Peugeot 308, (T9) 2013 - 2021

Įvertinimas
4.5 12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 5.017% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė4.517% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Komfortas 4.519% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Valdymas 4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai HečbekasSedanasUniversalas Benzinas: 1.2 - 1.6 litroDyzelinas: 1.6 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šis automobilis 2014 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Ženkliai pagerėjusi kokybė
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Didelis bagažo skyrius
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Išorės dizainas kiek blankus
  • Neintuityvi infosistema
  • Neišsiskiria tarp konkurentų
"Interjeras suteikia kur kas geresnį įspūdį nei konkurentai Opel Astra ar Ford Focus"
Apžvalga
Naujasis vardo nepakeitęs Peugeot 308 dėl naujos EMP2 platformos tapo lengviausias tarp savo klasės automobilių – net 140 kilogramų lengvesnis nei ankstesnės versijos modelis. Nepaisant itin kompaktiškų matmenų (jo ilgis yra tik 4,25 metro), 308 bagažo skyrius padidėjo iki 435 litrų. Taigi, tai turėtų būti gerai valdomas, ekonomiškas automobilis. Peugeot 308 dizainą sunku vienareikšmiškai apibūdinti. Iš vienos pusės, naujajame hečbeke nepastebimos tos drąsios linijos, kuriomis garsėjo Peugeot kompanija, iš kitos pusės – atidžiau įsižiūrėjus į detales, pastebimos subtilios, rafinuotos linijos suteikiančios solidumo jausmą. Viduje vairuotoją pasitinka naujas priekinės panelės stilius vadinamas „PEUGEOT i-Cockpit“ – panašus jau matytas mažesniajame Peugeot 208 modelyje. Tai minimalistinis į technologijas orientuotas interjeras, kuriame naudojama itin kokybiška tekstilė ir kitos medžiagos, įtaisytas mažesnis vairas, „Head Up Display“ sistema ir didžiulis 9,7 colio jutiklinis ekranas. Visa tai suteikia kur kas geresnį įspūdį nei konkurentai Opel Astra ar Ford Focus. Tačiau interjeras nepasižymi didele erdve, ypač ant galinių sėdynių, o jei yra sumontuotas panoraminis stogas erdvės gali pritrūkti ir keleivių galvoms. Peugeot 308 komplektuojamas su itin ekonomiškais benzininiais ir HDi dyzeliniais varikliais, kurių CO2 emisijos lygis siekia vos 82 g/km (1,2 e-THP trijų cilindrų benzininiam varikliui su turbina). Kelyje automobilis yra kiek kietokas, ypač jei „apautas“ didesniais ratlankiais ir žemesnio profilio padangomis. Posūkiuose prancūziškas hečbekas nėra labai stabilus ar sportiškas.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video