BMW 5 klasė, (F10/F11) 2010 - 2016
Įvertinimas
4.1
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Patikimumas 4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Varikliai 3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Interjero kokybė4.68% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Komfortas 4.38% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
- Valdymas 4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Ar rekomenduoju Taip 88% Ne 12%
Kėbulai
SedanasUniversalas
Benzinas: 3.0 - 4.4 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus ir atpažįstamas dizainas
- Didelis variklių pasirinkimas
- Elegantiškas patobulėjęs interjeras
TRŪKUMAI
- Praradęs šiek tiek sportiškumo
- Neitin erdvus salonas
"Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus"
Apžvalga
Naujas šeštos kartos 5 serijos BMW šįkart suprojektuotas Adrian van Hooydonk tapo kiek tradiciškesnis nei jo E60 pirmtakas. Automobilio dizainas tapo "BMWiškesnis", itin rafinuotas ir atsikratė kontroversiškos galinės dalies dizaino. Reljefinis variklio kapotas, stati priekinės dalies forma, per visą šoną einanti ryški linija, galinių žibintų dizainas primena truputį anksčiau rinkoje pasirodžiusių 7 klasės ir 5 serijos Gran Turismo automobilių dizaino sprendimus. Viduje BMW 5 dvelkia tikra prabanga: čia sumontuota nauja ketvirtos kartos „iDrive“ sistema. Automobiliuose su navigacijos sistema buvo montuojamas net 10,2 colių įstrižainės LCD ekranas, o be jos – 7 colių. Interjere į akis krenta tai, kad BMW dizaineriai vėl grįžo prie seniau itin dažnai naudoto prietaisų skydelio stiliaus, kuris yra pasuktas į vairuotoją. Tiek durelių, tiek priekinės panelės dizainas tapo kiek įprastesnis ir ne toks ekstravagantiškas kaip pirmtako. Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus. Taip pat automobilis tapo pastebimai didesnis – jis yra 13 mm platesnis ir 5 mm žemesnis palyginti su ankstesniąja karta. Ištiesų naujasis BMW 5 sukurtas naudojant modifikuotą didžiojo BMW 7 platformą. Automobilis turi aliuminio konstrukcijos dvigubų svirčių priekinę ašį, taip pat yra gaminami variantai su visų varomųjų ratų pavara. BMW 5 pirkėjai gali rinktis iš keturių benzininių 523i, 528i, 535i ir 550i, bei trijų dyzelinių 520d, 525d, 530d variklių. Variklių gamoje vėl dominuoja tradiciniai BMW linijiniai 6 cilindrų varikliai. Silpniausias benzininis motoras išvysto 204 AG galią prie 6100 apsukų ir 270 Nm sukimo momentą pasiekiamą nuo 1500 iki 4250 aps./min, 100 km/h pasiekiama per 7,9 s, maksimalus greitis – 238 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 7,6 l/100 km. Galingiausias benzininis variklis yra 4,4 L V8 su dviguba turbina ir tiesioginiu įpurškimu išvystantis 407 AG galią tarp 5500 ir 6400 aps./min. bei maksimalų 600 Nm sukimo momentą nuo 1750 iki 4500 aps./min, o 100 km/h pasiekia per vos 5 s, vidutinės kuro sąnaudos įspūdingai mažos - tik 10,4 l/100 km. Mažiausias variklis yra dyzelinis 2,0 litrų 4 cilindrų dyzelinis agregatas su turbokompresoriumi išvystantis 184 AG prie 4000 apsukų ir 380 Nm sukimo momentą intervale nuo 1900 iki 2750 aps./min, 100 km/h pasiekia per 8,1 s, maksimalus greitis – 227 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 5,0 l/100 km. Galingiausias dyzelinis variklis yra 3,0 L 6 cilindrų agregatas su turbokompresoriumi ir „common rail“ įpurškimu pasiekiantis 245 AG prie 4000 aps./min ir 540 Nm prie 1750-3000 aps./min, 100 km/h – 6,3 s, maksimalus greitis – 250 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 6,3 l/100 km.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (16)
