Polestar 2, 2020 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Skandinaviškas ir elektromobilis - gerai derančios sąvokos
- Galingos versijos su dviem varikliais
- Geras nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
- Brangus nusipirkti
- Mažas salonas
- Dar neturi patikimo elektromobilio įvaizdžio kaip Tesla automobiliai
"Polestar 2 rodo, kad švedų inžinieriai beveik nenusileidžia konkurentams iš saulėtos Kalifornijos, nors garbingai ir pripažino, kad Tesla kol kas yra žingsniu priekyje"
Apžvalga
Jeigu pirmasis kompanijos modelis taip ir pavadintas „Polestar 1“ buvo tiesiog įvaizdžio automobilis, tai antrasis modelis yra skirtas siekti rezultato. „Polestar 2“ yra praktiškas, kompaktiško dydžio, krosoverio/ hečbeko kėbulo tipo automobilis, o svarbiausia tai yra elektromobilis. Žodžiu „Polestar 2“ savyje įkūnija viską kas yra paklausiausia šiandieninėje automobilių rinkoje. Automobilis yra sukurtas ant „Volvo CMA“ platformos, kurią naudoja visiems žinomas „Volvo XC40“ bei mažiau žinomas Kinijos rinkai skirtas „Lynk&Co 01“ automobiliai. Automobilio dizainas išlaikė „Polestar 1“ arba kitaip sakant “Volvo” automobilių stilistiką, bet priešingai nei pirmojo Polestar, šio dizainas yra individualus. Nors „Polestar 2“ neturi įmantrių durelių rankenų, o jo kėbulo gamyboje nenaudojamas anglies pluoštas, tačiau automobilis atrodo labai patraukliai ir stilingai. Elektromobilio priekį puošia “Volvo” stiliaus priekiniai žibintai bei butaforinės radiatoriaus grotelės, gale išskirtinumo suteikia per visą plotį einantys galiniai žibintai. Sportines automobilio šaknis primena geltonai nudažyti dideli Brembo stabdžių suportai ir geltoni saugos diržai. Viduje keleivius džiugina didelis panoraminis stogas, o veganus nudžiugins tas faktas, kad interjere nenaudojamos jokios iš gyvūnų pagamintos medžiagos. Tačiau šiam skandinaviško stiliaus automobiliui svarbiausia yra ne dizainas, o technologijos – t.y. elektros jėgainė. Visiškai elektra keturiais ratais varomas „Polestar 2“ turi du elektros motorus, kurie bendrai generuoja 408 AG galią ir 660 Nm sukimo momentą. 78 kWh talpos akumuliatoriaus įkrovos pakaks 500 km atstumui įveikti (pagal WLTP), o įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka vos 4.7 sekundės. Artimiausi konkurentai: „Tesla Long Range Model 3“ turi šiek tiek mažesnės 75 kWh talpos baterijų sistemą, tačiau su šiuo elektromobiliu galima nuvažiuoti didesnį 520 km atstumą, krosoveris „Tesla Long Range Model Y“ turi 75 kWh bateriją ir nuvažiuoja 507 km atstumą. Tai rodo, kad švedų inžinieriai beveik nenusileidžia konkurentams iš saulėtos Kalifornijos, nors garbingai ir pripažino, kad Tesla kol kas yra žingsniu priekyje. Kaip bebūtų, Polestar 2 modelis kol kas yra artimiausias konkurentas masiškai gaminamam Tesla Model 3 modeliui. Abu jie kažkuom panašūs ir kartu skirtingi – abu turi panašias charakteristikas, panašią pardavimo kainą, tik vienas stilingas „a la apple style“, kitas stilingas „a la scandinavian style“.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi Q4 e-tron 2021 - dabar 0
- BMW i3 2013 - 2022 6 TOP 10
- Cupra Born 2021 - dabar 0
- Ford Explorer EV 2023 - dabar 0
- Hyundai Kona 2023 - dabar 0
- Jeep Avenger 2023 - dabar 0
- Kia Soul 2019 - dabar 0
- Mazda MX-30 2020 - dabar 0
- Mercedes-Benz EQA 2021 - dabar 0
- Smart #1 2022 - dabar 0
- Subaru Solterra 2022 - dabar 0
- Tesla Model 3 2018 - dabar 2 TOP 10
- Toyota bZ4X 2022 - dabar 0
- Volvo EX40 2020 - dabar 0
Rekomenduojami video