Volkswagen ID.4, 2020 - dabar

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Erdvus ir modernus salonas
  • Komfortiškas ir tylus
  • Geras nuvažiuojamas atstumas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Aukštas bagažinės slenkstis
  • Neitin dinamiškas palyginus su kitais elektromobiliais
  • Brangios galingesnės versijos
"Automobilis pasižymi ilga ratų baze, kuris siekia net 2,77 m. Toks atstumas prilygsta aukštesnės klasės visureigiams, todėl Volkswagen krosoveris pasižymi erdviu ir šviesiu salonu"

Apžvalga

Volkswagen kompanija toliau vysto savo elektromobilių liniją ir po „golf“ klasės ID.3 modelio pristato krosoverį ID.4. Volkswagen ID.4 yra pirmasis visiškai elektrinis Volkswagen visureigis, kuris kaip ir ID.3 gaminamas naudojant specialiai elektromobiliams skirtą MEB platformą, nors standartinėse platformose Volkswagen elektromobiliai gaminami gana seniai – tai “e-UP!” bei “e-Golf” modeliai. Iš pradžių buvo siūlomos „ID.4 1st“ ir „ID.4 1st Max“ versijos su 150 kW (204 AG) galios ir 310 Nm sukimo momento elektriniu motoru bei 77 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu leis nuvažiuoti iki 520 km (pagal WLTP). Iki 100 km/val. šios versijos elektromobilis įsibėgėja per 8,5 s, o maksimalus greitis apribotas ties 160 km/val. Bateriją galima įkrauti tiek kintamos, tiek nuolatinės, tiek trifazės srovės krovikliais. Volkswagen kompanija tvirtina, kad net po aštuonerių metų arba 160 tūkst. km baterija bus išlaikiusi bent 70% savo talpos. Kiek vėliau pasirodys versijos su dar galingesniais varikliais ir visais varančiaisiais ratais. Automobilio dizainas atkartoja Volkswagen ID.3 modelio tematika tik įkomponuota į visureigio kūną. Automobilis pasižymi pabrėžtinai aerodinamiška forma, aptakiais priekiniais žibintais ir tarp jų įtaisytomis siauromis radiatoriaus grotelėmis. Gale akcentuojami per visą automobilio plotį ištęsti žibintai – tokių žibintų mada pastebima praktiškai visuose 2020-2021 metais pristatytuose visureigiuose. Šis klasikinis elektromobilių stilius kompaktiškam Volkswagen ID.3 modeliui tiko kiek geriau, nei didokam krosoveriui, tačiau ir ID.4 atrodo subalansuotai ir gražiai. Automobilis pasižymi ilga ratų baze, kuris siekia net 2,77 m. Toks atstumas prilygsta aukštesnės klasės visureigiams, todėl Volkswagen krosoveris pasižymi erdviu ir šviesiu salonu. Erdvės pojūtį sustiprina ir beveik per visą stogo ilgį išdėstytas stiklinis panoraminis stoglangis standartiškai montuojamas į „ID.4 1st Max“ versiją. Krovinių skyriaus talpa siekia 543 litrus, o nulenkus galines sėdynes ji padidėja iki 1575 litrų. Šiame modelyje Volkswagen diegia maksimaliai energijos sąnaudas taupančią rekuperacijos sistemą, kuri veikia tokiu būdu: vairuotojui pakėlus pėdą nuo akceleratoriaus pedalo automobilis rieda laisva eiga nenaudodamas jokių energijos resursų, bet ir kinetinės energijos negeneruoja. Vairuotojui nuspaudus stabdžius prasideda regeneracija - stabdymą atliks elektros variklis. Jei stabdžiai nuspaudžiami stipriau ir apkrovos pasiekia 0,25 G ribą, tuomet įsijungia įprasti hidrauliniai stabdžiai. Stabdymą elektriniu varikliu pakeičia stabdymas įprastais stabdžiais - vairuotojas net nepajus kada viena sistema pakeis kitą. Panašu tokia sistema yra efektyvesnė nei vieno pedalo sistema, kuri nukėlus koją nuo akceleratoriaus pedalo iškarto įjungia regeneraciją ir tuo pačiu iškarto stabdo automobilį nors vairuotojo tikslas gali būti ne greičio lėtinimas, bet esamo greičio išlaikymas. Volkswagen ID.4 pirmosiose versijose standartiškai montuojamos juostų išlaikymo „Lane Assist“, automatinio stabdymo „Front Assist“ su apsaugos nuo atvažiuojančių priešpriešai sukant ir manevruojant funkcija bei adaptyvaus greičio palaikymo su greičio ribotuvu sistemos.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video