Peugeot 3008, (P64) 2024 - dabar TOP 10

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?Benzinas / Elektra: 1.2 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga

Apžvalga

Trečios kartos Peugeot 3008 sukurtas ant trečios kartos STLA Medium platformos bendromis jėgomis su kitomis Stellantis kompanijomis, tad dalijasi agregatais su panašiais Stellantis koncerno automobiliais kaip, kad antros kartos Opel Grandland modeliu. Jeigu ieškote kažko labiau išsiskiriančio, ant šios platformos gaminami Citroen C5 Aircross ir DS 7 modeliai, kurie turi tą pačią architektūrą, bet siūlo kitokias vairavimo savybes. Visuose šiuose modeliuose yra pakankamai vietos penkiems suaugusiems ir bagažui, tačiau jei norite daugiau vietos salone, galite pasirinkti didesnį septynvietį Peugeot 5008 modelį, kuris taip pat dalijasi ta pačia tik ištęsta platforma. Naujasis Peugeot 3008 modelis gaminamas ant platformos, kurioje komponuojamos taip pat ir įkraunamo hibrido bei visiškai elektrinės jėgainės. Palyginti su savo pirmtakais, trečiosios kartos 3008 modelis tapo labiau panašus į kupė visureigius, kurio aerodinaminis oro pasipriešinimo koeficientas dabar yra tik 0,28. Tą pabrėžia itin nuožulni galinė automobilio dalis, kuri sumažina salono erdvę. Tačiau automobilis vis tiek turi 591 litro bagažinę, kuri yra didesnė nei tarkim Nissan Qashqai modelyje. Stiliaus prasme naujas modelis labai neatitolo nuo savo pirmtako, tik tapo kiek aštresnių formų ir dalinasi panašiais dizaino elementais su neseniai pasirodžiusiais Peugeot 308 ir Peugeot 408 modeliais. Priekyje dominuoja naujojo stiliaus grotelės, jos šonuose puikiai integruoti trys vertikalūs „Claw Effect“ LEDai imituojantys liūto nagų paliktas žymes. Juose naudojama nauja Peugeot “Pixel LED” apšvietimo technologija. Tvirtą automobilio stotą pabrėžia įdomios ratų arkos, turinčios dvigubus apvadus – vieną tradiciškai krosoveriams būdingą juodo plastiko apvadą ir kiek aukščiau kitą - įspaustą automobilio sparnuose. Kalbant apie variklių pasirinkimus, Peugeot 3008 siūlo išskirtinai didelį pasirinkimą - siūloma benzininė, dyzelinė, hibridinė ir įkraunama hibridinė jėgainė. Tokia jėgos agregatų įvairovė reiškia, kad kompanija 3008 modelį laiko esminiu kompanijos automobilių gamoje, šis automobilis privalo patikti įvairiems pirkėjams su įvairiais poreikiais. Toks požiūris yra būtinas, nes ši krosoverių klasė yra pati paklausiausia Europoje ir turi itin pajėgių konkurentų grupę tokių kaip Nissan Qashqai, Ford Kuga, Skoda Karoq, Hyundai Tucson ir Kia Niro. Peugeot 3008 variklių gamoje yra taip vadinamų (Mild) hibridinių ir įkraunamų hibridų (PHEV) variantų, taip pat tradicinis benzininis variklis su turbokompresoriumi ir BlueHDi dyzelinis variklis tiems, kurie reguliariai nuvažiuoja didelius atstumus. Visi 3008 modeliai turi automatines pavarų dėžes - 1,2 L benzininėse ir 1,2 L “Mild” hibridinėse versijose naudojama šešių greičių automatinė pavara, o dyzeliniams ir įkraunamiems hibridams – aštuonių greičių automatas. Tiesa, jei jums reikalingas variantas su visais varomais ratais liksite nusivylę – 3008 modelis neturi variantų su keturių ratų pavara. Tačiau Peugeot siūlo „Grip Control“ sistemą, kuri turėtų užtikrinti gerą sukibimą, kurio jums prireiks ant slidaus kelio. Važiavimo režimus tinkančius sniegui, žvyrui, purvui ar asfaltui galima pasirinkti centrinėje konsolėje sukamuoju valdikliu.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video