Honda e:Ny1, 2023 - dabar

RATLANKIŲ DAŽYMAS DIAMOND CUT RESTAURAVIMAS
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Po neitin sėkmingo pirmojo bandymo patekti į elektromobilių rinką su mažu miesto automobiliu Honda e, japonų kompanija bando antrą kartą. Dabar tai bus kompaktiškas krosoveris Honda e:Ny1, kuris tiesa Kinijos rinkoje parduodamas jau nuo 2021 metų. Po įmantriu modelio pavadinimu slepiasi kažkur jau matyti automobilio bruožai – taip, e:Ny1 yra jau mums pažįstamo Honda HR-V elektrinė versija. Iš išorės abu automobiliai skiriasi tik tuo, kad Honda e:Ny1 turi plokšte uždengtas priekines groteles, kurios uždengia ertmę su elektromobilio įkrovimo prievadu. Žvelgiant iš šono e:Ny1 pasižymi lygiai tokiu pačiu profiliu su išskirtine stipriai į priekį pasvirusia bagažinės forma, paslėptomis galinių durelių rankenėlėmis ir švariu, paprastu dizainu. Tad e:Ny1 sunku pavadinti nauju modeliu, taip pat automobilį su priekiniais varomaisiais ratais sunku pavadinti krosoveriu, tuo labiau kad elektromobilio prošvaisa yra vos 135 mm – tokia kaip kaip įprastame hečbeke. Nors automobilio išorė yra paimta iš HR-V modelio, tačiau automobilių interjerai labai skiriasi. Durelių dizainą Honda inžinieriai paliko tokį patį, tačiau prietaisų skydelis kitoks – dabar priešais vairuotoją įtaisytas LCD ekranas, o centre įtaisytas vertikalus milžiniškas 15,1 colio jutiklinis ekranas padalintas į tris sritis. Standartinės įrangos versijos „Base Elegance“ turi ne tik minėtą LCD ekraną, bet ir 18 colių lengvojo lydinio ratlankius, sintetinės odos sėdynes, dviejų zonų klimato kontrolę ir galinio vaizdo kamerą. Įranga gera, taip pat naudojamos gana kokybiškos medžiagos - sėdint priekyje daugumoje vietų naudojamas plastikas atrodo puikiai, tik pačiame prietaisų skydelio viršuje ir durelių apačioje rasite kietą plastiką, visa kita ką liečiate yra padengta minkšta medžiaga. Ekranas reaguoja ir atrodo fantastiškai, nors padalintas į tris dalis valdikliai yra statiški - navigacijos modulis yra įtaisytas viršuje, o klimato valdikliai matomi apačioje. Gamintojas teigia, kad tai yra „idealus automobilis“ pirmojo elektromobilio savininkams, kuris būdamas 4387 mm ilgio konkuruos su B ir C segmento krosoveriais. Honda yra ilgesnis nei Peugeot e-2008, bet trumpesnis nei Volkswagen ID.4 elektromobiliai. Maždaug 1750 kg Honda svoris taip pat yra per vidurį. Honda e:Ny1 turi palyginti didelę 62 kWh bateriją, tačiau gamintojo deklaruojamas nuvažiuojamas atstumas nėra geresnis nei konkurentų - WLTP nurodomos sąnaudos yra 18,2 kWh/100 km. Taip pat ne pats didžiausias ir 78 kW įkrovimo greitis – nuo 10 iki 80 procentų nuolatinės srovės įkrovimas užtruks 45 minutes. Kelyje automobilio pakaba atrodo kiek per kieta, neidealus miesto asfaltas jaučiamas pernelyg stipriai, o ir elektros variklio garsas yra pernelyg didelis - važiuojant elektromobiliu nedideliu greičiu mieste kaip tik ir norisi idealios tylos. Taip pat norėtųsi šiek tiek daugiau energijos iš regeneracinės stabdžių sistemos, kuri intuityviai valdoma mentelėmis už vairo. Pasirinkus įvairius režimus beveik nepajusite jokio apčiuopiamo skirtumo, todėl mėgstantiems naudojantis vienu pedalu tai nepatiks. Praktiškumas taip pat nėra stiprioji automobilio pusė – minėta mažoka prošvaisa, nebėra į viršų pakeliamų galinių sėdynių kokias turi HR-V, bei nedidelis bagažinės tūris, kuris siekia tik 344 litrus. Beje bagažinė ne tik mažesnė nei pas konkurentus tokius kaip minėtas Volkswagen ID.4, bet ir mažesnė nei visai nedidelio Jeep Avenger bagažinės erdvė, kurio ilgis siekia vos 4,1 metro. Tiesa vietos sėdintiems Honda e:Ny1 gale užteks ir suaugusiems.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video