Lexus GS, (L10) 2012 - 2020

Įvertinimas
4.7 5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4) Viso įvertinimų: 10
  • Patikimumas TOP 10 5.014% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 4.17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Interjero kokybė4.88% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Komfortas TOP 104.95% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
  • Valdymas 3.812% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 2.5 - 3.5 litroBenzinas / Elektra: 2.5 - 3.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Solidus Premium dizainas
  • Išskirtinis, itin kokybiškas interjeras
  • Hibridiniai varikliai
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin smagus vairuoti
  • Mažesnė nei pas konurentus bagažinė
"Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje"
Apžvalga
Tik pažvelkite į šį automobilį – atrodo lyg Lexus GS įžūliai reikalautų dėmesio ir šauktų "žiūrėkite į mane". Taigi, paklausykime šio automobilio ir pažvelkime į jį atidžiau. Ekspresyvus priekio dizainas pasipuošęs aštriomis bekompromisėmis linijomis. Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje. Kita vertus, įsižiūrėjus pastebimos gerai pažįstamos Lexus stiliaus linijos – švelnios, kiek netikėtos ir subtiliai keičiančios kryptį. Žavu. Viduje toks pat nuostabus linijų žaismas papildytas puikios kokybės medžiagomis. Puikios odos sėdynės ne tik gražios, bet ir patogios, centre puikuojasi didžiulis 12,3 colio skersmens skystųjų kristalų LCD ekranas (didžiausias šio segmento automobiliuose), prabangos suteikiantis mechaninis laikrodis ir Mark Levinson audio aparatūra. Visi reikalingiausi vairavimui ir su juo susiję prietaisai, rankenėlės ir mygtukai yra lengvai pasiekiami. Taip ir norisi, kad šis interjeras taptų antraisiais namais. Lexus GS tapo didesnis – plotis padidėjo 20 mm, o aukštis 15 mm. Padidėjo ir bagažinė – dabar ji siekia 530 l (23 proc. daugiau nei ankstesniame GS). Kiek mažesnė yra hibridinio 450h modelio bagažinė. Naujosios kartos GS debiutuoja su dviem varikliais ir transmisijomis – GS 450h ir visais keturiais ratais varomas GS 350 AWD. Puikus hibridinis 450h variklis turi 343 AG galią, 345 Nm sukimo momentą ir geba katapultuoti sunkų automobilį nuo 0 iki 100 km/val. per 5,9 sek. Maksimalus greitis ribojamas iki 250 km/val., o degalų sąnaudos stebina – Lexus kompanija teigia, kad jos siekia vos 6,3 l/100 km. Kelyje GS dabar pasižymi ne tik puikiu komfortu, bet ir kur kas geresniu stabilumu posūkiuose, bei sukibimu su keliu, tiesa ne tokiu geru kaip 5 serijos BMW. Ir visgi, GS yra puikus ir nepalyginamai geresnis už savo pirmtaką, todėl saugokitės konkurentai!
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (10)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video