Land Rover Evoque, (L551) 2018 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Visureigis
Benzinas: 2.0 litroDyzelinas: 2.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Geras pravažumas bekelėje
- Puikus dizainas
TRŪKUMAI
- Nedaug pakitęs dizainas
- Brangus
- Neekonomiški varikliai
"Šis modelis turi dar ir labai įdomią „Ground view“ technologiją, kurios pagalba vairuotojas galės pažvelgti kiaurai variklio skyrių"
Apžvalga
Pirmos kartos Land Rover Evoque buvo tikras “hitas”. Nors ir ne pirmasis tokios klasės automobilis, tačiau kogero pirmas šio žanro automobilis - prabangus nedidukas krosoveris tapęs tikra stiliaus ikona. Po jo sekė eilė didesniųjų Land Rover modelių, kurių dizainas atkartojo sėkmingojo Evoque stilių. Taigi nenuostabu, kad ir antros kartos Evoque pasikeitė nedaug - itin nuožulni stogo linija, aptaki priekinė dalis, trumpa galinė iškyša, maži šoniniai langai ir iššokančios durelių rankenos kaip kad ir stilingajame Velar modelyje. Tai išties gražus miesto visureigis, tačiau šįsyk jis turi daugybę ne mažiau stilingų konkurentų tokių kaip Audi Q3, BMW X2, Infiniti QX50 ar Volvo XC40. Mes visi žinome, kad net ir "parketiniai" Land Rover visureigiai geba važiuoti bekele, bristi per vandens brastas ir įveikti stačias įkalnes. O šis modelis turi dar ir labai įdomią „Ground view“ technologiją, kurios pagalba vairuotojas galės pažvelgti kiaurai variklio skyrių. Apačioje variklio skyriaus yra įmontuota plataus objektyvo kamera, kuri filmuoja kas dedasi po automobiliu, o kompiuteris gautą vaizdą sumodeliuoja su automobilio ratais, automobilio matmenimis ir pateikia pagrindiniame informacinės sistemos ekrane. Ši sistema puikiai pravers važiuojant per akmenis, bandant apvažiuoti gilias duobes ar net parkuojant automobilį šalia bortelių ir taip apsaugant ratlankius nuo apibraižymų. Interjeras kaip ir tikėjomės yra nukopijuotas nuo nepaprastai stilingo ir išgirto Velar modelio. Minimalistinis Evoque interjeras turi tris LCD ekranus, o centrinėje konsolėje išskyrus du rotacinius valdiklius ekranuose nėra jokių fizinių mygtukų. Tai suteikia interjerui “skandinaviško” minimalizmo pabrėžiančio formų paprastumą ir tobulumą. Be to Evoque pirmą kartą yra gaminamas ir su projekciniu ekranu. Salono apdailai siūlomas didesnis medžiagų pasirinkimas, įskaitant „Windsor“ stiliaus odą, aukščiausios kokybės „Kvadrat“ vilnos mišinius, zomšą ir net eukalipto pluošto tekstilę. Žodžiu, visiems jūsų skoniams ir visiems jūsų gyvenimo būdo poreikiams!
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Acura RDX 2019 - dabar 0
- Alfa Romeo Tonale 2022 - dabar 0
- Audi Q3 2019 - dabar 1
- Audi Q4 e-tron 2021 - dabar 0
- Audi RS Q3 2019 - dabar 0
- BMW X1 2015 - 2022 2
- BMW X1 2022 - dabar 0
- BMW X2 2017 - 2023 1
- BMW X2 2023 - dabar 0
- BMW X4 2018 - dabar 3
- Cadillac XT4 2018 - dabar 1
- Cupra Formentor 2020 - dabar 0
- GMC Terrain 2017 - dabar 0
- Hyundai Tucson 2020 - dabar 6
- Infiniti QX50 2018 - dabar 0
- Jaguar E-Pace 2017 - 2024 0
- Jeep Compass 2017 - dabar 0
- Lexus NX 2021 - dabar 0
- Lincoln Corsair 2020 - dabar 0
- Mercedes-Benz EQA 2021 - dabar 0
- Mercedes-Benz GLA klasė 2019 - dabar 0
- Mercedes-Benz GLC klasė Coupe 2016 - 2022 0
- Mercedes-Benz GLC klasė Coupe 2023 - dabar 0
- Mini Countryman 2023 - dabar 0
- Volvo C40 2021 - dabar 0
- Volvo XC40 2018 - dabar 2
Rekomenduojami video