Honda Civic, (FK) 2011 - 2017

Įvertinimas
TOP 10 5.0 20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 5.017% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai TOP 105.016% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė4.513% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Komfortas 4.213% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Valdymas 4.77% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai HečbekasUniversalas Benzinas: 1.4 - 1.8 litroDyzelinas: 2.2 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    2012 metais Honda Civic tapo Metų moterų automobiliu ekonominėje klasėje, aplenkęs tokius konkurentus kaip Volkswagen Up! ir Ford Fiesta.

    Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:



    Type R versija:



    Šis modelis buvo pradėtas gaminti beveik identiško dizaino kaip koncepcinis automobilis:






    Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Patikimumas
  • Didelė bagažinė
  • Daug įrangos
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Išorės dizainas nedaug pasikeitęs
  • Gan brangus
"Civic tapo labai komfortiškas, tylus ir tuo nenusileidžia geriausiems savo klasės konkurentams"
Apžvalga
Naujasis devintos kartos Civic sukurtas kaip aštuntos kartos modelio evoliucija. Taip, automobilis atrodo įdomiai ir patraukia akį, tačiau naujų dizaino idėjų nesutiksime – Civic siluetas išliko apvalainas tik su didesniais priekiniais žibintais bei banguotomis ratų arkomis. Kogero tai teisingas sprendimas – juk pirmtakas susilaukė didžiulės sėkmės, taigi kam rizikuoti revoliuciniais sprendimais? Viduje automobilis tapo „šviesesnis“ - jame sumontuoti didesni langai, bei plonesni priekiniai statramsčiai, todėl automobilis tapo vizualiai erdvesnis. Dabar su Civic yra lengviau manevruoti atbuline eiga. Ankstesnis modelis turėjo itin mažą galinį langą, o ir skersinis su papildomu stabdžių žibintu bei oro aptaku užgožė kone visą vaizdą. Naujajame modelyje šis skersinis liko, tačiau jis tapo plonesnis. Itin pastebima tai, kad Civic tapo labai komfortiškas, tylus ir tuo nenusileidžia geriausiems savo klasės konkurentams. Prietaisų skydelis tapo kiek paprastesnis, prietaisai išdėstyti logiškiau, taip pat panaudotas kokybiškesnis, daug kur minkštas lietimui plastikas. Nors ankstesnis modelis turėjo vieną didžiausių bagažinių rinkoje, tačiau naujasis turi dar didesnę – dabar ji sieka 477–1378 litrų talpą ir yra kogero didžiasia savo klasėje. Po kapotu siūlomas vienas iš trijų variklių – 1,4 ir 1,8 L benzininiai bei 2,2 L dyzelinis. Benzininiai varikliai nieko netikėto pasiūlyti negali, o štai dyzelinis agregatas yra išties puikus. Jis pasižymi dar geresnia ekonomija, bei galia, be to yra išties tylus.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (4)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video