Nissan Ariya, (FE0) 2022 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Viduje Ariya atrodo dar stilingesnis nei iš išorės - Nissan dizaineriai daug dėmesio skyrė detalėms – prietaisų skydelis apsiūtas dirbtine oda, oro apipūtimo angos meistriškai paslėptos, kaip ir fiziniai mygtukai, lietimui jautrūs mygtukai stilingai pateikti panelės centre ir centriniame porankyje, kurių pagalba valdomas važiavimo režimas"
Apžvalga
Nissan kompanija yra žinoma kaip viena pirmųjų sėkmingai pristačiusi masiniam sektoriui skirtus elektromobilius – toks buvo ir yra Nissan Leaf modelis. Taip pat Nissan susilaukė didelės sėkmės parduodant visureigius ir ypač krosoverius, tokius kaip X-Trail, Qashqai ar Juke. Dabar šiuos du faktorius Nissan sujungia į vieną pavadintą “Nissan Ariya”. Ištiesų, įsibėgėjus elektromobilių bumui, jautėsi kad visoje šioje karštinėje trūksta Nissan kompanijos. Na, kaip ir kitų japoniškų gamintojų. Dabar pristačius šį itin simpatišką miesto visureigį, Nissan kompanija tikisi greitai atsikovoti savo rinkos dalį. Ariya visomis kryptimis yra kiek didesnis nei Nissan Qashqai modelis ir beveik tokio dydžio kaip Nissan X-Trail modelis, todėl jame puikiai dera šeimai reikalingas praktiškumas. Tačiau nebus nuvilti ir stiliaus fanai – naujasis Nissan modelis atrodo išties puikiai. Didelės ratų arkos, aštrių formų priekiniai LED žibintai, per visą automobilio plotį ištęsti galiniai, kupė stiliaus kėbulas su stipriai žemėjančia stogo linija patiks daugeliui. Nissan Ariya gaminamas ant naujos CMF-EV platformos, kuri taip pat naudojama ir Renault Megane E-Tech modelyje. Automobilis turi du akumuliatorių variantus: pradinis 63 kWh talpos modelis turi 217 AG galią, o didesnė 87 kWh talpos versija – 239 AG. Abi versijos varomos priekiniais ratais ir su vienu įkrovimu gali nuvažiuoti atitinkamai 400 ir 530 km. Jei ieškote papildomo saugumo ir norite visų keturių ratų pavaros, Nissan jums siūlo „e-4ORCE“ visų varomųjų ratų sistemą, kuri naudoja 87 kWh akumuliatorių ir kartu su dviem varikliais pasiekia bendrą 394 AG galią. Viduje Ariya atrodo dar stilingesnis nei iš išorės. Lakoniškas horizontalus panelės dizainas ir priderintas vairas su horizontalia centrine dalimi žinoma nieko nenustebins – tokia stilistika tapo automobilių pramonės standartu, ypač elektromobilių sektoriuje. Tačiau Nissan dizaineriai daug dėmesio skyrė ir detalėms – prietaisų skydelis apsiūtas dirbtine oda, oro apipūtimo angos meistriškai paslėptos, kaip ir fiziniai mygtukai, lietimui jautrūs mygtukai stilingai pateikti panelės centre ir centriniame porankyje, kurių pagalba valdomas važiavimo režimas. Kalbant apie pastaruosius mygtukus - stilius ne visada eina koja kojon su patogumu, tačiau jie atrodo išties puikiai. Bendras įspūdis – Nissan visureigio vidus kiek primena BMW iX interjerą. Tiesa, infosistemos valdymo LCD ekranuose sparta ir tikslumas BMW kokybės nelabai primena, tačiau iš esmės atitinka konkurentų prietaisų kokybę. Gale sėdintys keleiviai turės pakankamai vietos kojoms, tačiau dėl itin nuožulnaus stogo galvoms gali šiek tiek pritrūkti erdvės. Kaip ir erdvės bagažo skyriuje – jos čia rasite 466 litrus, kas nėra labai daug. Tarkim kiek mažesnis Volkswagen ID.5 modelis turi 549 litrų bagažinę. Taip pat Nissan Ariya neturi priekinės bagažinės, kokią įprastai turi elektromobiliai. Priekyje sėdintiems keleiviams matomumas į priekį yra puikus, tačiau galiniai statramsčiai yra milžiniški ir stipriai apriboja matomumą galine kryptimi. Problemą iš dalies sprendžia galinio vaizdo kamera, kuri yra sumontuota galinio vaizdo veidrodėlyje.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai