Audi R8, (4S) 2015 - 2024
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
KabrioletasKupė
Benzinas: 5.2 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus variklis
- Nepaprastai gerai valdomas
- Neblogas kaip kasdieninis automobilis
TRŪKUMAI
- Konkurentai atrodo išskirtinesni...
- ... ir dažnai galingesni
- Evoliucinis pabodęs dizainas
"Tenka pripažinti, kad senojo R8 apvalesnės linijos suteikė daugiau dinamikos ir vizualiai automobilį darė „raumeniningesniu“"
Apžvalga
Joks kitas automobilis su keturiais žiedais nėra artimesnis autosportui ir joks nėra toks greitas ir dinamiškas kaip šis R8. Audi pristato antros kartos R8 su viduryje sumontuotu V10 varikliu, kurio galingiausia versija turi 449 kW (610 AG) galią, 560 Nm sukimo momentą ir geba pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h vos per 3.2 sekundės, o didžiausias greitis yra 330 km/h. Aukštų sūkių variklis, nepaprasta dinamika, dar daugiau garso, lengvasvorė konstrukcija (svoris buvo sumažintas 50 kg iki 1454 kg), visų varančiųjų ratų sistema – tai visiškai naujas, aukščiausio lygio Audi inžinierių kūrinys. Šio modelio pirmtakas kadaise išsikovojo savo vietą po saule tarpe tituluotų senbuvių tokių kaip Ferrari, Lamborghini, Aston Martin ir Porsche. Audi R8 dizainas nors ir kuklus, tačiau turėjo savotiško žavesio ir išskirtinumo. Šis modelis yra senojo evoliucija – dizaino požiūriu jis mums neparodo nieko naujo, tiesiog naujokui buvo pritaikytas Audi kompanijos (ir viso Volkswagen koncerno) stilius – aštresnės linijos, kampuotesni žibintai, šiek tiek pakeista radiatoriaus grotelių forma. Bendrai automobilis suteikia preciziškumo pojūtį. Visgi, tenka pripažinti, kad senojo R8 apvalesnės linijos suteikė daugiau dinamikos ir vizualiai automobilį darė „raumeniningesniu“. Viduje dizainas irgi išliko panašus, tačiau čia į akis krenta naujasis elektroninis prietaisų skydelis, kurį jau matėme naujajame Audi TT modelyje. Šiame skydelyje gali būti rodomi klasikiniai rodmenys, pagreičio, perkrovos jėgų duomenys arba informacinė aplinka, kurioje akcentuojamas navigacijos žemėlapis. Skydelio valdymas gali būti atliekamas su lietimui jautriu MMI kontroleriu arba multifunkcinio vairo pagalba. Visi automobilio valdymo prietaisai yra orientuoti į vairuotoją taip primenant, kad sėdima už sportinio automobilio vairo.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Aston Martin V8 Vantage 2018 - dabar 0
- BMW 6 klasė 2011 - 2018 1
- BMW i8 2014 - 2020 0 TOP 10
- BMW M6 2012 - 2018 0
- Chevrolet Corvette 2013 - 2019 0
- Chevrolet Corvette 2019 - dabar 0
- Ferrari 296 GTB 2022 - dabar 0
- Ferrari 488 GTB 2015 - 2019 0
- Ferrari F8 Tributo 2019 - dabar 0
- Ferrari Portofino 2018 - 2023 0
- Ford GT 2016 - 2022 0
- Honda NSX 2016 - 2022 0
- Jaguar F-Type 2013 - 2024 0
- Lamborghini Huracan 2014 - 2023 0
- Lexus LC 2017 - dabar 0
- Lexus LF-A 2010 - 2012 0
- Maserati MC20 2020 - dabar 0
- McLaren 540C 2015 - 2021 0
- McLaren 570S 2015 - 2021 0
- McLaren 650S 2014 - 2017 0
- McLaren 675LT 2015 - 2017 0
- McLaren 720S 2017 - 2023 0
- McLaren 750S 2023 - dabar 0
- McLaren 765LT 2020 - dabar 0 TOP 10
- Mercedes-Benz AMG GT 2014 - 2021 0
- Porsche 911 2011 - 2019 0
- Porsche 911 2019 - dabar 1
- Porsche 911 GT2 2017 - 2019 0
- Porsche 911 GT3 2013 - 2015 0
- Porsche 911 GT3 2021 - dabar 0
- Porsche 911 GT3 RS 2015 - 2016 0
- Porsche 911 GT3 RS 2022 - dabar 0
- Spyker C8 Preliator 2016 - dabar 0
Rekomenduojami video