BMW X5, (F15) 2013 - 2018

Įvertinimas
4.0 11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4) Viso įvertinimų: 8
  • Patikimumas 3.812% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Varikliai 4.31% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė3.621% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Komfortas 3.719% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
  • Valdymas 4.21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 - 4.4 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Solidus dizainas
  • Daug technologijų
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Didelis
  • Kiek nuobodus
"BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė"
Apžvalga
Naujos kartos BMW X5 tapo 5 mm platesnis, 26 mm ilgesnis ir 14 mm žemesnis nei E70 modelis, ratų bazė išliko ta pati 2933 mm. Nepaisant automobilio masyvumo, jis tapo lengvesnis nei pirmtakas. Kalbant apie dizainą, naujas modelis išliko itin panašus į savo pirmtaką ypač galine dalimi. Visureigis tapo dar didesnis, kampuotesnis, o priekinė dalis tapo panaši į kiek anksčiau pasirodžiusio 3 serijos BMW. Tačiau bendras įspūdis yra toks, kad kartais galima sumaišyti paskutinių dviejų kartų BMW X5 modelius. Interjere istorija ta pati – kompanija pasiliko prie klientų teigiamai įvertinto dizaino. Žinoma, naudojamos medžiagos yra tik puikiausios kokybės. Reikia pažymėti be galo patogias priekines sėdynes, kurias galima reguliuoti gal kokia dvidešimčia skirtingų krypčių. Beje, galines sėdynes taip pat galima patogiai reguliuoti, o vietos ant jų tikrai užteks ir aukštiems keleiviams. Naujajame modelyje bagažinės durys yra sudarytos iš kelių dalių. Todėl galima uždaryti tik viršutinę dalį ir palikti atidarytą apatinę, kas leidžia vežti iškištus itin ilgus krovinius. BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė. Tiesa, pasirinkus sportiškiausią pakabos režimą gausite seną gerą sportišką BMW stabilumą. Vairo mechanizmas tapo šiek tiek mažiau jautrus ir neleidžia taip pajusti kelio kaip kai kuriuose kituose sportiškuose visureigiuose. Tačiau neapsigaukite – tai visiškai neįtakoja itin paklusnaus X5 elgesio kelyje, net ir važiuojant vingiuotais kalnų keliais.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (8)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video