Chrysler 300C, (LD) 2011 - 2023

Įvertinimas
4.0 11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.014% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
  • Varikliai 5.014% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Komfortas 5.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Valdymas 3.030% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 3.6 - 6.4 litroDyzelinas: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Ward's organizacija 2012 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.

    Lancia Thema ir Chrysler 300:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Evoliucinis dizainas
  • Mažokas salonas ir bagažinė
  • Prastas matomumas atgal
"Interjero kūrėjai taip pat stengėsi pateisinti aukštesnės klasės automobilio vardą – čia dizainas tapo subtilesnis, vairas ir prietaisų skydelis aptraukti oda, tik pigi medžio imitacija ir ne itin solidus mėlynas prietaisų apšvietimas gali nepatikti rafinuotiems Europos pirkėjams"
Apžvalga
Po alianso su italų koncernu Fiat 2009 metais, Chrysler pristatė savo naują kūrinį Chrysler 300, kuris Europoje taip pat buvo gaminamas kaip Lancia Thema. Automobilio dizaineriai išlaikė pačias geriausias pirmtako savybes – kresną formą, mažas langų angas ir didžiules ratų arkas. Prie šių išskirtinių automobilio bruožų buvo pridėtos ir kiek subtilesnės detalės – nedidukai gražūs priekiniai LED žibintai, kiek mažesnės radiatoriaus grotelės, puikiai įkomponuoti galiniai žibintai. Viso to rezultate Chrysler 300 atrodo grakštesnis, nors ištiesų tapo dar ilgesnis ir platesnis. Interjero kūrėjai taip pat stengėsi pateisinti aukštesnės klasės automobilio vardą – čia dizainas tapo subtilesnis, vairas ir prietaisų skydelis aptraukti oda, tik pigi medžio imitacija ir ne itin solidus mėlynas prietaisų apšvietimas gali nepatikti rafinuotiems Europos pirkėjams. Kitas klausimas yra interjero erdvė – nors gale sėdinčių keleivių kojoms vietos tikrai užteks, tačiau erdvė galvai yra apribota, o ir siauros bagažinės 481 litrų talpa yra mažesnė nei klasės vidurkis. Pats populiariausias variklis - 3.0 litrų V6 dyzelis su 540 Nm sukimo momentu aprūpina puikią galią ir puikiai dera su švelniu automobilio pakabos elgesiu kelyje. Mažiausias benzininis variklis yra 3.6 litro Pentastar V6 su 292 arklio galiomis (218 kW) ir 350 Nm sukimo momentu. Taip pat galima įsigyti ir versiją su senuoju 5.7 litrų HEMI V8 varikliu su 363 AG galia. Pati galingiausia SRT versija apginkluota 6.4 litro Hemi varikliu su „padoria“ 465 AG (347 kW) galia, bei „nepadoriu“ 637 Nm sukimo momentu. Nepaisant pažangios daugiasvirtės pakabos, Chrysler 300 netaps posūkių įveikimo čempionu – kelyje automobilis yra kiek nerangus ir neskirtas smagiam pasivažinėjimui vingiuotais Alpių keliukais.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video