Land Rover Discovery, (LR5) 2017 - dabar

Įvertinimas
4.0 5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Interjero kokybė3.029% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Valdymas 3.026% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Ekonomiški varikliai
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Septynios sėdimos vietos
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Dizainas prarado savitumą
  • Dideli gabaritai
"Dėka aliuminio naudojimo, naujasis Discovery sveria net puse tonos mažiau (tai juk beveik visas F1 bolidas)"
Apžvalga
Naujas Land Rover modelis yra retas įvykis, tad visuomet sulaukia didelio dėmesio. Discovery kogero pats svarbiausias ir pats tikriausias iš visų Land Rover tikrai nestokos dėmesio. Deja, tačiau pirmiausia šis automobilis sulaukia daug kritikos... Senasis modelis iš kartos į kartą išlaikydavo savo originalų ir solidų įvaizdį – tai kietas, kampuotas, išskirtinio dizaino automobilis. Tačiau šįkart, Discovery kitoks – jis apvalainas, aptakus ir tapo be galo panašus į Range Rover Sport. O kur dar Discovery Sport ir Range Rover modeliai ... Juk norintiems apvalaino Discovery prieš keletą metų buvo pristatytas “sportiška” Discovery Sport versija. Tad kam reikėjo ikonišką automobilį padaryti panašų į krūvą kitų Land Rover modelių lieka didelis klausimas. Žinoma, yra ir gerų naujienų – dėka aliuminio naudojimo, naujasis Discovery sveria net puse tonos mažiau (tai juk beveik visas F1 bolidas), o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas nuo 0,4 iki 0,3. Discovery išliko didelis automobilis: 4970 mm ilgio ir 2073 mm pločio visureigis sutalpins iki septynių keleivių. Visų trijų eilių sėdynės yra šildomos, o priekinės dvi ir vėdinamos. Komfortiškas ir didelis automobilis išliko nepaprastai geras bekelėje gebantis įveikti beveik metro gylio brastą ir įsiropšti į įkalnę į kurią ir pėstute ropštis ne kiekvienas drįstų. Asfaltiniame kelyje automobilis yra kur kas geresnis nei pirmtakas – gamintojai daug dėmesio skyrė automobilio valdymo sąvybėmis, tam pasitarnauja ir gerokai mažesnis automobilio svoris.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video