Volkswagen Touareg, (7P) 2011 - 2018

Įvertinimas
TOP 10 4.8 12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 9
  • Patikimumas 4.66% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Varikliai TOP 104.814% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė4.810% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Komfortas 4.810% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Valdymas 4.611% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 - 3.6 litroDyzelinas: 3.0 - 4.2 litroBenzinas / Elektra: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Nuo 2003 metų Volkswagen kompanija dalyvauja Dakaro raliuose su stipriai modifikuotu dyzeliu varomu Touareg modeliu. Per šį laiką automobilis pasirodė esantis itin patikimas ir sėkmingas. 2009 metais buvo pasiekta pirma pergalė su Giniel de Villiers už vairo, antras finišavo Mark Miller taip pat su Touareg. Sekančiais 2010 ir 2011 metais pergales šventė vėl Volkswagen Touareg automobiliai:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Kokybiškas, prabangus interjeras
  • Kokybiškai surinktas
  • Neblogas pravažumas bekelėje
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Nėra septynių vietų versijos
  • Evoliucinis dizainas
"Viduje rasite auštos kokybės odines sėdynes, medžio, bei puikiai derančio aliuminio intarpus, touchscreen navigaciją, automobilių esančių nematomose zonose perspėjimo sistemą, reguliuojamo aukščio amortizatorius, bei slankiojantį galinių sėdynių suolą"
Apžvalga
Volkswagen pristatė antros kartos stilingą ir sportišką visureigį Touareg. Pagrindiniai naujo modelio dizaino bruožai paveldėti iš kitų šios markės modelių, tokių kaip Golf arba Polo. Ryškiausiai matomas pokytis – modernios radiatoriaus grotelės, priekiniai žibintai su U formos LED šviesomis ir aštresnių linijų kėbulas. Bendrai dizainas neatrodo radikaliai pakeistas, o pats automobilis vizualiai net mažesnis. VW dizaino skyriaus vadovas Klaus Bischoff apibūdino dizaino idėją taip: "senasis Touareg dėl apvalainų linijų atrodė sunkesnis nei buvo ištikrųjų. Dabar aštresnės linijos automobiliui suteikia dinamiškumo ir lengvumo įspūdį". Ištiesų Touareg net padidėjo - pailgėjo, praplatėjo ir kiek pažemėjo, o dėka 38 mm ilgesnės ratų bazės tapo erdvesnis keleiviams sėdintiems ant galinių sėdynių. Antrosios kartos "liaudies džipo" ilgis dabar siekia 4758 mm, o aukštis – 1724 mm. Svarbu tai kad automobilis numetė net 200 kilogramų svorio – didele dalimi tai buvo pasiekta dėl lengvesnio aliumininio variklio. Viduje Touareg kokybės ir prabangos mėgėjų nepaliks abejingų - čia rasite auštos kokybės odines sėdynes, medžio, bei puikiai derančio aliuminio intarpus, touchscreen navigaciją, automobilių esančių nematomose zonose perspėjimo sistemą, reguliuojamo aukščio amortizatorius bei slankiojamas galines sėdynes. Borto kompiuterio meniu sistema yra intuityvi, o patrauklioje panelėje visi prietaisai išdėstyti logiškai ir patogiai. Taip pat yra galimybė užsisakyti kamerą, kuri skenuoja aplink automobilį esančią aplinką 360 laipsnių kampu ir sugeneruotą vaizdą perduoda į ekraną. Vairuotojo pozicija labai patogi ir suteikia sportiško lengvojo automobilio įspūdį. Naujos vėdinamos sėdynės yra itin patogios ilgose kelionėse, o galinių sėdynių keleivių kojoms vietos yra gerokai daugiau - būtent tai ko trūko pirmos kartos modeliui. Visureigio pirkėjai gali rinktis iš trijų skirtingų variklių. Bazinis variantas turi 3.0 L V6 dyzelinį 238 AG galios ir 550 Nm sukimo momento motorą su turbokompresoriumi. Sujungtas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir papildytas variklio įjungimo ir išjungimo Stop-Start sistema toks agregatas 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 7,2 l degalų. Pageidaujantys galingesnio variklio, gali pasirinkti 4.2 L V8 dyzelinį motorą su turbina, kurio duomenys – 337 AG ir 800 Nm, nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6 sek., tačiau jo apetitas yra gana saikingas – tik 9,1 l/100 km. Didžiausia naujiena yra ta, kad buvo gaminamas ir hibridinis Touareg variantas - tai benzininis Audi S4 3.3 L V6 329 AG agregatas su kompresoriumi, papildytas 46 AG elektros varikliu. Bendra hibrido galia yra 375 AG, o sukimo momentas – 580 Nm. 100 km/h greitis pasiekiamas per 6,5 sek., kuro sąnaudos siekia 8,2 l/100 km, o iki 30 km/val. greičiu juo bus galima riedėti naudojant tik elektros energiją.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (9)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video