Hyundai Ioniq 5, 2021 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Pamirškite seną “plastikinį” Hyundai interjerų įvaizdį - dabar Volkswagen modeliams reikia pasitemti iki šio korėjiečio lygio"
Apžvalga
Fantastiško stiliaus elektromobilis! Paskutiniu metu pietų Korėjos gamintojai Hyundai ir Kia krauna visiems konkurentams – ne tik užmigusiems japonams, bet ir snobiškiems europiečiams. Šios dvi kompanijos atrodo atsinaujinusios, dinamiškos ir pilnos idėjų kaip niekada – vieną po kito leidžia naujus modelius teisingam sektoriui ir su teisingu dizainu bei technologijomis. Elektromobilius jie kuria jau beveik dešimtmetį, o paskutinieji modeliai tokie kaip Kia EV6, Kia Sportage arba Hyundai Tucson atrodo išties įdomiai. Ir jeigu Kia EV6 atrodo tiesiog įdomiai, tai jo Hyundiškas analogas Hyundai Ioniq 5 atrodo pritrenkiančiai stilingas. Jeigu Honda e elektomobilio koncepcinis modelis buvo išties puikus, tai serijinis modelis neteko savo žavesio. O štai Hyundai Ioniq 5 serijinė versija išlaikė visus gražiausius bruožus, kurie mus pakerėjo koncepciniame modelyje. Automobilis ne tik išlaikė kampuotą stilistiką, tas pačias sportiškas proporcijas, gražius priekinius bei galinius LED žibintus ir įleistas durų rankenėles, tačiau gamintojas neatsisake netgi profiliuotų šoninių durelių formos – tokios dizaino savybės paprastai pasilieka koncepciniuose modeliuose. Tiesa, jei jums patinka Hyundai Ioniq 5 stilius, atkreipkite dėmesį į naujuosius Opel Mokka ir Opel Astra automobilius. Viduje Hyundai Ioniq 5 pasitinka keleivius puikiu horizontaliai ištęstu prietaisų skydelio stiliumi, kurį galima pavadinti minimalistiniu. Ištęsto dizaino idėją atkartoja ir dviejų stipinų vairas. Prietaisų skydelį sudaro du 12 colių ekranai – vienas skirtas vairuotojui svarbiai informacijai, o antras pramogoms bei nustatymams. Ioniq 5 taip pat turi pavarų perjungiklį, sumontuotą ant svirties už vairo, taip pat projektuojamą ant stiklo ekraną su papildytos realybės palaikymu. Kiek apvalainos LCD ekrano, prietaisų skydelio, mygtukų, durų rankenėlių ir vairo centrinės dalies formos kontrastuoja su griežtų formų eksterjero dizainu, tačiau atrodo patraukliai ir suteikia išbaigtumo pojūtį. Be to naudojamos medžiagos yra išties geros kokybės. Pamirškite seną “plastikinį” Hyundai interjerų įvaizdį - dabar Volkswagen modeliams reikia pasitemti iki šio korėjiečio lygio. Po navigacijos ekranu įrengtas šildymo, vėdinimo įrangos ir oro kondicionieriaus valdymas derina fizinius mygtukus su jutikliniais. Žinoma galėtų būti daugiau fizinių ir mažiau jutiklinių dalykų - bet tai duoklė madai. Automobilio bagažinės talpa siekia 527 litrus – hečbekui tai yra išties daug. Mes sakome hečbekui, nes pavadinti krosoveriu šio automobilio niekaip nedrįstume. Nulenkus galines sėdynes, bagažinės talpą galima padidinti iki 1587 litrų. Kelyje su Ioniq 5 susigyventi nesunku – matomumas visomis kryptimis geras, vairo mechanizmas neitin aštrus, bet užtektinai tikslus. Tiesa pakaba yra kiek kietoka – kaltė tenka ir milžiniškiems 19 ar 20 colių ratlankiams. Hyundai Ioniq 5 gali būti komplektuojamas su stogo saulės elementais, kurie perduoda elektros energiją į akumuliatorių bateriją. Naujasis elektromobilis parduodamas su su 58 kWh arba 72,6 kWh talpos baterijomis ir dviem elektros variklių konfigūracijomis. Galima rinktis versiją su varikliu tik gale arba varikliais ir priekyje ir gale. Galingesnis variantas turi 155 kW ir 350 Nm variklį gale, bei 70 kW ir 255 Nm galios variklį priekyje ir yra varomas visais keturiais ratais. Su viena įkrova Ioniq 5 gali nuvažiuoti iki 470-480 km, o nuo 10 iki 80 procentų galima įkrauti vos per 18 minučių. Skubantiems užteks 5 minučių, kad būtų įkrauta energijos užtenkančios 100 km atstumui!
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai