BMW X2, (U10) 2023 - dabar

RATLANKIŲ DAŽYMAS DIAMOND CUT RESTAURAVIMAS
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.5 - 2.0 litroDyzelinas: 2.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"BMW krosoveris atrodo tvarkingai, tačiau tikrai ne taip šauniai kaip pirmtakas – naujoko proporcijos nebėra taip puikiai suderintos, pernelyg ištęsta galinė dalis atrodo itin neorganiškai, savo stiliumi X2 daugiau nebeišsiskiria iš BMW automobilių gamos ir dabar tapo panašesnis į didesnius brolius BMW X4 ir X6"
Apžvalga
Pirmos kartos BMW X2 pamenam mus labai nudžiugino išskirtiniu, šiek tiek nebūdingu BMW kompanijai dizainu ir idealiai miestui tinkančiais matmenimis. Automobilis atrodė ne tiek kaip visureigis, bet labiau kaip sportiškas padidintos prošvaisos hečbekas. Beje, vienintelis BMW hečbekas, kuris atrodė išties gerai. Dabar sulaukėme naujojo X2 modelio, kuris stengiasi išlaikyti tokią pačią koncepciją – tai stilingas ir kompaktiškas miesto krosoveris. Naujojo automobilio dizainas atkartoja naujojo penktuko stilių – tai gana nuosaikus, skulptūriškų formų automobilis su ilga priekine dalimi ir gerokai ilgesne bei nuožulnesne galine dalimi palyginti su pirmtaku. Gale dėmesį patraukia įdomios formos žibintai, kurie šiaip jau nebūdingi BMW automobiliams ir bamperis su didžiulėmis juodos spalvos grotelėmis šonuose, kurios atrodo labai pigiai. Radiatoriaus grotelės pas X2 yra priimtino dydžio, tačiau kam radiatoriaus dydžio pritruks už papildomą mokestį galės užsisakyti LED juostele apšviestas groteles, kas turėtų suteikti daugiau pasitenkinimo automobilio savininkui. Taigi, krosoveris atrodo tvarkingai, tačiau tikrai ne taip šauniai kaip pirmtakas – naujoko proporcijos nebėra taip puikiai suderintos, pernelyg ištęsta galinė dalis atrodo neitin organiškai, savo stiliumi X2 daugiau nebeišsiskiria iš BMW automobilių gamos ir dabar tapo panašesnis į didesnius brolius – X4 ir X6 modelius. Artimiausias BMW X2 varžovas yra senstelėjęs Audi Q3 Sportback, taip pat keletas kitų tokių kaip sportiškas Cupra Formentor, britiški Jaguar E-Pace ir Range Rover Evoque ir būtinai konkurentas iš Mercedes-Benz stovyklos – šiuo atveju tai GLA modelis. Naujasis BMW X2 ūgtelėjo – jo ilgis padidėjo net 194 mm (iki 4,554 mm), plotis –21 mm (iki 1,845 mm), o aukštis 64 mm (iki 1,590 mm). Taip pat labai padidėjo bagažinės talpa, nors tikslūs skaičiai priklauso nuo to kokią jėgos pavarą pasirinksite. Tarkim M35i versija gali pasigirti 560 litrų bagažinės talpa – net 90 litrų didesne nei senajame X2 modelyje ir 20 litrų didesne nei didesniajame BMW X1 modelyje. Nulenkus galines sėdynes bagažinės tūris išauga iki 1470 litrų. Palyginimui šis tūris yra tik 75 litrais mažesnis nei pas didesnį BMW X1 modelį. Taigi, BMW X2 praranda dar vieną turėtą išskirtinumą – kompaktiškumą. Iš esmės didesni automobilio matmenys yra privalumas, tačiau jei jums reikia daugiau vietos salone ir bagažo skyriuje tam yra skirtas X1 modelis, dar yra X3 ir X4, o jei reikės dar daugiau vietos - rasite dar trejetą “X” modelių. Tad sunku suprasti kodėl BMW nusprendė suvienodinti skirtingus privalumus turinčius modelius. Beje, standartinėje įrangoje BMW X2 turi elektra valdomą bagažinės dangtį, tai puiku. Salone BMW siūlo dviejų ekranų išdėstymą prietaisų skydelyje. Lenktame skydelyje sumontuotas 10,25 colio vairuotojo ekranas ir dešiniau - didesnis 10,7 colio informacijos ir pramogų jutiklinis ekranas. Ekranuose veikia naujausia BMW „iDrive“ versija pavadinta „Operacinė sistema 9“, kuri turi „QuickSelect“ funkciją, kurios pagalba galima pačiam pasirinkti pagrindines “shortcut” funkcijas. Kaip jau tampa įprasta, naujasis X2 modelis turės ir elektrinę versiją pavadintą „iX2 xDrive30“ su dviem elektros varikliais, kurių bendra maksimali galia siekia 230 kW/313 AG (įskaitant “boost” funkciją) ir 494 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/h šis elektromobilis įsibėgėja per 5,6 sekundes ir pasiekia maksimalų kiek kukloką 180 km/h greitį. Šiame modelyje montuojama 64,8 kWh talpos elektros baterija su kuria elektromobilis su viena įkrova įveikia 417-449 km atstumą (pagal WLTP standartą). Sportiška „X2 M35i xDrive“ versija pasižymi savo prasmę praradusiu, bet vis dar paklausiu M dizainu ir geresnėmis valdymo savybėmis. Šio modelio ratus suka 2,0 L keturių cilindrų dviejų turbinų variklis išvystantis 300 AG/221 kW galią ir gebantis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 5,4 sekundės. Specifinis M važiuoklės derinimas kartu su „BMW xDrive“ išmaniąja visų varančiųjų ratų pavara užtikrina tikslesnį valdymą, o standartinė adaptyvioji pakaba pagerina manevringumą ir komfortą.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video