Audi Q4 e-tron, 2021 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Palyginus su Mercedes EQ serijos stiliumi, kurį galima būtų pavadinti kaip “uždėkime elektromobilio priekį ant egzistuojančio benzninio modelio”, arba su kiek kukliais “a la Tesla” Volkswagen ID serijos automobiliais, arba su keistu BMW elektromobilių stiliumi, Q4 e-tron atrodo išties solidžiai"
Apžvalga
Audi “bestseleris” pasirodė! Tai bus neabejotinai itin populiarus elektromobilis dėka puikaus dizaino, efektyvios elektrinės jėgainės ir dėl to, kad yra tiesiog „Audi“. Pagal dydį šis krosoveris stovi tarp mažesniojo Audi Q3 ir didesniojo Audi Q5 – kaip tik tas dydis, kuris yra pakankamai kompaktiškas mieste, bet kartu gali būti puikus keturių asmenų šeimos automobilis. Q4 e-tron yra pirmasis Audi markės automobilis, gaminamas ant Volkswagen grupės MEB elektromobilių platformos. Ant šios platformos automobilis gaminamas kartu su kitais koncerno elektromobiliais - Volkswagen ID.4 ir Škoda Enyaq. Kiekvienas iš šių automobilių savitas ir neabejotinai ras savo pirkėją. Q4 e-tron ir Q4 e-tron Sportback (variantas su nuožulnia galine dalimi) konkuruoja su kitais prabangiais krosoveriais - Mercedes EQA, Volvo XC40 Recharge ir Tesla Model Y. Tačiau iš visų šių automobilių Audi išsiskiria pirmiausia puikiu dizainu – automobilis atrodo fantastiškai. Aštrios bet kartu ir subtilios linijos, puikiai įkomponuoti LED žibintai priekyje ir idealiai gražiai į automobilio dizainą įsipaišantys galiniai, suteikia puikų įspūdį. Aerodinaminis Audi Q4 e-tron pasipriešinimo koeficientas yra 0,28, o Audi Q4 Sportback e-tron modelyje jis yra dar mažesnis ir siekia vos 0,26. Q4 e-tron dizainas atkartoja anksčiau pasirodžiusio Audi Q8 modelio stilistiką, visgi naujasis Audi elektromobilis yra subtilesnių ir išbaigtesnių formų – panašu Audi pagaliau atrado savo stilių po gana nesėkmingų paskutinių penkerių metų. Palyginus su Mercedes EQ serijos stiliumi, kurį galima būtų pavadinti kaip “uždėkime elektromobilio priekį ant egzistuojančio benzninio modelio”, arba su kiek kukliais “a la Tesla” Volkswagen ID serijos automobiliais, arba su keistu BMW elektromobilių stiliumi, Q4 e-tron atrodo išties solidžiai. Automobilis yra pirmasis Audi modelis, kuriam buvo įdiegta nauja skaitmeninė LED žibintų technologija su keturiais skirtingais apšvietimo variantais, kuriuos vairuotojas gali pasirinkti. Kompaktišką Audi elektrinį visureigį nuo pat pristatymo galima įsigyti su trimis skirtingomis versijomis įskaitant su „Quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Mažesnio „Q4 35 e-tron“ akumuliatoriaus talpa yra gana kukli - 52 kWh. Didesnio akumuliatoriaus talpa siekia 77 kWh, šis montuojamas į „Q4 40 e-tron“ ir „Q4 50 e-tron quattro“ modelius. „Q4 35 e-tron“ turi galinius varomuosius ratus, galia siekia 125 kW (170 AG), sukimo momentas 310 Nm, 100 km/h greitį ši versija pasiekia per 9 sekundes bei gali nuvažiuoti 350 km atstumą. Gana kuklūs rezultatai. „Q4 40 e-tron“ turi 150 kW (204 AG) galią, 310 Nm sukimo momentą, įsibėgėja iki 100 km/h per 8,5 sekundės ir nuvažiuoja neprastą 500 km atstumą. Galingiausia gamoje yra „Q4 50 e-tron quattro“ versija su dviem elektros varikliais ir visų ratų pavara. Šio modelio galia yra 220 kW (299 AG), nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 6,2 sekundes ir pasiekia elektronikos apribotą maksimalų 180 km/val. greitį. Siekiant padidinti efektyvumą priekinės ašies elektros variklis pradeda veikti tik tada, kai reikia daugiau galios arba geresnio sukibimo. Tad iš garsioios „Quattro“ nuolatinės visų varomųjų ratų sistemos beliko tik pavadinimas. Automobilis taip pat gali turėti vieną įdomią technologiją – projekcinį ekraną su papildytos realybės funkcija. Ji įdomi tuo, kad projektuojamame vaizde ne tik atvaizduojamos įvairios funkcijos, bet jos yra matomos sklendžiančiame plote maždaug dešimt metrų priešais vairuotoją. Neabejotinai bus labai smagu naudotis navigacijos sistema. Įdomu kada į šias sistemas bus įdiegtos reklamos pateikimo sistemos, kurios galės rodyti tarkim nuolaidas šalia esančiose parduotuvėse arba išvesti informaciją apie istorinius pastatus ir vietoves, o gal net pakeisti viso priekinio lango vaizdą tarkim iš apniukusio dangaus į saulėtos dienos... Visa tai ir dar daugiau kogero bus galima įgyvendinti - juk autonominiai automobiliai pasirodys netrukus. Grįžtant prie žemiškesnių poreikių - Q4 e-tron krovinių skyrius taip pat yra didesnis nei įprasta šioje kompaktinėje klasėje ir prilygsta didesniems automobiliams – priklausomai nuo galinių sėdynių atlošų padėties, į Q4 e-tron bagažinę su elektra valdomomis durelėmis telpa nuo 520 iki 1490 litrų, į Q4 Sportback e-tron – nuo 535 iki 1460 l. Pirkėjai gali rinktis saloną su natūralios Nappa odos apmušalais arba eko oda, tačiau yra galimi sėdynių apmušalai, kurių didžioji dalis yra pagaminta iš perdirbto poliesterio, kiekvienai sėdynei vidutiniškai panaudojus 26 perdirbtus plastikinius 1,5 litro butelius. Grindų apmušalai taip pat bus gaminami iš perdirbtų medžiagų. Taigi Audi myli gamtą, o mes Audi!
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai