Maserati MC20, 2020 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Nepaisant centrinės variklio komponuotės ir puikių dinaminių skaičių, Maserati MC20 iki superautomobilio statuso toli. Tokiomis savybėmis pasižymi visi McLaren modeliai, beveik visi Ferrari ir Lamborghini ir visos sportiškesnės Porsche 911 versijos ir jie nevadinami superautomobiliais"
Apžvalga
“Maserati grįžta į superautomobilių pasaulį!” – tokiomis antraštėmis spaudoje mus pasitiko naujasis prabangių automobilių gamintojo Maserati produktas. Taigi, pažiūrėkime atidžiau. Paskutinis sportinis Maserati automobilis buvo pristatytas labai seniai – tai buvo dar 2007 metais pristatytas nepaprasto populiarumo sulaukęs GranTurismo modelis. Tad naujasis Maserati MC20 yra neelinis įvykis kompanijos istorijoje. Dvivietis automobilis atrodo itin solidžiai - dvispalvis kėbulas dvelkia sportiškumu ir teisingu stiliumi, variklis komponuojamas automobilio centre už keleivių nugarų, be to šis Maserati turi šaunias į viršų atsidarančias duris. Nepaisant naujų dizaino idėjų, Maserati MC20 yra lengvai atpažįstamas kompanijos modelis – priekyje matome smailėjančią automobilio “nosį” itin panašią į Maserati GranTurismo, gale pasiliko trikampio formos žibintai, kurie naujajame modelyje stilingai ištęsti. Bendrai automobilis atrodo gražiai suprojektuotas, be to buvo tobulinamas Dallara vėjo tunelyje ir tūkstančiuose kompiuterio simuliacijų. Žodžiu baltąją automobilio dalį projektavo dizaineriai, o tamsiąją - inžinieriai. Interjere sutinkame skaitmeninį prietaisų skydelį ir dar vieną ekraną centre – daugmaž ir viskas. Taip, išskirtinumo čia trūksta, tačiau jo neabejotinai suteiks kokybiškos interjero medžiagos. Taigi, pažiūrėkime ką šis “superautomobilis” turi po kapotu. O kapotas dabar yra bagažinės dangtis ir tai puiku – centre sumontuotas 3,0 L V6 variklis su dviem turbinom tikrai suteiks geresnį balansą. Variklis prijungtas prie 8 laipsnių dvigubos sankabos automatinės pavarų dėžės ratams perduoda 630 AG galią ir 730 Nm sukimo momentą. Automobilio galia lygiai tokia pati kaip ankstesniame Maserati MC12 superautomobilyje. Tokios charakteristikos MC20 leidžia pasiekti maksimalų 325 km/val. greitį, o nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,9 sekundės. Kompanija teigia, kad šis „Nettuno“ yra 100 proc. Maserati sukurtas, patentuotas ir pagamintas variklis, tačiau akivaizdu, kad jis turi artimų giminystės ryšių su Ferrari F154 varikliu. Taigi, klausimas buvo ar tai tikrai “superautomobilis” – nepaisant centrinės variklio komponuotės ir puikių dinaminių skaičių, Maserati MC20 iki superautomobilio statuso toli... Tokiomis savybėmis pasižymi visi McLaren modeliai, beveik visi Ferrari ir Lamborghini ir visos sportiškesnės Porsche 911 versijos ir jie nevadinami superautomobiliais. 630 AG galėjo garantuoti superautomobilio statusą 2005 metais, bet ne 2020. O į viršų atsidarančios automobilio durelės irgi negali suteikti jokio sportiškesnio statuso. Ištiesų Maserati MC20 yra įprastoms gatvėms skirta gerokai tobulesnė pamaina GranTurismo modeliui. Neveltui šie automobiliai yra panašūs stilistiškai, o ir GranTurismo gamyba po trylikos metų buvo nutraukta būtent dabar. Maserati MC20 yra pamaina šiam automobiliui ir tikrai ne Maserati MC12, kuris buvo tikras to meto superautomobilis.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video