG (82 kW) galia, antrasis yra 2.0 L, keturių cilindrų HDi 160 su 163 AG (120 kW) galia, kokį turi ir Citroën C5 modelis.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video