Smart #3, 2023 - dabar

RATLANKIŲ DAŽYMAS DIAMOND CUT RESTAURAVIMAS
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"„Brabus“ versijose sumontuoti du varikliai, kurie bendrai išvysto net 422 Ag galią. Su tokia galia „Brabus“ 100 km/h greitį pasiekia vos per 3,7 sekundės, o baziniam modeliui tereikia 5,8 sekundės. Štai taip pasikeitė laikai ir technologijos – ar galėjote įsivaizduoti, kad Smart markės automobilis savo dinamika galės prilygti Porsche automobiliams?"
Apžvalga
Smart #1 pristatymas buvo svarbus momentas prekės ženklui - automobilis pristatė naują kompanijos viziją, naują modelių pavadinimų sistemą ir svarbiausia valdančiosios Kinų koncerno Geely technologijas. Tačiau pirmasis naujojo amžiaus Smart kol kas turi neįpatingą pasisekimą, tad antrasis modelis sieks ištaisyti keletą pirmojo klaidų. Kaip žinia Mercedes ir Geely vienodomis teisėmis valdo „Smart“ kompaniją, tačiau būtent Kinijos kompanijos elektromobilių architektūra (SEA) yra naudojama naujajame Smart #3 modelyje. Ant tokios pačios platformos gaminamas ir naujasis Volvo EX30. Akivaizdu “išmanioji” kompanija po truputį tolsta nuo mielo mažų automobilių gamintojo įvaizdžio ir pereina į vis dar nedidelę, bet itin konkurencingą aukščiausios klasės elektrinių visureigių rinką. Iš pirmo žvilgsnio #3 atrodo identiškas #1 – toks pats itin aptakus dizainas su panašiais žibintais priekyje ir gale bei panašia grotelių forma. Tačiau Smart #3 skiriasi labiau nei gali pasirodyti – čia sėdima žemiau, automobilis yra kiek platesnis ir ilgesnis nei #1. Nedideli dizaino pakeitimai matomi ir viduje - matome apvalias oro tiekimo angas ir centrinės konsolės patobulinimus. Deja, nors interjero dizainas puikus, bet naudojamos tos pačios neitin kokybiškos medžiagos. Atrodytų, kad žemesnis Smart #3 stogas suteiks mažiau erdvės keleivių galvoms, tačiau visos sėdynės buvo sumontuotos žemiau. Erdvė ant galinių sėdynių taip pat nėra problema suaugusiems, nes standartinis panoraminis stogas suteikia šiek tiek daugiau vietos galvoms, kojoms taip pat yra pakankamai vietos. Kadangi #3 yra ilgesnis nei #1, bagažinėje vėlgi yra kiek daugiau vietos - #3 turi 370 litrų erdvę palyginti su #1 modelio 323 litrais. Visi modeliai turi įspūdingą 12,8 colio centrinį ekraną ir 9,2 colio prietaisų skydelį priešais vairuotoją, kuris tiesa sumontuotas kiek per žemai. Kogero tai buvo padaryta atsižvelgiant į vairuotojo dėmesio kameros poziciją. Centrinis jutiklinis ekranas pilnas informacijos, tačiau prie to bus galima priprasti. Palyginti su Smart #1, Smart #3 informacijos ir pramogų veikia sklandžiau. Baziniame modelyje yra vienas elektros variklis išvystantis 268 AG galią ir 343 Nm sukimo momentą. „Pro“ turi 49 kWh bateriją, o visi kiti modeliai turi didesnį 62 kWh bloką su vienu varikliu ant galinės ašies. „Brabus“ versijose sumontuoti du varikliai, kurie bendrai išvysto net 422 Ag galią. Su tokia galia „Brabus“ 100 km/h greitį pasiekia vos per 3,7 sekundės, o baziniam modeliui tereikia 5,8 sekundės. Štai taip pasikeitė laikai ir technologijos – ar galėjote įsivaizduoti, kad Smart markės automobilis savo dinamika galės prilygti Porsche automobiliams? Dėl patobulintos aerodinamikos, versijos su didžiausia baterija nuvažiuoja 455 km – 15 km daugiau nei analogiškas Smart #1. Jei renkatės galingesnį „Brabus“ modelį, jis vis tiek nuvažiuos apie 435 km. 150 kW baterijos įkrovimo greitis leidžia ją įkrauti nuo 10 iki 80 procentų per mažiau nei 30 minučių. Kelyje Smart #3 elgiasi kiek sportiškiau nei mažesnis Smart #1, jo ir pakaba yra kiek kietesnė, bet ir valdomas kiek geriau. Išjungus traukos kontrolę, galima ir šiek tiek paslydinėti posūkiuose jei nebijote 1810 kg svorio.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video