Volvo EX30, 2023 - dabar

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Vairuotojai pirmenybę teikiantys dinamikai gali rinktis „Twin Motor Performance“ versiją su dviem elektriniais varikliais ir NMC tipo baterija. Ši versija varoma visais ratais turi 315 kW (428 AG) galią ir nuo 0 iki 100 km/h pagreitėja per 3,6 sekundės. Neįtikėtina tai yra greičiausiai įsibėgėjantis Volvo automobilis per visą kompanijos istoriją"

Apžvalga

Pagaliau sulaukėme ir mažojo Volvo elektromobilio. Tai išties įdomus automobilis, nes mažųjų premium klasės elektromobilių rinka dar nėra užpildyta, be to Volvo markė yra viena tų, kuri atrodo juda teisinga kryptimi ir nauji kompanijos automobiliai visada yra labai įdomūs. Volvo EX30 yra mielos išvaizdos, tipiško skandinaviško stiliaus automobilis, kuris atrodo puikiai iš visų pusių. Krosoverio priekis neperkrautas detalėmis – čia dominuoja kūjo formos priekiniai žibintai papuošti paprastu, bet patraukliu LED šviesų dizainu, matome didelį Volvo logotipą, apačioje juodos spalvos zonoje paslėptos grotelės skirtos aušinti bateriją. Automobilio šonai “papuošti” stipriai išreikštomis ratų arkomis, stipriai įgaubta durelių plokštuma ir juodos spalvos slenksčiais derančiais su juodos spalvos stogu kas vizualiai sumažina automobilio aukštį. Gale matome aukštai įtaisytus Volvo markei būdingus galinius žibintus. Nieko labai naujo, tačiau viskas įkomponuota į puikiai suderintą visumą su tobulomis kėbulo proporcijomis. Viduje matome išgrynintą, minimalistinį skandinaviško stiliaus interjerą. Medžiagų kokybė yra nebloga - prietaisų skydelio viršuje ir aplink centrinę konsolę gražus grūdėto dizaino plastikas atrodo pakankamai kokybiškas. Paaukštinta vairavimo padėtis ir puikus matomumas į visas puses suteiks malonumą važinėjant mieste. Naudojimasis vienu pedalu yra stebėtinai intuityvus ir kuomet pripranti atrodo visiškai natūralus. Volvo visuomet garsėjo itin komfortiškomis sėdynėmis ir EX30 modelis tęsia šią tradiciją. Sėdynių šone yra tik vienas valdiklis, kurio pagalba valdomos visos sėdynės padėtys. Tarp vairuotojo ir priekinio keleivio yra kelios didelės daiktų dėtuvės kur yra belaidis telefono įkrovimas, čia rasite ir ištraukiamus puodelių laikiklius. Atskirai reikia paminėti asketišką durelių dizainą, kur nerasime nei langų, nei šoninių veidrodėlių valdymo, nei garsiakalbių tik patogią iš aliuminio pagamintą durelių atidarymo rankenėlę. Gražu, bet čia Volvo gal kiek perlenkė lazdą, nes tarkime veidrodėlių valdymas pasiekiamas per infosistemą ir tada reguliuojamas mygtukų ant vairo pagalba, o langų valdymas įtaisytas centrinėje konsolėje. Taip pat, nėra ekrano priešais vairuotoją, todėl turėsite žvalgytis į ekraną dešinėje, kad galėtumėte stebėti savo greitį – tai kontrastuoja su Volvo misija gaminti maksimaliai saugius automobilius. Ištiesų interjero dizainas yra šaunus ir patrauklus, bet tai pasiekta tam tikro patogumo sąskaita. Tiesa dėl Harman Kardon garsiakalbių nesijaudinkite – Volvo juos įtaisė juostoje po priekiniu stiklu kas greičiausiai yra kur kas geriau nei garsiakalbiai durelėse nukreipti į jūsų kojas. Automobilis žinoma yra nedidelis, o tai reiškia ribotą erdvę ant galinių sėdynių, ypač jei vairuotojo ūgis bus didesnis nei vidutinis. Kvadratinės formos bagažinė turi tik 318 litrų erdvės, o sulanksčius sėdynes padidės iki 904 litrų, grindyse yra ertmė elektros laidams pasidėti. Kalbant apie automobilyje naudojamas perdirbtas medžiagas, Volvo teigimu automobilyje 25 procentai aliuminio yra perdirbta, taip pat 17 procentų plieno ir 17 procentų plastiko. Mažasis Volvo yra vos 4233 mm ilgio, iš esmės tokio pat dydžio kaip Volkswagen T-Roc, todėl tai bus antrasis šeimos automobilis su kuriuo per dieną nuvažiuojama neitin daug. Volvo EX30 yra pirmasis Volvo automobilis, kuriame įdiegta naujos kartos „Park Pilot Assist“ funkcija, kuri padeda įsiparkuoti į bet kokias stovėjimo vietas – lygiagrečiai, statmenai ar įstrižai. Ši sistema nustatyto laisvas stovėjimo vietas aplink automobilį, tuomet ekrane bakstelėjus į norimą stovėjimo vietą, sistema padės į ją įvažiuoti valdydama akceleratorių, stabdžius ir vairą. Vairuotojams, didžiąją laiko dalį praleidžiantiems mieste siūloma EX30 versija su vienu elektriniu varikliu ir LFP baterija. Pageidaujantys maksimaliai padidinti nuvažiuojamą atstumą gali rinktis „EX30 Single Motor Extended Range“ versiją su NMC baterija. Ši versija su vienu elektriniu varikliu gali įveikti iki 480 km tarp įkrovimų. Vairuotojai pirmenybę teikiantys dinamikai gali rinktis „Twin Motor Performance“ versiją su dviem elektriniais varikliais ir NMC tipo baterija. Ši versija varoma visais ratais turi 315 kW (428 AG) galią ir nuo 0 iki 100 km/h pagreitėja per 3,6 sekundės. Neįtikėtina tai yra greičiausiai įsibėgėjantis Volvo automobilis per visą kompanijos istoriją! Tiesa net ir standartinė versija įsibėgėja 5,3 sekundės – to pakakas bet kuriam “lenktyninkui”. „Twin Motor“ versija su NMC baterija gali būti įkraunama iki 153 kW galia, o versija su LFP baterija iki 134 kW galia. Vadinasi bateriją nuo 10 iki 80 proc. įkrovos lygio galima įkrauti per kiek mažiau nei pusvalandį.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video