Chevrolet Corvette, (C8) 2019 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 3.6 - 6.2 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Centre sumontuotas variklis
  • Puikus AG ir kainos santykis
  • Patrauklus interjero dizainas ir kokybė
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Sumažėjusi bagažo erdvė
  • Neoriginalus ir europietiškų konkurentų lygio neatitinkantis kėbulo dizainas
"Šios kartos Corvette yra kitoks, jis įžengia į Ferrari ir Lamborghini teritoriją ir šįkart turės varžytis su jais kaip lygus su lygiais. Ar bus pajėgi C8 Corvette įveikti europietiškus konkurentus ir padaryti tai ko nepadarė joks kitas amerikietiškas automobilis?"
Apžvalga
Štai ir naujasis Ferrari! Ups, panašu tai ne Ferrari... Ir išties, šis agresyvių formų automobilis sukurtas visai ne italų, o kaip nekeista amerikiečių. Naujojo Corvette panašumai su italų gaminiais vien dizaino panašumais nesibaigia. Tik pažvelgus į automobilį į akis krenta trumpa priekinė dalis ir masyvi galinė – tai signalizuoja, kad šios kartos Corvette turi gale (arba tiksliau centre) sumontuotą variklį. Tokia komponuotė panaudota pirmą kartą nuo pat Corvette pasirodymo pradžios 1953 metais ir būtent tai šį automobilį daro išties panašų į Ferrari F8 Tributo arba į Lamborghini Gallardo. Tai kartu ir logiškas, ir rizikingas sprendimas. Automobilių mėgėjai kogero žino, kad jau kurį laiką Corvette pozicionuojamas ne kaip “muscle car” (nors grynakraujis “muscle car” niekada ir nebuvo), bet kaip solidus sportinis automobilis. Mes žinome kokios puikios buvo praėjusios kartos Z08 ar ZR1 versijos, pastaroji laimėjo ne vieną prestižinį apdovanojimą kaip geriausias metų sportinis automobilis. Ir ne tik Amerikoje. Ir visgi, sunki priekinė dalis ir santykinai lengva galinė dalis neleido išgauti idealaus balanso ir buvo trūkumas varžantis su geriausiais europiniais sportiniais automobiliais. Tad ši karta išsprendžia šias problemas ir išsįk tampa nepaprastai įdomus automobilis. Didelės oro paėmimo angos šonuose bei virš galinių lempų ne tik įspūdingai atrodo, tačiau atlieka variklio aušinimo funkciją. C8 Corvette Stingray variklis yra atmosferinis 6.2 darbinio tūrio V8 su 490 AG (365 kW) galia pasiekiama prie 6450 aps/min ir 630 Nm sukimo momentu pasiekiamu prie 5150 aps./min. – tai 40 AG (30 kW) ir 14 Nm daugiau nei pirmtako. Gal ir nėra daug, tačiau neabejojame, kad greitai pamatysime ir ekstremalias versijas siekiančias 800 AG galią. Iš esmės automobilis yra didelis žingsnis į priekį, taigi kokia gali būti rizika, kurią paminėjome? O rizika ta, kad nors ir netobuli ankstesnių kartų Corvette buvo išsiskiriantys amerikietiškos dvasios automobiliai. Visos ankstesnė kartos pasižymėjo dideliais varikliais sumontuotais priekinėje dalyje, masyviu ilgu variklio dangčiu, mažu kokpitu ir išsiskiriančia trumpa galine dalimi. Šios kartos Corvette yra kitoks, jis įžengia į Ferrari ir Lamborghini teritoriją ir šįkart turės varžytis su jais kaip lygus su lygiais. Ar bus pajėgi C8 Corvette įveikti europietiškus konkurentus ir padaryti tai ko nepadarė joks kitas amerikietiškas automobilis? Na, išskyrus Ford GT žinoma.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video