- Dinamiškas
- Ekonomiškas
- Gera garso izoliacija
- Interjero medžiagos
- Gera pakaba
- Neekonomiškas
- Prasta garso izoliacija
- Prasta pakaba
- Nekomfortiškas
- Prasta pavarų dėžė
- Visa ko reikia – dyzelinis 530d su 258 AG galia ir xDrive sistema Šis BMW pamenu visiškai pakeitė supratimą apie prekės ženklą Dabar jeigu keisčiau tai tik į naujesnį GT6 aba X5. Bet X5 nėra praktiškas pasirinkimas, nes važinėjant po miestą nereikia jokių visureigio savybių, o sedane yra daug da
- Puikus automobilis Turejau ši auto siektiek daugiau nei metus laiko. Neturejau nei vienos problemos, rida buvo 200.000km. Labai patogus, manevringas automobilis kaip didžioji dalis bmw automobiliu. 2.0 dyzelis variklis labai dinamiškas ir pilnai užt
- Bmw 535d f10 sedanas Sveiki,automobili pirkau parvaryta su kuro siurblio defektu is vokietijos jau sutvarkyta lietuvoje,kainavo 12000eu automobilis greitas,kadangi dyzelis tai ir prie mazu apsuku spaudzia prie sedynes,vaziuokle gana minksta,vietos vid
- BMW 535xDrive LCI, Diesel Sveiki, praeitu metu vasaros gale nusipirkau si automobili ir esu kol kas labai patenkintas. Labai minskta masina, vaziuoji kaip su kokiu mersu. Plius labai gerai su ja yra vaziuoti ilgas distancijas. Gera garso izoliacija. Trasoj
- Puikus šeimyniškas automobilis su sporto elementais Turiu šį automobilį jau virš 4 metų ir susidūriau tik su esminiais keitimais.
- 520 Labai puikus automobilis, eksplotuoju jau kuris laikas, tai galiu pasakyti šiek tiek apie šį modelį. Tarp kitko planuojam lygiai tokį pat pirkti ir žmonai. Taigi, pirkau prieš 2metus DE, jie prekiauja TIK bmw, taigi galėjo atsakyt
- Bmw 535d f10 Teko vazineti su bmw f10 535d noriu pasidalinti sav ispudziais,masinos isvaizda be m-pack atrodo kaip eilinis dyzelis su m-pack vaizdas tikrai pagereja,dar daug priklauso nuo ratu kurie gali drastiskai pagerenti auto isvaizda mini
- Bmw 525(2.0d) 160kw Teko nemažai pasidomėti prieš perkant, todėl truputėlį galiu papasakot. Iš esmės labai pavykęs modelis. Tai nuo pradžių: automobilis labai didelis. Kuriant BMW f10 buvo naudojama truputį sutrumpinta 7BMW bazė, tačiau vairuojant vi
- BMW 535i Facelift 2015 Išvaizdus, komfortiškas, galingas automobilis. Iš JAV parsivariau su nubrozdintu šonu. Detalės labai brangios. Rida buvo 96 tūkst. Km. Prie tokios ridos jau teko keisti valvetroniką, visiems jiems su benzininiu varikliu ta pati bė
- BMW 520 d (2014m) atnaujintas modelis Pradesiu nuo to, kad automobili turiu pakankamai trumpa laika. Apie 6 men. Pirkau su 210000 km rida. Pradesiu nuo to, kad teko keisit variklio grandine. ( kaina apie 700-,). Is esmes to dar galima buvo nedaryti, bet del sventos ra
Daugiau atsiliepimų
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi A6 2011 - 2018 17
- Cadillac CTS 2008 - 2013 0
- Cadillac CTS 2013 - 2019 0
- Chrysler 300C 2011 - 2023 1
- Infiniti M 2010 - 2019 1
- Jaguar XF 2008 - 2015 2
- Lancia Thema 2011 - 2014 0
- Lexus GS 2012 - 2020 10 TOP 10
- Mercedes-Benz E klasė 2009 - 2017 3
- Saab 9-5 2010 - 2011 3
- Tesla Model S 2012 - dabar 6 TOP 10
- Volvo S90 2016 - dabar 1
- Volvo V70 2007 - 2017 7
- Volvo V90 2016 - dabar 2
Rekomenduojami video