Ferrari 488 GTB, 2015 - 2019

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 3.9 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Štai naujasis ir pirmasis Ferrari su aštuonių cilindrų centre sumontuotu varikliu su turbina. Visus kam kilo neigiamos mintys apie turbininio variklio veikimą, variklio garsą ir kitus panašius dalykus iškarto galima nuraminti, kad automobilis visais aspektais yra nuostabus. Naujojo Ferrari dizainui priekaištų rasti sunku. Taip, tai 458 modelio evoliucija, taip, pasikeitimų labai nedaug, tačiau visos linijos tapo dar dinamiškesnės, elegantiškesnės, dar gražiau „išpieštos“. Nejučiom kyla mintis, kaip dizaineriai ir taip tobulas pirmtako linijas sugebėjo padaryti dar tobulesnes? Išties, menui ribų nėra. Viduje automobilis taip pat liko labai artimas pirmtakui – 458 modelio gerbėjai jausis kaip namie. Ištiesų naujas modelis turi 85 procentus naujų detalių, tad 488 GTB tapo tobulesnis visomis prasmėmis – modifikuotas California T variklis yra 3.9 litro V8 generuojantis 660 AG galią ir kaip tokiam nedideliam automobiliui nepaprastai didelį 760 Nm sukimo momentą. Palyginimui pirmtakas 458 generavo 564 AG galią ir „vos“ 540 Nm sukimo momentą. Naujas modelis taip pat yra 10 kg lengvesnis, generuoja 50 procentų didesnę prispaudžiamają jėgą ir turi tokį patį oro pasipriešinimo koeficientą. O kaipgi su ta turbina? Trumpai tariant, puikiai. Spaudžiant pedalą iki dugno judėjimo metu net sunku paskyti ar automobilis turi turbiną ar ne – toks greitas yra variklio reagavimas. Ir tai jaučiama važiuojant prie bet kokių sūkių, bet kokia pavara. Variklis skamba neabejotinai kaip viduryje sumontuotas V8. Taip, galbūt ne taip garsiai kaip 458 (kuris tiesą pasakius kartais būna net per garsus), tačiau vistiek puikiai suderintas ir skleidžia neabejotinai sportinio automobilio garsą. Kelyje automobilis elgiasi dar tobuliau nei pirmtakas – tai liečia tiek stabdžius, tiek pakabą, tiek pavarų perjungimo greitį. Žodžiu šiame viename nedideliame automobilyje yra sutalpinta viskas kas jaudina tikrą sportinių automobilių fanatiką.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video