Porsche 911, (992) 2019 - dabar
Įvertinimas
3.0
- Patikimumas 3.0
- Varikliai 4.0
- Interjero kokybė3.0
- Komfortas 1.0
- Valdymas 5.0
- Ar rekomenduoju Taip 0% Ne 100%
Kėbulai
KabrioletasKupė
Benzinas: 3.0 litro
Nerijus
Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Štai naujasis Porsche 911 – kaip visada toks pats, kaip visada nuostabus. Nieko stebėtino, kad iš išorės automobilis nedaug pasikeitė. Po eksperimentų su 996 serijos Porsche 911, gamintojas daugiau neišradinėja dviračio ir laikosi tradicinių 911 dizaino elementų. Automobilio linijos yra tiesiog idealiai subalansuotos plius keletas naujų dizaino detalių tokių kaip išlendančios automobilio rankenėlės ir ištęsti galiniai žibintai suteikia dar daugiau glotnumo, vientisumo ir taip puikioms 911 formoms. Gal tik stačiakampės oro paėmimo angos kiek iškrenta iš konteksto, kita vertus jos suteikia bent šiokios tokios įvairovės. Ženklesni pasikeitimai laukia kabinoje. Kurdami priekinę panelę dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš aštuntojo dešimtmečio Porsche 911 modelių. Tai liudija iš dviejų horizontalių sekcijų sudaryta priekinė panelė, kurioje puikiai įkomponuotas didelis 10,9 colio skersmens ekranas. Aplink centrinį tachometrą iš šonų sumontuoti du elektroniniai skydeliai, atvaizduojantys pagrindinę vairuotojui aktualią informaciją. Bendrai automobilio interjeras atrodo gerokai modernesnis nei pirmtako, kuris neatitiko šiuolaikinių dizaino ir ergonomikos tendencijų. Visos automobilio kėbulo dalys, išskyrus priekinę bei galinę sekcijas, yra pagamintos iš aliuminio. Galingesniuose “911 Carrera S” bei “911 Carrera 4S” modeliuose montuojamas šešių cilindrų opozicinis variklis su turbokompresoriais, kurių galia 22 kW (30 AG) didesnė nei ankstesniame modelyje ir dabar siekia 331 kW (450 AG). Galiniais ratais varomas kupė modelis 100 km/val pasiekia per 3,7 sek., o visais keturiais varomas 4S – per 3,6 sek. Variklio našumas buvo padidintas patobulinus degalų įpurškimo ir oro aušinimo procesus bei pakeitus turbokompresorių montavimo vietas. Galią į ratus perduoda naujai sukurta automatinė aštuonių laipsnių dviejų sankabų arba mechaninė septynių pavarų transmisija. Ne paslaptis, kad Porsche 911 turintis sunkią galinę dalį nėra lengvai valdomas ypač esant šlapiam orui. Kad išspręsti šią probemą Porsche standartinėje įrangoje siūlo važiavimui šlapia danga skirtą „Wet“ režimą. Automobilio elektronika aptinka drėgną kelio dangą ir įspėja vairuotoją, kuris po to gali nustatyti automobilio parametrus, padėsiančius automobilį valdyti saugiau.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Aston Martin V8 Vantage 2018 - dabar 0
- Audi R8 2015 - 2024 0
- BMW M4 2021 - dabar 0
- Ferrari F8 Tributo 2019 - dabar 0
- Ferrari Portofino 2018 - 2023 0
- Jaguar F-Type 2013 - 2024 0
- Lamborghini Huracan 2014 - 2023 0
- Maserati GranTurismo 2023 - dabar 0
- Maserati MC20 2020 - dabar 0
- McLaren GT 2019 - dabar 0
- Mercedes-Benz AMG GT 2014 - 2021 0
- Mercedes-Benz SL klasė 2022 - dabar 0
- Morgan Plus 8 1968 - 2018 0
Rekomenduojami video