Jaguar XF, (X260) 2015 - dabar

Jaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabar
Jaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabar
Jaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabarJaguar XF, (X260) 2015 - dabar
Įvertinimas
5.0 11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 5.015% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Interjero kokybė5.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Komfortas 5.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Valdymas 4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 2.0 - 3.0 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Smagus vairuoti
  • Įdomus interjero dizainas
  • Erdvus interjeras ir bagažinė
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Nuobodus išorės dizainas
  • Konkurentai labiau rafinuoti
"Jaguar pasižymi priešingų sąvybių suderinimu, kas daro šią markę patrauklia alternatyva vokiškiems konkurentams"
Apžvalga
Naujasis Jaguar XF pasirodė pačiu laiku ketindamas pratęsti savo pirmtako sėkmę, o gal net ir išsikovoti didesnį pripažinimą tarpe vokiškų konkurentų. Naujoko dizainas kiek nuvilia, nes yra be galo panašus į savo pirmtaką. Tiesą sakant priekinė dalis beveik nesiskiria nuo senesniojo, automobilio siluetas išliko toks pat, tik galinė dalis kiek kitokia, kuri iš esmės yra tokia pati kaip mažesniojo XE. Šią strategiją naudoja ne tik Jaguar, bet ir Audi, BMW, tad konkurencinėje kovoje Jaguar neturėtų pralaimėti. Visgi automobilis yra patrauklus, kupė stiliaus kėbulo oro pasipriešinimo koeficientas yra nepaprastai mažas – vos 0,26. Nors naujasis XF tapo šiek tiek trumpesnis ir žemesnis, tačiau ratų bazė padidėjo, tad interjeras padidėjo, o erdvė ant galinių sėdynių yra pati didžiausia klasėje. Viduje vėlgi panelės dizainas išliko itin panašus į pirmtako – čia vyrauja horizontalios, „švarios“ linijos, vertikalūs paviršiai leidžiantys pasijausti sėdint žemai ir taip sukuriant sportiškumo, jaukumo ir saugumo jausmą. Naudojamos medžiagos yra išskirtinai tik puikiausios kokybės. Salonas sukurtas taip, kad maksimaliai eliminuotų pašalinius garsus. Jaguar XF yra gaminamas ir su visų varomųjų ratų sistema, taip pat tai pirmas Jaguar turintis adaptyvius LED priekinius žibintus vietoje anksčiau buvusių Xenon žibintų. Automobilis lengvas, standus, svoris paskirstytas 50:50, tad nenuostabu, kad jo elgesys posūkiuose yra nepriekaištingas. Ir tai pasiekta neaukojant komforto. Lygiai tą patį galima pasakyti apie elektrinį vairo stiprintuvą – jis tikslus, intuityvus, tačiau kartu lengvas. Jaguar pasižymi puikiu šių priešingų sąvybių suderinimu, kas daro šią markę patrauklia alternatyva išpuoselėtiems vokiškiems konkurentams.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video