Audi A6, (C7) 2011 - 2018
Įvertinimas
4.4
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Patikimumas 4.25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Varikliai 4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Interjero kokybė4.59% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Komfortas 4.45% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
- Valdymas 4.47% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Ar rekomenduoju Taip 94% Ne 6%
Kėbulai
SedanasUniversalas
Benzinas: 2.8 - 3.0 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Technologijos
- Ekonomiški 4 cilindrų varikliai
TRŪKUMAI
- Visi varomieji ratai komplektuojami ne su visais varikliais
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Gale vietos mažoka
"A6 interjeras ne vienerius metus yra tikras pavyzdys visiems gamintojams, net tokiems kaip BMW ar Mercedes-Benz"
Apžvalga
Kiekvienas automobilis turi savo ištikimą konkurentą – šįkart naujasis Audi A6 ketina apie tai priminti niekada populiarumo nenustojančiam 5 serijos BMW. Naujas dizainas, puiki interjero kokybė, dar geriau valdomas – tokie Audi kompanijos pabūklai kuriais atakuojami pirkėjai. Naujasis A6 dizainas yra nuosekli ankstesnio modelio evoliucija, todėl automobilio siluetas išliko panašus, visgi kėbulo detalės atkreipia į save dėmesį – dinamiškos linijos, naujos formos įmantrūs LED žibintai, dizaino vientisumas ir bendras balansas išties užburia. Automobilis panašus į kiek anksčiau pristatytus Audi A7 ir A8 modelius, tačiau tai greičiau yra privalumas nei trūkumas. Naujosios Audi A6 kėbulo ilgis yra 1,2 centimetro trumpesnis už pirmtako, tačiau atstumas tarp ratų net 7 centimetrais didesnis. Todėl vizualiai automobilis atrodo dinamiškiau, o viduje turime padidėjusią erdvę. Siekiant sumažinti automobilio svorį, net 20 procentų kėbulo detalių sudaro aliuminio lydiniai. Įvertinę mažesnį automobilio svorį, pagerėjusį oro pasipriešinimo koeficientą belieka tikėti, kad automobilis taps dar ekonomiškesnis. Viduje A6 pasitinka puikia kokybe ir šviežiu dizainu – šioje srityje Audi jau ne vienerius metus yra tikras pavyzdys visiems gamintojams, net tokiems kaip BMW ar Mercedes-Benz. Prietaisų skydelis išties patrauklus, ergonomiškas, o sumažėjęs mygtukų kiekis suteikia daugiau subtilumo ir prabangos. Už papildoma mokestį užsakoma naktinio matymo sistema įdomi ne tik tuo, jog infraraudonųjų spindulių dėka leidžia matyti iki 300 metrų į priekį, bet ir išryškina kelyje maždaug 100 metrų atstumu esančius šilumą skleidžiančius objektus - žmones ar gyvūnus. Šie objektai ekrane apibrėžiami geltonos spalvos stačiakampiu ir išduodamas garsinis įspėjimas. Kaip minėjome, naujoji A6 suteikia daugiau erdvės visiems keleiviams (tiek kojoms, tiek galvai) palyginus su savo pirmtaku. Bagažo skyrius yra 530 litrų (su universalo kėbulu net 1680 litrų) talpos, kas yra viduriukas tarp 5 serijos BMW ir E klasės Mercedes-Benz. Tradiciškai Audi laikosi to paties viduriuko ir kalbant apie automobilio važiavimo savybes – A6 ne toks komfortabilus kaip E klasė ir ne toks sportiškas kaip 5 serijos BMW arba Jaguar XF. Automobilio vairas yra kiek per „lengvas“ ir vairuotojas staigiuose posūkiuose gali jaustis kiek atitrūkęs nuo kelio. Tačiau dėka to, kad automobilis yra lengvesnis ne tik už savo pirmtaką bet ir už savo konkurentus A6 valdomas lengvai. Dideli gabaritai nesijaučia ir suteikia įspūdį, jog vairuoji gerokai mažesnį automobilį. Atsižvelgiant į važiavimo stilių galima reguliuoti vairo jautrumą, pakabos kietumą, akceleratoriaus reakciją į pedalo paspaudimą ir kitus parametrus. Išmani Audi A6 navigacijos sistema yra susieta su automobilio valdymu. Ji gauna signalus iš GPS palydovų apie mašinos greitį ir padėtį bei priekyje esantį posūkio staigumą. Mašinos elektroninės smegenys apskaičiuoja šiuos ir kitus faktorius ir nusprendžia kokią