Cupra Tavascan, 2023 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Apžvalga
Daugeliu atžvilgių Tavascan yra tikroji Cupra kaip prekės ženklo pradžia. Taip, yra tokie Cupra automobiliai kaip Leon, Formentor ir Born, kurie greičiau yra Volkswagen grupės automobilių sportiškos versijos, tačiau Tavascan buvo sukurtas siekiant atskirti Cupra modelius nuo kitų Volkswagen automobilių. Dar svarbiau, kad Tavascan yra antrasis tik elektros energija varomas markės automobilis po Born modelio, kuris yra tiesiog Volkswagen ID.3 versija. Cupra Tavascan elektromobilis pozicionuojamas žemiau nei jo broliai Volkswagen ID.5 ir Škoda Enyaq – jis yra 4644 mm ilgio, 1861 mm pločio ir 1597 mm aukščio, o jo ratų bazė siekia 2766 mm. Beje, Barselonoje sukurtas Tavascan automobilis yra gaminamas Volkswagen grupės Anhujaus gamykloje Kinijoje. Išskirtinė ir sportiška Tavascan išvaizda ištiesų atrodo puikiai ir kartu atrodo kaip tikras Cupra automobilis – štai taip greitai ši nauja kompanija sugebėjo sukurti savo stilistiką. Interjero dizainas dar radikalesnis nei išorė. Galbūt jis bus ne visų skoniui, tačiau abejingų nepaliks. Toks dizainerių sprendimas yra noras kontrastuoti su kitais Volkswagen grupės automobiliais, kurie nepaisant sėkmingo ar neitin sėkmingo dizainerių darbo visada pasižymėjo konservatyvumu. Net premium segmento Audi automobilių interjerai niekada nebuvo kuriami itin radikaliai. Tavascan salono kokybė yra gera, paviršiaims padengti panaudotos įvairios modernios sintetinės medžiagos tokios kaip vandeniui atsparus neoprenas arba zomša. Įspūdingas ir salono apšvietimas dėka šviesų įtaisytų plonose beveik nematomose oro ventiliavimo angose, taip pat po priekiniu stiklu ir durų panelėse. Salone yra daug erdvės, net gale yra nemažai vietos keleivių kojoms ir galvai, nepaisant nuožulnaus stogo. Lygios grindys ir platus kėbulas leidžia gale įsitaisyti trims žmonėms. Antros eilės sėdynės sulankstomos beveik į plokščią paviršių, tačiau dėl didelio bagažinės dangčio nuolydžio didelių gabaritų krovinių sutalpinti gali nepavykti. Bagažinė yra 540 litrų talpos su didele, plačia anga, tačiau po trumpu variklio dangčiu deja nėra priekinės bagažinės. Elektromobilis yra siūlomas dviejų galios versijų: „Endurance“ modelyje ant galinės varomosios ašies yra įrengtas 286 AG (210 kW) galios elektrinis motoras, o VZ versijoje yra įtaisytos 340 AG (250 kW) galią ir atitinkamai 545 Nm (galinio motoro) ir 134 Nm (priekinio motoro) sukimo momentą pasiekiančios dvi elektros jėgainės. Šie motorai montuojami ant abiejų ašių, tad elektromobilis yra varomas visais keturiais ratais, o nuo 0 iki 100 km/h gali įsibėgėti per 5,6 sekundės. Akumuliatorius įtaisytas aliuminio konstrukcijoje, o ši yra visiškai integruota į kėbulą – tai leidžia padidinti standumą ir išsaugoti mažesnį svorį. „Endurance“ versijoje 77 kWh talpos akumuliatoriaus blokas su galinių ratų pavara leidžia nuvažiuoti apie 550 km pagal WLTP, galingiausia „Tavascan VZ“ versija su ta pačia baterija nuvažiuoja apie 520 km. Gamintojas teigia, kad elektromobilis per 7 minutes gali įsikrauti tiek, kad energijos užtektų 100 km atstumui nuvažiuoti. Didžiausias įkrovimo greitis yra santykinai nedidelis - 135 kW kuomet automobilis kraunamas greituoju įkrovimu nuolatine srove, tačiau kai akumuliatoriaus energijos lygis nukrenta iki 10 procentų, jo energijos atsargas iki 80 procentų galima papildyti per 30 minučių.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai
-
Alfa Romeo Junior 2024 - dabar 0
-
Audi Q4 e-tron 2021 - dabar 0
-
BMW X2 2023 - dabar 0
-
Ford Mustang Mach-E 2020 - dabar 0
-
Honda e:Ny1 2023 - dabar 0
-
Hyundai Ioniq 5 2021 - dabar 0
-
Kia EV6 2021 - dabar 0
-
Lexus RZ 2022 - dabar 0
-
Mercedes-Benz EQA 2021 - dabar 0
-
Mini Countryman 2023 - dabar 0
-
Nissan Ariya 2022 - dabar 0
-
Polestar 4 2023 - dabar 0
-
Smart #3 2023 - dabar 0
-
Subaru Solterra 2022 - dabar 0
-
Tesla Model Y 2020 - dabar 0
-
Toyota bZ4X 2022 - dabar 0
-
Volvo C40 2021 - dabar 0