Vienas rimčiausių „Volkswagen Golf GTI“ ir „Renault Megane RS“ konkurentų, japoniškas „Honda Civic Type-R“ neskuba žengti į rinką. Dėl ekonomijos „pažeidimų“ pasitraukęs iš Europos praėjusiais metais, modelis atgims tik 2015-iais. Naujam „Civic Type-R“ keliamas didelis tikslas – tapti greičiausiu priekiniais ratais varomu automobiliu. Matuojama bus Nurburgringo trasoje. Tai reiškia, kad teks pagerinti 8:07.9 laiką, kurį pasiekė „Renault Megane 265 Trophy“. Kartu su šiuo automobiliu, japonai žada pristatyti ir dar du ekologiškus automobilius. Taigi, nesupykite, pakalbėsime apie juos.
Vienas jų, tai kompaktinis SUV klasės automobilis, varomas elektra. Tikėtina, kad jis bus gaminamas naudojant „Honda Jazz“ platformą ir rinkoje konkuruos su „Nissan Juke“. Taip pat japonai žada pristatyti ir kiek didesnį SUV klasės automobilį, kuris būtų gaminamas naudojant „Civic“ bazę.
Dabar – įdomesnė dalis. „Honda“ kalba ir apie hibridinę sistemą, kuri naudotų vieną, du arba tris elektrinius variklius. Žadama, kad trijų variklių sistema būtų naudojama visais ratais varomam „NSX“ superautomobiliui. Tuo tarpu dviejų variklių sistema atitektų vidutinės klasės sedanui. Su vienu varikliu, „Honda“ tikisi pagaminti patį efektyviausią keliuose važinėjantį hibridinį automobilį.
Vienas jų, tai kompaktinis SUV klasės automobilis, varomas elektra. Tikėtina, kad jis bus gaminamas naudojant „Honda Jazz“ platformą ir rinkoje konkuruos su „Nissan Juke“. Taip pat japonai žada pristatyti ir kiek didesnį SUV klasės automobilį, kuris būtų gaminamas naudojant „Civic“ bazę.
Dabar – įdomesnė dalis. „Honda“ kalba ir apie hibridinę sistemą, kuri naudotų vieną, du arba tris elektrinius variklius. Žadama, kad trijų variklių sistema būtų naudojama visais ratais varomam „NSX“ superautomobiliui. Tuo tarpu dviejų variklių sistema atitektų vidutinės klasės sedanui. Su vienu varikliu, „Honda“ tikisi pagaminti patį efektyviausią keliuose važinėjantį hibridinį automobilį.