pavarą įjungti, kad ir greitis, ir degalų sąnaudos būtų optimalios. Jeigu posūkis aštrus, Audi automatiškai perjungia ilgųjų šviesų žibintus į trumpųjų, kad neapakintų iš priekio atvažiuojančio automobilio vairuotojo. Naujoji A6 debiutavo su penkiais varikliais – trimis dyzeliniais ir dviem benzininiais. Pats ekonomiškiausias yra 2.0 litro darbinio tūrio TDI dyzelinis variklis. Jo vidutinės kuro sąnaudos anot gamintojo yra apie 5 litrus šimtui kilometrų. Kiti du dyzeliai yra 3.0 litrų tūrio dviejų skirtingų galingumų - vienas 204 AG, kitas 245 AG. Nereikia pamiršti ir benzininių variklių – 3.0 litro TFSI variklis su kompresoriumi turi 300 AG galią, o deklaruojamas vidutinis ekonomiškumas yra gan įspūdingi 8.5 litro 100 kilometrų. Kitas benzininis variklis – 204 AG 2.8 litro atmosferinis. Pasak gamintojo visi varikliai vidutiniškai yra net 19 proc. ekonomiškesni.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (17)
- Dinamiškas
- Ekonomiškas
- Gera garso izoliacija
- Interjero medžiagos
- Gera pakaba
- Silpnas variklis
- Neekonomiškas
- Prasta pakaba
- Prasta pavarų dėžė
- Brangus išlaikymas
- Audi A6 C7 3L TFSI Kietas automobilis dinamikos ir valdymo atžvilgiu, ypač su sportiniu diferencialu. Galia didelė, kas kartą paspaudus džiugina įsibėgėjimas, žinoma tam labai padeda kompresorius. Plius palyginti mažos degalų sąnaudos. Prie viso to
- Audi A6 su 3.0d varikliu ir Qattro Taip atsitiko, kad įsigijau šį automobilį iš gero draugo ir kolegos. Auto 2012 metų, pirktas Lietuvoje naujas 2013 metų gegužę, grynaveislis vokietis. Pirkau 2017 metų vasarį su 70000 rida. Mano ankstesnis automobilis buvo Audi A6
- A6 C7 2014 m. 3.0 TDI limousine 7 S tronic Greičio dėžės mechatroniko remontas apie 2.5 k eurų po kelių mėnesių eksploatavimo, variklio tarpinių komplekto keitimas apie 600 eur. Daugiau jokių problemų apie 2 metus,
- 2.0 TDI 130kw mechanas Jau 8 mėnesius eksploatuoju 2014 metų a6 c7 universalą su 2.0 tdi 130kw varikliu bei mechanine dėže. Automobiliu esu patenkintas, pavyko gauti gerą komplektaciją, nuvilia tik tai, kad ne automatas... traukos pilnai pakanka tiek
- 3.0 Tfsi 228kw Kas iesko automobilio vairuotojui 3.0tfsi pats smagiausias, teko lyginti ir su 3.0 biturbo dyzeliniu ( galingas, bet ne toks sportiskas kaip tfsi) vaziuoja puikiai, salono medziagos labai kokybiskos, odinis salonas panasu jog tikr
- 2 tfsi 2013 Traukos per akis . Grandinės keitimas telšiuose su detalėm ir darbu 310euru kadangi pas 2l tfsi stovi prieki grandinė nereikia traukt variklio palyginus 3l tfsi ir 3l dyzelius grandinės keitimo kaštai prasideda nuo 1200+ nes gra
- S tronic dėžės 7 begiu venkit Šita dėžė yra pasityčiojimas remontas neišvengiamas kainos 3-4 tūkts euru. 7bėgiu dėzės s tronic
- Audi 3l tdi qatro 3l tdi, 180 kw, 7 stronic greičių dėžė 2013 m, keičiau variklio škivo cilindriukus, kuro sistema, variklio tarpine, tvarkiau pečiuka, greičiu dėžės pagrindine plokšte prie to pačio meistrai pasakė jog šitos dežės kažkokios tai ale
- Audi 2l tfsi multitronic 8 begiu Ledas, jokių bėdų galios pakanka galima ir dujas idėti rekomenduoju. Servise apie tfsi 2l pries perkant tik geriausi atsiliepimai ir remonto kainos kaio vw jetos.
- Tdi 180 kw s tronic I &deže s tronic 7 bėgių sukišau mechatroniko tvarkymą butent 2000e. Pavažinėjus 4-5 mėn teko keisti greičiu dėže i nauja. Prasidėjo bėdos su variklio kuro sistema pardaviau.
Daugiau atsiliepimų
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- BMW 5 klasė 2010 - 2016 16
- Cadillac CTS 2013 - 2019 0
- Chrysler 300C 2011 - 2023 1
- Hyundai Genesis 2014 - 2020 0
- Infiniti M 2010 - 2019 1
- Jaguar XF 2015 - dabar 2
- Lancia Thema 2011 - 2014 0
- Lexus GS 2012 - 2020 10 TOP 10
- Mercedes-Benz E klasė 2009 - 2017 3
- Saab 9-5 2010 - 2011 3
- Skoda Superb 2008 - 2015 5 TOP 10
- Tesla Model S 2012 - dabar 6 TOP 10
Rekomenduojami video