Ford Mustang Mach-E, 2020 - dabar TOP 10

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Puiki dinamika ir nuvažiuojamas atstumas
  • Sportiškas Mustang įvaizdis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Sportiškas Mustang įvaizdis
  • Nekomfortiškas koks turėtų būti krosoveris
  • Maža bagažinė
"Bendrai automobilio interjero stilius yra minimalistinis, kiek primenantis Tesla Model X. Iš išorės Ford taip pat panašus į Tesla kūrinius – glotnios linijos, nuožulni stogo linija ir durelės su paslėptomis rankenėlėmis. Akivaizdu, kad Ford kompanija taikosi į Tesla gerbėjus"
Apžvalga
Pastaruoju metu atsirandant vis daugiau “naujos kartos” automobilių t.y. elektromobilių pastebime gamintojų žaidimą su jų pavadinimais. Vieni gamintojai elektromobilius pristato kaip naują savo gamos liniją (pvz. Mercedes „EQ“, Volkswagen „ID“, BMW „i“), o kiti į pagalbą pasitelkia sunkiają artileriją ir savo elektromobilius pavadina žinomiausiais vardais - tarkim Mazda išleido MX-30 modelį, kuris neturi jokio panašumo su anksčiau gamintu MX-3 modeliu, o štai Ford savo pirmajam elektromobiliui išmetė didžiausią savo kozirį – „Mustang“ vardą. Savaime suprantama, kad Mustang įsikūnijo į visureigį – patį populiariausią kėbulą šiais laikais. Yra siūlomos net penkios šio elektromobilio versijos. Galima rinktis priekiniais arba visais ratais varomą modelį, o nuvažiuojamas atstumas, priklausomai nuo versijos ir baterijų talpos, siekia nuo 400 iki 600 km pagal WLTP. „Select“ versija turi standartinę bateriją su 75,7 kWh talpa, o šios versijos galingumas yra 259 AG. Galiniais ratais varomas modelis turi 414 Nm sukimo momentą ir nuo 0 iki 96 km/h (60 mph) įsibėgėja per 6 sekundes. Visais varomais ratais „Select“ versija turi 565 Nm galią, o pagreitis iki 96 km/h trunka vos 5,5 sekundės. „Premium“ versija turi išties didelę bateriją, kurios talpa siekia net 98,8 kWh. Šios versijos galu varomas Mach-E turi 286 AG galią ir 414 Nm sukimo momentą, o iki 96 km/h įsibėgėja per 6,5 sekundės, nuvažiuojamas atstumas 483 km. Visais ratais varoma versija turi 338 AG ir 565 Nm, pagreitis iki 96 km/h trunka 5,5 sek., o nuvažiuojamas atstumas siekia 435 km. Norintiems karštesnių įspūdžių siūloma galingiausia versija “Mustang Mach-E GT”. Gamintojas teigia, kad ši versija turi sportiniam automobiliams pritinkamą galią - 465 AG ir 830 Nm. Šis modelis gaminamas tik su visais varomais ratais ir nuo 0 iki 96 km/h (60 mph) pagreitėja per 3,5 sek. Naujajame elektromobilyje debiutuoja naujos kartos Ford balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC, kuri geba mokytis ir įsidėmėti vairuotojo įpročius. Ši sistema valdoma per priekinės panelės centre įtaisytą vertikalų didžiulį 15,5 colių įstrižainės ekraną. Mustang Mach-E yra pirmasis Ford automobilis, turintis „Phone As A Key“ sistemą, kuri leidžia vietoje rakto naudoti mobilųjį telefoną. Bendrai automobilio interjero stilius yra minimalistinis, kiek primenantis Tesla Model X. Iš išorės Ford taip pat panašus į Tesla kūrinius – glotnios linijos, nuožulni stogo linija ir durelės su paslėptomis rankenėlėmis. Akivaizdu, kad Ford kompanija taikosi į Tesla gerbėjus. Panašu Ford kurinys ypač galingiausia Mach-E GT versija pagal galios, nuvažiuojamo atstumo, įrangos lygį ir kainą yra itin artimas konkurentas Tesla Model X, Audi E-tron ir Mercedes EQC modeliams. Įdomu ar šių parametrų ir Mustang pavadinimo užteks konkurencinėje kovoje su premium segmento elektromobiliais.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video