Jeep Grand Cherokee, (WK2) 2010 - 2022

Įvertinimas
3.6 16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 6
  • Patikimumas 4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Varikliai 3.518% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė4.13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Komfortas 4.31% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Valdymas 3.612% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Ar rekomenduoju Taip 67% Ne 33%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.6 - 6.4 litroDyzelinas: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Jeep Grand Cherokee pelnė daugiau nei 30 įvairių apdovanojimų, tame tarpe kaip saugiausias visureigis Amerikoje, bei metų visureigio titulą 2011 metais (pagal „The Detroit News“).

    Galingiausia versija pavadinimu Cherokee SRT-8 turi 465 AG (347 kW) galią iš 6.4 litro Hemi V8 variklio:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Nesenstantis dizainas
  • Erdvus salonas
  • Kokybiškas interjeras
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Triukšmingas
"Mėgstantiems dar didesnę galią puikiai tiks 5.7 L HEMI V8 su 360 AG ir 520 Nm"
Apžvalga
Naujasis Jeep Grand Cherokee gaminamas ant mums europiečiams gerai pažįstamo Mercedes-Benz ML pagrindo. Naujo visureigio kėbulo linijos tikrai neįpūtė naujų vėjų – čia klasikinis Jeep stilius derinamas su modernumu. Labiausiai pastebimos pakitusios priekinės radiatoriaus grotelės bei priekiniai ir rūko žibintai, atrodantys kiek per maži tokiam stambiam automobiliui ir suteikiantys savotiško grėsmingumo. Cherokee ne tik aerodinamiškai efektyvesnis, bet ir 146% standesnis lyginant su savo pirmtaku. Padidėjusios naujos kartos visureigio ratų bazės dėka gale sėdintiems keleiviams sukurta papildoma 13 cm erdvės. Tuo pačiu atsirado galimybė plačiau atidaryti duris ir taip patogiau sudėti daiktus į automobilio saloną. Naujojo Jeep viduje jus pasitinka aukštesnės kokybės apdailos medžiagos ir patobulintas, tačiau santūraus stiliaus prietaisų skydelis. Nors sidabrinės spalvos plastikas centrinėje konsolėje atrodo akivaizdžiai pigus tokios klasės automobiliui, tačiau likusieji pakeitimai verti pagyrimo. Komforto mėgėjai galės pasirinkti šildomą vairą, vėdinamas priekines ir galines sėdynes, beraktę užvedimo sistemą bei galinio vaizdo kamerą. Šiaurės Amerikos rinkai pateikti du varikliai – 3.6 L darbinio tūrio „Pentastar“ V6 tipo motoras, išvystantis 280 AG galią ir 353 Nm sukimo momentą. Mėgstantiems dar didesnę galią puikiai tiks 5.7 L HEMI V8 su 360 AG ir 520 Nm. Europos rinkoje yra pateiktas ir 3 litrų turbodyzelinis V6 variklis (su Multijet II įpurškimo sistema) turintis 241 AG galią ir puikų 550 Nm sukimo momentą. Tikimasi, kad bus pateikta ir galingoji SRT-8 versija. Automobilio savybės bekelėje taip pat neturėtų nuvilti – gamintojas siūlo sistemą, kurios pagalba bus galima pasirinkti vieną iš penkių važiavimo režimų: „Sand/Mud“, „Sport“, „Auto“, „Snow“ bei „Rock“. Hidraulinė „Quadra-Lift“ sistema pakels arba nuleis visureigio kėbulą priklausomai nuo kelio dangos.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (6)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video