Praėjo nemažai laiko nuo pirmos kartos įspūdingo dizaino Lexus NX pristatymo ir dabar turime antros kartos populiariausio segmento atstovą iš Lexus kompanijos. Matome, kad automobilio dizaino kalba nepasikeitė – automobilis išlaikė aštrias, dinamiškas formas tik kiek švelnesnes nei turėjo pirmtakas. Akcentas išlieka didelės radiatoriaus grotelės priekyje, kurios vizualiai “nusveria” šiaip jau nedidelį NX kėbulą. Priminsime, kad Lexus NX modelis pozicionuojamas žemiau didesnio RX modelio Lexus gamoje ir konkuruoja su aukščiausios klasės visureigiais tokiais kaip BMW X3, Audi Q5, Volvo XC60 ir Range Rover Evoque. Palyginti su pirmosios kartos NX modeliu, automobilio ilgis išaugo 20 mm, atstumas tarp ratų ašių – 30 mm, plotis – dar 20 mm, o aukštis – 5 mm. Šie matmenys suteikia geresnį erdvės suplanavimą salone, įskaitant ir daugiau vietos tiems, kurie sėdės ant užpakalinės sėdynės. Po akį traukiančia NX išore pagrindinė jėgainė yra hibridinė su 2,5 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu kokį turi ir Lexus IS 300h sedanas. Visi NX variantai komplektuojami tik su CVT automatine pavarų dėže kas tokios klasės automobiliui yra trūkumas. Taip pat skirtingai nei turi konkurentai, NX galima įsigyti tik su benzinine/elektrine hibridine pavara – nėra jokio dyzelinio varianto. Po naujojo modelio kapotu – keturių cilindrų, 2,5 litro darbinio tūrio hibridinis variklis ir įkraunamoji ličio jonų baterija, kurios talpa siekia 18 kWh. Dėl papildomai įrengto elektros variklio gale nuolat veikia visų varančiųjų ratų pavara. Bendra naujojo iš tinklo įkraunamo NX modelio hibridinės jėgainės galia siekia 306 AG ir turi leisti pagreitėti iki 100 km/h per kiek daugiau nei 6 sekundes. Iš tinklo įkraunamas hibridinio modelio baterijos dydis ir talpa leidžia vien elektra nuvažiuoti iki 65 km atstumą kas yra nemažai, tačiau tuo jau nebenustebinsi konkurentų. Ilgesnėse kelionėse automobilis automatiškai persijungia į savaime įsikraunančio hibrido režimą. Nors greitkelyje automobiliu važiuoti labai patogu, mieste pakaba jaučiasi kiek kietoka. Tuo pačiu Lexus NX nesuteikia tokio sukibimo su kelio danga kaip sportiškesni BMW X3 ir Range Rover Evoque konkurentai.
Lexus NX, (AZ20) 2021 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Visureigis
Benzinas: 2.0 - 3.0 litroBenzinas / Elektra: 2.5 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas dizainas
- Kokybiškai pagamintas
- Ergonomiškas ir pakankamai erdvus salonas
TRŪKUMAI
- CVT pavarų dėžė
- Mažas variklių pasirinkimas
- Standi pakaba
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Acura RDX 2019 - dabar 0
- Alfa Romeo Tonale 2022 - dabar 0
- Audi Q4 e-tron 2021 - dabar 0
- Audi Q5 2017 - dabar 3
- BMW X3 2017 - dabar 5 TOP 10
- BMW X4 2018 - dabar 3
- Cadillac XT5 2016 - dabar 1
- Cupra Formentor 2020 - dabar 0
- Infiniti QX50 2018 - dabar 0
- Jaguar E-Pace 2017 - 2024 0
- Land Rover Discovery Sport 2019 - dabar 0
- Land Rover Evoque 2018 - dabar 0
- Lincoln Nautilus 2019 - dabar 0
- Maserati Grecale 2022 - dabar 0
- Mercedes-Benz EQB 2021 - dabar 0
- Mercedes-Benz EQC 2019 - dabar 0
- Mercedes-Benz GLB klasė 2019 - dabar 1
- Mercedes-Benz GLC klasė 2022 - dabar 0
- Mercedes-Benz GLC klasė Coupe 2023 - dabar 0
- Porsche Macan 2024 - dabar 0
- Tesla Model Y 2020 - dabar 0
- Volvo C40 2021 - dabar 0
- Volvo XC60 2017 - dabar 2
Rekomenduojami video