Porsche 911, (991) 2011 - 2019

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 3.4 - 3.8 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šios kartos 911 pirmą kartą serijiniame automobilyje turi septynių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.

    Naujoji 911 Carrera S Nurburgring Nordschleife žiedą įveikia per 7:37.9 sekundės – tai yra greičiau nei Ferrari 458 Italia, Nissan GT-R ar net superautomobilis Lexus LFA ir net 12 sekundžių greičiau nei ankstesnės kartos 911 Carrera S.

    Targa versija:



    Speedster versija:



    Tokį automobilį vairuoja ir Lindsey Lohan:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Kuo gi tobuloji 911 serija gali būti geresnė už savo pirmtakę? Atsakymas tik vienas – tobulumui ribų nėra. Naujoji 911 serija iš išorės yra išties panaši į savo pirmtaką, tačiau tapo platesnė, ratų bazė padidėjo 100 mm, ilgis padidėjo 70 mm, tapo 20 mm žemesnė, o dėl kompozitinių medžiagų bei aliuminio naudojimo svoris buvo sumažintas 45 kg. Automobilio priekyje pastebimas naujas posūkių žibintų dizainas, o gale – patrauklus galinių žibintų dizainas. Daugiau pakeitimų slypi automobilio viduje - 911 variklis pirmą kartą yra montuojamas ne gale, o ant galinės ašies. Bazinėje komplektacijoje yra 3,4 litro opozicinis šešių cilindrų variklis. Jis gerokai ekologiškesnis ir kiek galingesnis (350 AG) už prieš tai naudojamą 3,6 litro šešiukę. Spurtas iki 100km/h – per 4,6 sek. Kitas variklis – 3,8 litro su 400 AG, kurio spurtas iki 100km/h – per 4,3 sek. Varikliai komplektuojami su septynių laipsnių mechanine arba dviejų sankabų PDK automatine pavarų dėže. Automobilis dabar turi jau nebe hidraulinį, o elektrinį vairo stiprintuvą. Tenenusigasta sportiškumo mėgėjai – vairo stiprintuvas tikrai nesugadina puikaus kelio pojūčio taip būdingo 911-ams. Tarp sistemų rasime vieną pažangiausių traukos kontrolės sistemų. Kelyje automobiliui netrūksta sprogstamo charakterio, puikių savybių aštriuose posūkiuose ir žinoma puikaus „nepadirbto“ boxer variklio garso. Tuo pačiu 911 charakteris tapo labiau nušlifuotas, o grubiame kelyje pakaba veikia pastebimai švelniau. 911 kabrioletas turi lengvą, bet garsą puikiai izoliuojantį medžiaginį stogą. Dėka naujos koncepcijos stogas pagamintas iš lengvos vieno sluoksnio medžiagos. Praeituose modeliuose buvo naudojami daugiasluoksniai sprendimai, kurie pridėdavo ne vieną kilogramą prie automobilio masės. Prie šio vieno sluoksnio stogo galinis stiklinis langas yra tiesiog priklijuotas. Taigi 911 ir toliau išlieka galingas, patrauklus ir išskirtinis automobilis. Dėmesys detalėms ir vairuotojui atsiperka - tai tikra automobilizmo ikona.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video