Porsche 911 GT3, (992) 2021 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas: 4.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Nepaprastai greitas
  • Stipriai patobulėjusi aerodinamika
  • Mechaninė pavarų dėžė
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Kaina
  • Standi, keliams nedraugiška pakaba
  • Automobilis neskirtas norintiems tiesiog pasirodyti
"Naujos kartos 911 GT3 yra greitesnė nei ankstesnės kartos GT3 RS ir net greitesnė nei superautomobilis Porsche 918 Spyder ir maždaug 17 sekundžių greitesnė nei praėjusios kartos GT3 – o tai labai labai daug"
Apžvalga
Porsche 911 GT3 esmė slypi detalėse, o šios naujos kartos GT3 detalės tokios: 4.0 L darbinio tūrio variklis, 510 arklio galių, nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 3.4 sekundės, o maksimalus greitis siekia 320 km/val. Legendinė Niurburgringo trasa įveikta per 6 min. 59.975 sek. O tai reiškia, kad šios kartos 911 GT3 yra greitesnė nei ankstesnės kartos GT3 RS ir net greitesnė nei superautomobilis Porsche 918 Spyder ir maždaug 17 sekundžių greitesnė nei praėjusios kartos GT3 – o tai labai labai daug. Taigi, kaip naujasis GT3, kurio galingumas ne ką padidėjo yra net 17 sekundžių greitesnis už pirmtaką? Pirmiausiai naujasis 992 GT3 turi daug geresnį mechaninį ir aerodinaminį sukibimą su trasa. Prispaudžiamosios jėgos automobilis generuoja beveik tiek pat kaip senasis GT3 RS ir daugiau nei dvigubai daugiau nei senasis GT3. Be to, tiek priekinės, tiek galinės padangos yra 10 mm platesnės nei anksčiau, o priekinės tarpvežės plotis padidėjo 1,9 colio. Kogero dar svarbiau – automobilis apautas itin gerą sukibimą turinčiomis Michelin Pilot Sport Cup 2 R padangomis. Vien padangos anot Porsche GT padalinio vadovo Andreas Preuninger “atkerpa” penkias sekundes Niurburgringe. Kas labai įdomu - šis naujasis GT3 yra pirmasis keliams skirtas 911 modelis turintis priekinę dviejų skersinių svirčių pakabą. Porsche kompanija ir mes žinome, kad tai padidina stabilumą posūkiuose ir valdymo tikslumą lyginant su anksčiau naudota „McPherson“ tipo pakaba. Labai keista tik viena – kodėl Porsche šio tipo pakabą įdiegė tik dabar kai Honda jau prieš trisdešimt metų ją diegė Civic ir Accord modeliuose? Dar smagu tai, kad naujojo GT3 savininkai gali pasirinkti ne tik preciziškai veikiančią dvigubos sankabos PDK automatinę, bet ir šešių pavarų mechaninę pavarų dėžę. Taigi, rodytųsi atmosferiniam šešių cilindrų GT3 modeliui jau nebėra kur tobulėti, o jis štai sugeba įveikti Niurburgringą per mažiau nei 7 minutes – iki šiol tokį laiką pasiekdavo tik superautomobiliai, hibridiniai superautomobiliai arba 10-12 cilindrų varikliais ginkluoti beveik superautomobiliai.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video