Skoda Elroq, 2025 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Apžvalga
Atrodo dar visai neseniai Škoda kompanija pristatė savo pirmąjį elektromobilį Škoda Enyaq, tačiau nuo jo pristatymo praėjo jau ketveri metai. Ir štai tik dabar buvo pristatytas antrasis Škoda elektromobilis – toks pats patrauklus ir stilistiškai panašus tik mažesnis Škoda Elroq modelis. Naujokas naudoja tą pačią gerai patikrintą MEB platformą kaip Škoda Enyaq ir dar keli kiti VAG grupės modeliai tokie kaip Cupra Born, Audi Q4 e-tron ir daug didesnis Volkswagen ID.Buzz vienatūris. Pagrindinis Škoda Elroq taikinys – kiti itin patrauklūs elektriniai minikrosoveriai, tokie kaip pietų korėjiečių Kia EV3, Hyundai Kona Electric ir prancūziškas Renault Scenic. Naujasis Škoda modelis yra 4488 milimetrų ilgio, 1884 milimetrų pločio ir 1654 milimetrų aukščio, ratų bazė siekia 2765 milimetrus. Anot čekų kompanijos, Elroq yra pirmasis jų automobilis sukurtas pagal naują „Modern Solid“ dizaino filosofiją, kuri suteikia automobiliui šiuolaikišką ir visureigiams būdingą tvirtą stotą. Nors ištiesų Elroq dizainas yra labai panašūs į seniau pristatyto Škoda Enyaq – automobilius vienija toks pat aštrių briaunų dizainas galinėje dalyje, identiški galiniai žibintai ir analogiška durelių forma su išryškinta per visą šoną nueinančia briauna. Skirtumą matome tik priekinėje dalyje su į atskirus segmentus padalintų matricinių LED priekinių žibintų dizainu, plonesne viršutine priekinių sparnų dalimi ir naujos formos „Tech-Deck Face“ kapotu su plačia “provėža” per centrą. Pastaroji dizaino detalė išties šiai Škoda suteikia stilistiško šviežumo. Tuo tarpu interjere yra sportiškos sėdynės su zomšos ir dirbtinės odos apmušalais, trijų stipinų vairas su mentelėmis regeneraciniam stabdymui reguliuoti ir sportiškumu dvelkiančių aliuminio pedalų komplektas. Interjeras atrodo gerai surinktas, visi pagrindiniai kontaktiniai taškai yra tvirti, o salone naudojamos skirtingos medžiagos greičiausiai patiks daugeliui pirkėjų. Elroq viduje taip pat beveik identiškas kaip Enyaq modelio prietaisų išdėstymas. Vairuotojas gali nustatyti iki penkių sparčiųjų klavišų, leidžiančių aktyvuoti dažnai naudojamas transporto priemonės funkcijas ir tris sparčiuosius klavišus programėlėms. Po informaciniu ir pramoginiu ekranu įrengta fizinė mygtukų juosta padeda greitai pasiekti meniu, valdančius pagalbines sistemas, važiavimo režimus, parkavimo funkcijas ir klimato kontrolę. Būtų idealu jei ir šiame krosoveryje būtų „Smart Dials“ ir fizinių klimato kontrolės valdiklių rinkinys kaip Škoda Superb ir Šoda Kodiaq modeliuose, tačiau tai yra vienintelis tikras šio automobilio interjero trūkumas. Elektromobilyje debiutuoja nauji „Simply Clever“ sprendimai, tarp kurių yra išmaniosios daiktų dėtuvės, kurių bendra talpa siekia 48 litrus ir tinklelis įkrovimo kabeliui laikyti po bagažinės dugnu. Elroq priekyje atrodo labai erdvus, iš dalies dėl to, kad priekinius keleivius supa didelis stiklų plotas, todėl ir matomumas yra puikus. Erdvė gale yra ne tokia įspūdinga, tačiau vietos pakaks net jei priekyje sėdi 1.80 cm ūgio suaugusieji. Panašaus ūgio galiniams keleiviams vis dar yra pakankamai vietos, kad galėtų patogiai įsitaisyti. Kaip ir daugelio elektromobilių, Elroq galinės grindys yra aukštos, kad tilptų po jomis esantis akumuliatorius. Kaip būdinga čekų markės modeliams, naujokas pasižymi nemaža 470 litrų talpos bagažine. Ją galima padidinti iki 1580 litrų nulenkus galines sėdynes. Nors 470 litrų Škoda bagažinė negali prilygti 545 litrų Renault Scenic, bet vis tiek turėtų būti pakankamai didelė mažoms šeimoms. Be to, jame yra daugelio pamėgta „Simply Clever“ funkcija - daiktų saugojimo tinklelis pritvirtintas apatinėje galinės palangės pusėje. Tai išies puiku, nes galite lengvai pasiekti įkrovimo laidus net, kai turite pilną daiktų bagažinę. Taip pat šiame automobilyje rasite ledo grandiklį įdėtą į bagažinės dangtį ir lietsargį paslėptą priekinėse duryse. Elektromobilyje gali būti sumontuota viena iš trijų nuo 55 iki 82 kWh talpos baterijų ir galios sistemų pasiekiančių nuo 125 iki 210 kW galią. Pradinio lygio „Elroq 50“ versijoje su galinių ratų pavara montuojamas 55 kWh akumuliatorius, ant galinės ašies montuojamas elektrinis motoras išvysto 125 kW galią ir 310 Nm maksimalų sukimo momentą. Šis automobilis su viena įkrova gali įveikti iki 370 km. „Elroq 60“ versija irgi yra varoma galiniais ratais, turi 63 kWh talpos bateriją. Jos elektros variklis pasiekia 150 kW galią ir 310 Nm sukimo momentą, o viena įkrova įveikiamas atstumas siekia daugiau nei 400 km. Dviejose galingiausiose „Elroq 85“ ir Elroq 85x“ versijose montuojamas nemažas 82 kWh talpos akumuliatorius sujungtas su 210 kW galios motoru. Variklis tiekia galiniams ratams net 545 Nm sukimo momentą. „Elroq 85x“ versija išsiskiria papildomu ant priekinės ašies montuojamu varikliu ir visų varančiųjų ratų sistema. Nuvažiuojami Škoda Elroq atstumai panašu bus kiek mažesni nei lygiaverčių konkurentų Kia EV3 ir Renault Scenic, tačiau žymiai didesni nei Hyundai Kona Electric modelyje. Krosoveris pasižymi lengvu valdymu ir nepaprastai mažu - vos 9,3 metro apsisukimo spinduliu, kuris yra mažesnis nei mažajame MINI Cooper. Tai itin padeda mieste ir manevruojant ankštose automobilių stovėjimo aikštelėse. Greitkelyje pastebimas nedidelis vėjo triukšmas sklindantis nuo šoninių veidrodėlių, tačiau visais kitais atvejais automobilis elgiasi netikėtai komfortiškai ir net rafinuotai.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai
-
Chevrolet Equinox 2024 - dabar 0
-
Citroen C4 2020 - dabar 0
-
Ford Explorer EV 2023 - dabar 0
-
Honda e:Ny1 2023 - dabar 0
-
Hyundai Kona 2023 - dabar 0
-
Jeep Avenger 2023 - dabar 0
-
Kia EV3 2024 - dabar 0
-
Mazda MX-30 2020 - dabar 0 TOP 10
-
Mini Aceman 2024 - dabar 0
-
Opel Mokka 2020 - dabar 1
-
Peugeot 2008 2019 - dabar 5 TOP 10
-
Renault Scenic E-Tech 2024 - dabar 0 TOP 10
-
SsangYong Korando 2019 - dabar 0
-
Subaru Solterra 2022 - dabar 0
-
Toyota bZ4X 2022 - dabar 0
-
Toyota C-HR 2023 - dabar 0
-
Volkswagen ID.3 2019 - dabar 0
-
Volvo EX30 2023 - dabar 0