Ferrari 296 GTB, 2022 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas / Elektra: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Ferrari 296 GTB yra pirmasis Ferrari su šešių cilindrų varikliu nuo 1974 metų Ferrari Dino modelio.

    Dino 246 GTS:






VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Ferrari 296 GTB yra pirmasis Ferrari su šešių cilindrų varikliu nuo 1974 metų Ferrari Dino modelio. Naujojo modelio pavadinime nurodytas 296 skaičius reiškia darbinį tūrį (2992 cc) ir cilindrų skaičių (6), o GTB reiškia “Gran Turismo Berlinetta”. Po truputį turime priprasti prie mažesnių darbinio tūrio ir cilindrų skaičiaus - Ferrari 296 GTB yra pirmasis naujųjų laikų Ferrari. Ferrari 296 GTB varomas 3,0 L (2992 cc) 120° V6 dviejų turbinų varikliu, kurio didžiausia galia yra 488 kW (654 AG) esant 8000 aps./min., kartu su 123 kW (165 AG) ) elektriniu varikliu. Bendra hibridinės sistemos galia yra 610 kW (818 AG). Aukštos įtampos akumuliatorius sumontuotas po grindimis, kurio talpa siekia 7,45 kWh ir leidžia nuvažiuoti iki 25 km naudojantis vien elektros varikliu. Automobilis iki 100 km/hįsibėgėja per 2,9 sekundės, o didžiausias greitis yra didesnis nei 330 km/h. Išties 654 AG galia iš V6 variklio skamba įspūdingai ir nedaug atsilieka nuo kito hibridinio Ferrari SF90 Stradale variklio, kurio galia siekia 780 AG. Tik pastarasis yra V8, o darbinis tūris yra litru didesnis - 3990 cc. Esminis skirtumas tarp šių automobilių – kad didesnysis ferrari hibridas varomas visais keturiais ratais. Beje šie du Ferrari panašūs ne tik hibrine jėgaine, bet kėbulo dizainu – toks pat plokščias prie žemės “prispaustas” kėbulas, aštrių formų priekiniai žibintai, panaši šoninių langų linija ir šonuose esanti oro paėmimo anga. Labiau skiriasi tik galinė dalis, kuri dažnai būna charakteringiausia Ferrari automobilių dalis - mažesniojo Ferrari galas mažiau išraiškingas.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai