Lexus LBX, 2023 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas / Elektra: 1.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Sukurtas Europos klientams pagal europiečių poreikius kompaktiškas Lexus LBX krosoveris yra gaminamas ant Toyota GA-B platformos, kurios pagrindu sukurtas ir mažasis Toyota Yaris Cross krosoveris. Tačiau Lexus tikina, kad LBX modelis suteiks gerokai tobulesnę ir sportiškesnę vairavimo patirtį nei pusbrolis iš Toyota kompanijos. Lexus LBX dizaine kaip įprasta šios markės automobiliuose dominuoja didelės priekinės radiatoriaus grotelės, virš jų yra siaura apdailos juostelė jungianti priekinius žibintus. Galinėje dalyje kaip ir beveik visuose šios klasės automobiliuose matome per visą automobilio plotį sumontuotus galinius žibintus su paaukštinta vidurine dalimi, kuri vizualiai automobiliui suteikia žemesnį svorio centrą. Bendrai automobilis atrodo ne toks aštrus ir agresyvus kaip didesni Lexus, kogero tokia pati bus ir LBX natūra – priimtinesnė dailiosios lyties pirkėjoms. Viduje LBX priešais vairuotoją turi 12,3 colio ekraną ir devynių colių jutiklinį ekraną centrinėje konsolėje – tokia komponuotė suteikia klasikinio interjero stiliaus įspūdį ir galima sakyti tuo išsiskiria iš konkurentų tarpo. Tačiau Lexus dėmesys buvo ne iššaukiančio interjero dizaino sukūrimui, bet interjero medžiagų kokybei ir detalėms. Žinoma iš LBX nesitikėkite erdvės – tai tiesiog kompaktiškas miesto automobilis. Galinės sėdynės čia ankštos, o dėl mažų galinių durelių įlipti ir išlipti nėra itin lengva. Tik priekiniais ratais varomo automobilio bagažinės erdvė yra 332 litrai, tačiau visais ratais varomo “E-Four” modelio bagažinės erdvė sumažėja iki 255 litrų dėl elektros variklio esančio po bagažinės grindimis. LBX modelį varo naujos kartos savaime įsikraunanti Lexus hibridinė elektrinė galios sistema su kompaktišku 1,5 litro darbinio tūrio trijų cilindrų vidaus degimo varikliu ir CVT automatine pavarų dėže. Maksimali bendra galios sistemos galia yra 136 AG ir didžiausias sukimo momentas 185 Nm nieko nenustebins. Priekiniais ratais varomame automobilyje 100 km/h greitis pasiekiamas per 9,2 sekundės. Įsibėgėjant, važiuojant posūkiuose ar ant prasto sukibimo paviršiaus sistema automatiškai nukreipia varomąją jėgą į galinius ratus ir padeda išlaikyti automobilio stabilumą bei išsaugoti vairuotojo pasitikėjimą. Vyriausiasis LBX projekto inžinierius Kunihiko Endoh teigia, kad hibridinės versijos akumuliatoriaus galia yra didesnė nei Yaris Cross modelyje, todėl LBX suteikia geresnį pagreitį startuojant iš vietos kas svarbu miesto automobiliui, taip pat suteikia geresnį ryšį su jėgos agregatu sumažinant neitin mėgstamą CVT pavarų dėžės vangų greitėjimo pojūtį. Vairuojant mieste elektros variklis turėtų sukti automobilio ratus daugiau nei 50 procentų viso važiavimo laiko. Be standartinės įrangos, pirkėjai gali rinktis vieną iš keturių skirtingą atmosferą sukuriančių modifikacijų: „Elegant“ ir „Relax“ būdingas rafinuotumas, o „Emotion“ bei „Cool“ pasižymi sportiškesniu, dinamiškesniu charakteriu. Kiekviena versija buvo sukurta atsižvelgiant į skirtingą vairuotojų tipą, o „Emotion“ ir „Cool“ modeliai patrauks dėmesį ir dvispalviu kėbulo dažymu bei dideliais 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video