Mini Aceman, 2024 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0

"Nors tai nėra pirmasis visiškai elektrinis MINI, tačiau yra pirmas gaminamas ant naujos platformos, sukurtos specialiai elektromobiliams. Ši platforma sukurta kartu su Kinijos automobilių gamintoju „Great Wall Motors“. Dėl to jis atrodo kiek kitaip nei kiti MINI, bet vis tiek labai primena savo brolių ir seserų formą ir dizaino elementus"
Apžvalga
MINI Aceman yra aukštesnio profilio nei Cooper modelis, tačiau kompaktiškų gabaritų ir užpildo nišą esančią tarp Cooper ir Countryman modelių. Panašu, kad Aceman modelis taip pat pakeis dabartinį 5 durų Cooper modelį ir Clubman, kurio gamybą planuojama greitai nutraukti. Britų automobilių gamintojas vis bando išplėsti savo automobilių gamą po to, kai 1994 metais juos nusipirko BMW kompanija. Kai kurie bandymai, pavyzdžiui MINI Countryman buvo sėkmingi, o kiti tokie kaip MINI Coupe ar MINI Paceman klientų nesužavėjo. Tačiau su Aceman istorija bus kitokia. Nors tai nėra pirmasis visiškai elektrinis MINI, tačiau yra pirmas gaminamas ant naujos platformos, sukurtos specialiai elektromobiliams. Ši platforma sukurta kartu su Kinijos automobilių gamintoju „Great Wall Motors“. Dėl to jis atrodo kiek kitaip nei kiti MINI, bet vis tiek labai primena savo brolių ir seserų formą ir dizaino elementus. Suderinti dizainus buvo nelengvas darbas MINI automobilių dizaino studijai, tačiau rezultatas atrodo patraukliai. Automobilis patraukia kiek kampuotesne nei MINI Cooper priekine dalimi, pasižymi aštuonkampio formos “radiatoriaus” grotelių apdaila, švelniai kampuotais priekiniais žibintais su LED dienos šviesomis ir stiprokai išlenktomis durelėmis su įleidžiamomis durų rankenomis. Apatinė automobilio dalis ir ratų arkos padengtos matinio juodo plastiko skydeliais bandančiais įtikinti, kad Aceman priklauso krosoverių segmentui. Kiti dizaino elementai - langų ir žemėjančio stogo forma užsibaigianti galiniu spoileriu labai panašūs į neseniai pasirodžiusio MINI Countryman automobilio. Kaip ir Countryman, Aceman turi trečią langų eilę už galinių durų, pagerinančių vairuotojo matomumą atgal. Galinėje automobilio dalyje jau matyti akcentai - automobilių gamintojas sumontavo vertikalius LED žibintus, kurie šviečia Didžiosios Britanijos vėliavos motyvais. Aceman salone randame Cooper modelyje matytą dizainą - centre įtaisytas apvalus ekranas suteikiantis vintažinį pojūtį. OLED ekranas yra net 9,4 colio skersmens, kuris atrodo išties puikiai nes yra itin plonas. Jame veikia nauja OS9 operacinė sistema sukurta „Android“ programinės įrangos pagrindu. Per šį ekraną valdomi įvairūs pramogų ir turinio parametrai. Savininkai galės pasirinkti vieną iš septynių „Mini Experience” režimų, kurie leidžia individualizuoti aplinką panaudojant įvairius atspalvius ekrane, taip pat šviesos projekcijas projektuojamas už apvalaus ekrano ant priekinės panelės ir bei salono apšvietime. Bėgių perjungimo svirtis perkelta į centrinės konsolės vidurinę dalį. Čia kartu su dar keturiais jungikliais leidžia patogiai valdyti svarbiausias automobilio funkcijas, o atsilaisvinusią zoną dizaineriai išnaudojo patogiam daiktų pasidėjimui. Tačiau klimato sistemos patogiai valdyti nepavyks – ji išvedama ir valdoma minėtame ekrane. Ir galiausiai, nesunku pastebėti gausiai naudojamas dvispalves tekstilines medžiagas prietaisų skydelio ir durelių paviršiams. Gale Aceman gali susodinti tris keleivius, nors siaurame salone bus patogu tik dviems. Už jų esančioje bagažinėje yra vos 300 litrų erdvės, tačiau ją galima padidinti iki 1005 litrų nulenkus galines sėdynes. Aceman ratus suka 135 kW/184 AG galios variklis, su kuriuo automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 7,9 sekundės. Didžiausias elektromobilio išvystomas greitis – 160 km/h. Šiame modelyje montuojama 42,5 kWh talpos baterija, su kuria automobilis viena įkrova gali įveikti iki 310 km. Tačiau yra ir galingesnis Aceman, kuris turi talpesnę 54,2 kWh bateriją, su kuria nuvažiuoja 406 kilometrus. Šiame modelyje montuojamas galingesnis 160 kW/218 AG galios elektros variklis, kuris 100 km/h greitį leidžia išvystyti per 7,1 sekundės bei važiuoti maksimaliu 170 km/h greičiu. Abu Aceman modelius galima įkrauti 11 kW galia iš kintamos elektros srovės šaltinio, greitojo įkrovimo stotelėse Aceman priima 75 kW galią, o galingesnė “SE” versija – 95 kW galią. Su tokia galia automobilio bateriją nuo 10 iki 80 procentų užpildyti trunka apie 30 minučių.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai
-
Alfa Romeo Junior 2024 - dabar 0
-
Audi Q2 2016 - dabar 1
-
Fiat 600 2023 - dabar 0
-
Ford Explorer EV 2023 - dabar 0
-
Jeep Avenger 2023 - dabar 0
-
Kia EV3 2024 - dabar 0
-
Lexus LBX 2023 - dabar 0
-
Polestar 4 2023 - dabar 0
-
Skoda Elroq 2025 - dabar 0
-
Smart #3 2023 - dabar 0
-
Toyota Yaris Cross 2020 - dabar 5 TOP 10
-
Volvo EX30 2023 - dabar 0