Opel Astra, (J) 2009 - 2015

Įvertinimas
3.7 7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9) Viso įvertinimų: 7
  • Patikimumas 3.79% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 3.78% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Interjero kokybė3.214% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.83% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 4.56% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai HečbekasKabrioletasKupėSedanas Benzinas: 1.4 - 1.6 litroDyzelinas: 1.3 - 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra pelnė trečiają vietą.

    Pati galingiausia OPC versija turi 2.0 litrų turbo variklį su 206 kW (280 AG) galia ir 400 Nm sukimo momentu:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Nedinamiški varikliai
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas"
Apžvalga
Šios kartos Opel Astra buvo gaminama ant Delta II platformos ir yra labai panaši į didesnįjį jau pripažintą savo brolį Opel Insignia. Opel Astra iš Insignia modelio perėmė ne tik kai kuriuos išvaizdos bruožus, bet ir savo klasės automobiliams neįprastas komforto ir saugos savybes. Tarp jų – visiškai nauja važiuoklė, kurioje apjungtos mechaninės ir elektroninės funkcijos, pažangi šviesų sistema, kelio ženklus atpažįstanti vaizdo kamera bei itin ergonomiškos sėdynės. Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas. Tačiau automobilis atrodo labai įprastai, neturi išskirtinių stiliaus savybių ir gali būti sumaišytas su daugeliu kitų šios klasės atstovų, priešingai nei tarkim VW Golf kurio nesumaišysi su jokiu kitu. Automobilio viduje matome puikiai suderintą prietaisų skydelį su automobilio kėbulo dizainu. Visur dominuoja drąsios linijos, įdomus salono apšvietimas, tik centrinėje konsolėje į akis krenta daugybė mygtukų. Panašūs dizaino sprendimai jau yra matyti Cadillac modeliuose. Ir nors Astra neturi tokio aiškaus prietaisų išdėstymo kaip Golf modelis, tačiau čia jaučiamas išties puikus dizainerių darbas ir kokybė, kuri būdinga aukštesnės klasės automobiliams. Gale sėdintys turi pakankamai erdvės, o 370 litrų bagažinė erdvesnė už Golf, tačiau kiek mažesnė nei Ford Focus. Gaila, kad galinių sėdynių negalima sulankstyti gaunant lygų paviršių. Tačiau projektuotojai daug dėmesio skyrė vairuotojo pozicijai - dėka lanksčiai reguliuojamo vairo bei sėdynių nesunku surasti sau patogią poziciją. Komfortas yra stiprioji Opel Astra pusė - automobilis važiuoja išties tyliai, švelniai, pakaba labai elastinga. Šioje srityje Astra vėlgi netelpa savo klasės rėmuose. Tačiau automobilis nusileidžia pagrindiniams konkurentams valdymo aštrumu, vairavimo pojūčiais - Astra nemėgsta būti pernelyg spaudžiama posūkiuose. Benzininių motorų gama sudaryta iš keturių 1,4 L ir 1,6 L variklių, kurių galia svyruoja nuo 100 AG iki 180 AG. Įdomus yra 1,8 L agregatą pakeičiantis 1,4 L motoras su turbina pasiekiantis 140 AG, bei pasižymintis puikiais kuro ekonomijos rodikliais. Tačiau kelyje šis variklis neatrodo dinamiškesnis nei analogiškas VW Golf 1.4 litro 120 AG variklis su turbina. Turbodyzelinių CDTI variklių gama taip pat sudaryta iš keturių motorų – nuo 1,3 litro 95 AG iki 2,0 litrų 160 AG agregato. Buvo gaminama ir „ecoFLEX” versija su itin mažu kuro suvartojimu bei anglies dvideginio emisijomis.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (7)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video