Laurynas 2022-03-03
Norėčiau šiek tiek papasakoti apie 4-osios kartos GS 250
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortiškas salonas, padori kuro ekonomija, stabilus kelyje, V6 dirba labai tolygiai, išorės dizainas fantastiškas, labai kokybiška garso aparatūra

  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Stabilus kelyje
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Gražus dizainas

kai kurie mygtukai salone dar vis primena 90-uosius, pavarų dėžė galėtų būti kiek greitesnė, sėdynės nesulenkiamos

  • Prasta pavarų dėžė
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Šis automobilis yra mano trečias - pirmasis automobilis buvo Opel Astra sedanas 1.8 mechanika. Kitas automobilis buvo 2011 metų VW Passat CC. Pirktas su rida 70 t. km. VW džiugino dizainas ir patogus interjeras, taip pat didžiulė bagažinė. Bet ryjo tepalus, reikėjo keist turbiną, paskui turėjau rimtų bėdų su varikliu. Tad norėjau patikimumo ir komforto. Iš pradžių žiūrėjau į 2015-ųjų Camry, bet kai pabandžiau važiuoti supratau, kad tai ne mano auto. Tada atkreipiau dėmesį į Lexus, bet ES yra beveik tas pats Camry. Todėl susidomėjau GS. Nupirkau 250 variantą su galinių ratų pavara. Buvo daug abejonių dėl galinių ratų, nes iki to nei aš nei žmona tokiu nevažinėjo. 3 metų GS rida buvo vos 39k km ir buvo eksploatuojamas tik šiltuoju metų laiku, nes pargabentas iš Floridos. Vienintelis dalykas – automobilis turėjo nemažai smulkių įbrėžimų, tačiau beveik visi jie buvo pašalinti poliruojant. Pagal dizainą GS man yra daug geresnis nei tarkim BMW penktukas - jis nėra nuobodus, netgi šiek tiek agresyvus ir išsiskiria iš minios. Automobilio dinamika irgi man patiko, - paspaudus sureguoja gal kiek per lėtai, bet po pusės sekundės automobilis tiesiog pabunda. Užmiestyje važiuoja labai maloniai, aplenkti nėra problemų ir iki 200 km/h greitėja tikrai gerai. Viena vertus automobilis komfortiškas, bet ir posūkiuose elgiasi stabiliai. Stabdžių su mano važiavimo stiliumi visiškai pakanka. Prieš žiemą buvo jaudulys dėl galinių ratų pavaros, nes važinėju nemažai už miesto. Žiemai buvo nupirkti Nokian Hakkapelita 8 – jas irgi rekomenduoju. Visgi automobilis atrodė labai gerai - kai pradedate važiuoti nuo šviesoforo žinoma šiek tiek slysta, tačiau ESP gerai susitvarko ir nejaučiau didelio diskomforto. Tas pats pasakytina ir apie slidžius posūkius, automobilis pats sugaudo trajektoriją net kai bandai provokuoti. Įstrigęs buvau tik kartą - kelias ėjo į kalną ir suko į dešinę, o išvakarėse snigo ir lijo, tai kelias buvo tikrai prastas, pasidengęs ledu. Apie GS saloną - man viskas patinka, viskas yra po ranka. Sėdynių ventiliacija atrodė šiek tiek silpna, bet nieko blogo negaliu pasakyti apie šildymą. Vienintelis neigiamas dalykas yra tai, kad neatsilenkia galinių sėdynių atlošai, o ant galinės sėdynės telpa tik dvi 157 cm dydžio snieglentės ir tada važiuoti tenka dviese :)

Rekomenduojami video