Toyota bZ4X, 2022 - dabar

Toyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabar
Toyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabar
Toyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabar
Toyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabar
Toyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabarToyota bZ4X, 2022 - dabar
Toyota bZ4X, 2022 - dabar
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Labai patogus vairuoti
  • Nepaprastai technologiškas
  • Komfortiška pakaba
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža bagažinė
  • Keisti daiktų dėtuvių sprendimai viduje
  • Mažas nuvažiuojamas atstumas
"Toyota bZ4X į elektromobilių sektorių atneša keletą išmanių technologijų, viena tokių - „One Motion Grip“. Dabar vairo mechanize neliko jokių mechaninių jungčių tarp vairo ir ratų. Vietoje to naudojama elektrinė sistema, kuri signalą iš vairo perduodama tiesiai priekiniams ratams. Dėl to nereikia įprasto vairo, todėl modeliuose su “One Motion Grip” vietoj klasikinio vairo yra “kompiuterinio” stiliaus vairas/džoistikas. "
Apžvalga
Toyota bZ4X yra pirmasis japonų kompanijos automobilis iš būsimos bZ (angl. „beyond Zero“) – “mažiau už nulį” elektra varomų modelių serijos. Elektromobilis sukurtas ant e-TNGA platformos, kurią kartu sukūrė Toyota ir Subaru kompanijos. Tai visiškai nauja platforma, kuri bus naudojama netolimoje ateityje kitiems Toyota ir Subaru elektromobiliams gaminti. Šios platformos grindyse sumontuota 71,4 kWh baterija. Toyota teigia, kad pirmąjį savo gyvavimo dešimtmetį šis akumuliatorius išlaikys net 90 procentų savo efektyvumo. Baterijos kokybę ir ilgaamžiškumą seka monitoringo sistema, dažnai tikrinanti įtampą, srovę ir temperatūrą kiekvienoje atskiroje baterijos celėje. Jeigu pastebimi nukrypimai nuo normų, automatiškai įsijungia valdikliai suvaldantys baterijos perkaitimą. Tai pasiekti padės baterijos aušinimas vandeniu. Skaičiuojama, kad automobilio naudojimo laikotarpis sieks 10 metų arba 240.000 km. Būtent tokie tikslai buvo iškelti kuriant bZ4X bateriją. Svarbu ir tai, kad plonas baterijų blokas sumontuotas automobilio apačioje po grindimis ir yra važiuoklės dalis, padedanti užtikrinti žemą svorio centrą ir tobulą svorio paskirstymą abiem ašims. Toyota bZ4x viduje suteikia erdvės pojūtį, o panoraminis stogas suteikia erdvumo. Dėl e-TNGA architektūros ilgos ratų bazės Toyota krosoveris turi daug erdvės kojoms ir gale sėdintiems keleiviams, o bagažinės tūris siekia 452 litrus. Galima rinktis iš dviejų galios agregatų: pirmasis su priekinių ratų pavara ir 201 AG galia bei 265 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki 100 km/h greitis pasiekiamas per 8,4 sekundės, o didžiausias išvystomas greitis siekia 160 km/val. Kadangi naujoji platforma buvo sukurta kartu su Subaru kompanija, kuri gerai žinoma dėl visų varomųjų ratų sistemų, todėl bZ4x yra siūlomas ir su dviejų variklių keturių varančiųjų ratų pavara. Ši turi 215 AG galią, 336 Nm sukimo momentą, o 100 km/h greitis pasiekimas per 7,7 sekundės. Abi versijos turi maksimalią 150 kW greitojo įkrovimo galią. O tai reiškia, kad 80 procentų baterijos galima įkrauti per 30 minučių. Toyota bZ4X į elektromobilių sektorių atneša keletą išmanių technologijų, tokių kaip “steer-by-wire” valdymo sistemą. Pavadinta „One Motion Grip“ vardu, ši elektroninė valdymo sistema yra viena svarbiausių pirmą kartą pritaikytų naujų technologijų. Dabar vairo mechanize neliko jokių mechaninių jungčių tarp vairo ir ratų. Vietoje to naudojama elektrinė sistema, kuri signalą iš vairo perduodama tiesiai priekiniams ratams. Tai užtikrina itin greitą reakciją į vairo pasukimą ir tikslesnį automobilio valdymą. Dėl to nereikia įprasto vairo, todėl modeliuose su “One Motion Grip” vietoj klasikinio vairo yra “kompiuterinio” stiliaus vairas/džoistikas. Sistema gali keisti vairo jautrumą, o pasukti nuo vienos kraštinė padėties iki kitos užtenka 150 laipsnių pasukimo, todėl jums niekada nereikės sukryžiuoti rankų ar nuimti jų nuo šio vairo. Sistemos privalumai tokie, kad važiuojant nelygiu paviršiumi vairas mažiau sukinėsis į abi puses, bus lengviau koreguoti važiavimo trajektoriją pučiant stipriems vėjo gūsiams, be to suteikia daugiau erdvės vairuotojo kojoms, leidžia pagerinti vairuotojo sėdėjimo padėtį bei palengvinti įlipimą ir išlipimą iš automobilio.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video