Polestar 4, 2023 - dabar TOP 10

RATLANKIŲ DAŽYMAS DIAMOND CUT RESTAURAVIMAS
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Polestar 4 dizaine neapsieita be tam tikrų įdomybių – šiame krosoveryje mes neturėsime galinio lango. Vietoje to, vairuotojas remsis vien kameromis ir šoniniais veidrodėliais. Sėdint viduje visai nepasigendama galinio stiklo, tuo labiau kad automobilis turi didelį panoraminį stogą, erdvė keleivių galvoms yra išties geresnė kaip ir sumanė dizaineriai"
Apžvalga
Pasirodžius jau keturiems Polestar modeliams, jų pavadinimai jau sukelia painiavą, todėl paaiškinsime: Polestar 1 yra prabangus hibridinis sportiškas kupė, Polestar 2 yra kompaktiškas krosoveris/hečbekas varomas elektra, Polestar 3 yra didelis prabangus elektrinis krosoveris, o Polestar 4 nedidelis prabangus krosoveris, kuris pagal dydį ir kainą pozicionuojamas tarp Polestar 2 ir 3 modelių. Polestar generalinis direktorius buvęs „Volvo“ dizaino direktorius Thomas Ingenlathas akcentavo, kad abu naujieji visureigiai sieks išsikovoti vietą aukščiausios kokybės elektrovisureigių rinkoje. Didysis Polestar 3 kainuos nuo 79.000 svarų sterlingų, o mažesniojo Polestar 4 kaina prasidės nuo 55.000 svarų sterlingų. Polestar 4 negaminamas ant SPA2 platformos, kaip naujasis Polestar 3 ir Volvo EX90 automobiliai. Šis automobilis gaminamas ant pagrindinės bendrovės „Geely“ platformos vadinamos „Sustainable Experience Architecture“. Polestar teigia, jog Polestar 4 yra tarsi sportiškesnė ir atletiškesnė Polestar 3 modelio versija. Net ir Polestar 4 kėbulo dizaino stilius atkartoja didesniojo Polestar 3 dizainą – švelniai kampuota kėbulo forma, kiek nuožulnesnė automobilio nosis, kiek nuožulnesnė stogo linija, dar siauresni žibintai, įtraukiamos durų rankenėlės – abu automobiliai aiškiai įtakoti 2020 metais pristatyto Polestar Precept Concept automobilio. Tiesa, naujojo Polestar dizainas neapsieina be tam tikrų įdomybių – šiame krosoveryje mes neturėsime galinio lango. Vietoje to, vairuotojas remsis vien kameromis ir šoniniais veidrodėliais. „Toks sprendimas suteikia daugiau erdvės ant galinių sėdynių bei stilistinio unikalumo“, – pasakojo Ingenlathas. Bus įdomu išgirsti kaip į tai reaguos klientai. Panašu tokio sprendimo nauda bus pastebima – sėdint viduje visai nepasigendama galinio stiklo, tuo labiau kad automobilis turi didelį panoraminį stogą, erdvė keleivių galvoms yra išties geresnė kaip ir sumanė dizaineriai. Taip pat toks sprendimas padidino ir bagažinės erdvę. Nors 4839 mm ilgio Polestar 4 modelis yra tik maždaug 200 mm ilgesnis nei Polestar 2, erdvės viduje skirtumas yra didžiulis. Priešais vairuotoją įtaisytas 10,2 colio prietaisų ekranas, centre sumontuotas horizontalus 15,4 colio „Google Android“ jutiklinis ekranas. Prietaisų skydelio ir durelių dizainas yra maksimaliai minimalistinis, tikimasi kad daugybę funkcijų vairuotojas valdys balsu. Sumaniai naudojant įvairius tekstilės gaminius ir apšvietimą, automobilio viduje sukurtas stilingos prabangos pojūtis. Naujojo Polestar saugos sistemas informacija aprūpina 12 kamerų, radaras ir 12 ultragarsinių jutiklių. Šiame modelyje Polestar debiutuoja su naujuoju aukštųjų technologijų pagalbos vairuotojui sistemų rinkiniu, įskaitant savarankiško vairavimo technologiją, kurią palaiko pažangus „Luminar“ LiDAR jutiklių masyvas ir „Mobileye“ programinės įrangos platforma. Polestar 4 taip pat yra greičiausias serijinis bendrovės modelis, kuris 100 km/h pasiekia vos per 3,8 sekundės, o maksimali elektros pavaros galia siekia net 544 AG. Tuo tarpu vieną elektros motorą turinti versija pasiūlys 272 AG galią, 343 Nm sukimo momentą ir pagreitį iki 100 km/h per 7.4 sekundės. „Long Range“ versijose yra montuojama 102 kWh talpos baterija, kuri užtikrins iki 560 kilometrų siekiantį nuvažiuojamą atstumą versijoms su dviem varikliais, o versija su vienu elektros motoru įveiks net 600 kilometrų siekiantį atstumą. Automobilio įkrovimo galimybės taip pat solidžios – palaiko iki 200 kW nuolatinės srovės ir 22 kW kintamosios srovės įkrovimą. Įdomu tai, kad Polestar 4 standartinis vieno variklio modelis per savo gyvavimo laikotarpį įskaitant gamybą ir eksploataciją sunaudos tik 21 toną CO2. Skaičiuojama, jog elektromobilis viso nuvažiuos 200.000 km. Polestar 4 „Long Range“ versijos ir versijos su dviem varikliais sunaudos kiek daugiayu CO2 – atitinkamai 22 ir 23 tonas. Palyginimui benzinu varomas panašaus dydžio visureigis Volvo XC40 per savo gyvavimo ciklą išmes net 58 tonas CO2.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video