Peugeot 308, (T9) 2013 - 2021
Įvertinimas
4.5
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Patikimumas 5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Varikliai 5.017% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Interjero kokybė4.517% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Komfortas 4.519% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Valdymas 4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
HečbekasSedanasUniversalas
Benzinas: 1.2 - 1.6 litroDyzelinas: 1.6 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Ženkliai pagerėjusi kokybė
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
- Išorės dizainas kiek blankus
- Neintuityvi infosistema
- Neišsiskiria tarp konkurentų
"Interjeras suteikia kur kas geresnį įspūdį nei konkurentai Opel Astra ar Ford Focus"
Apžvalga
Naujasis vardo nepakeitęs Peugeot 308 dėl naujos EMP2 platformos tapo lengviausias tarp savo klasės automobilių – net 140 kilogramų lengvesnis nei ankstesnės versijos modelis. Nepaisant itin kompaktiškų matmenų (jo ilgis yra tik 4,25 metro), 308 bagažo skyrius padidėjo iki 435 litrų. Taigi, tai turėtų būti gerai valdomas, ekonomiškas automobilis. Peugeot 308 dizainą sunku vienareikšmiškai apibūdinti. Iš vienos pusės, naujajame hečbeke nepastebimos tos drąsios linijos, kuriomis garsėjo Peugeot kompanija, iš kitos pusės – atidžiau įsižiūrėjus į detales, pastebimos subtilios, rafinuotos linijos suteikiančios solidumo jausmą. Viduje vairuotoją pasitinka naujas priekinės panelės stilius vadinamas „PEUGEOT i-Cockpit“ – panašus jau matytas mažesniajame Peugeot 208 modelyje. Tai minimalistinis į technologijas orientuotas interjeras, kuriame naudojama itin kokybiška tekstilė ir kitos medžiagos, įtaisytas mažesnis vairas, „Head Up Display“ sistema ir didžiulis 9,7 colio jutiklinis ekranas. Visa tai suteikia kur kas geresnį įspūdį nei konkurentai Opel Astra ar Ford Focus. Tačiau interjeras nepasižymi didele erdve, ypač ant galinių sėdynių, o jei yra sumontuotas panoraminis stogas erdvės gali pritrūkti ir keleivių galvoms. Peugeot 308 komplektuojamas su itin ekonomiškais benzininiais ir HDi dyzeliniais varikliais, kurių CO2 emisijos lygis siekia vos 82 g/km (1,2 e-THP trijų cilindrų benzininiam varikliui su turbina). Kelyje automobilis yra kiek kietokas, ypač jei „apautas“ didesniais ratlankiais ir žemesnio profilio padangomis. Posūkiuose prancūziškas hečbekas nėra labai stabilus ar sportiškas.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
- Dinamiškas
- Gera garso izoliacija
- Gera pavarų dėžė
- Gerai valdomas
- Gera įranga
- Peugeot 308SW 2018 metų, 1,6 dyzeliukas, mechanika. rida 165.000. Kaip ir daugumos prancūzų, patogios priekinės sėdynės, nevargina ilgose kelionėse. Labai geras kainos/kokybės santykis. Talpi bagažinė. Ekonomiškas. Ypač ilgose kelionėse. Gal ki
- Peugeot Šį automobilį turiu virš pusės metų ir džiaugiuosi savo pasirinkimu kiekvieną dieną. To paties segmento vokiški konkurentai kainuoja maždaug 2k brangiau ir yra geroookai prasčiau komplektuoti. Maniškis su 2 zonų klima, panorama, š
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Citroen C4 2010 - 2018 10
- Citroen DS4 2011 - 2018 2
- Ford Focus 2010 - 2018 5
- Honda Civic 2016 - 2022 13 TOP 10
- Hyundai i30 2012 - 2017 8
- Kia Ceed 2012 - 2018 7
- Mazda 3 2013 - 2018 6
- MG 6 2016 - dabar 0 TOP 10
- Nissan Pulsar 2013 - 2018 1
- Opel Astra 2015 - 2021 4
- Renault Megane 2016 - dabar 1
- Seat Leon 2012 - 2020 3
- Subaru Impreza 2011 - 2016 0
- Subaru Impreza 2016 - 2023 0
- Toyota Auris 2013 - 2018 6 TOP 10
- Volkswagen Golf 2012 - 2019 5
Rekomenduojami video