Audi e-tron GT, 2020 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Hečbekas Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Greitas, labai greitas
  • Puikiai valdomas
  • Kokybiškas viduje, išskirtinis išorėje
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža erdvė galinių keleivių galvoms
  • Neitin didelis nuvažiuojamas atstumas
  • Brangus
"Bendrai interjere dominuoja Audi santūrumas ar konservatyvumas ypač palyginus su konkurentais, kurie išradingai žongliruoja su įvairiais interjero stiliais - Tesla, BMW ir net VW elektromobilių interjerai yra daug įdomesni. Matyt Audi nenori eksperimentuoti srityje, kurioje laikoma bene geriausia jau antras, ne kogero jau trečias dešimtmetis"
Apžvalga
WOW, koks dizainas, koks automobilis! Pirmą kartą pamačius šį automobilį norisis sukti ir sukti ratus aplink jį, akimis sugeriant kiekvieną automobilio detalę. Kaip puikiai padirbėjo Audi dizaineriai – naujasis e-tron GT atrodo tobulai išbaigtas, idealių proporcijų automobilis. Įdomu tai, kad šį stilių Audi pradėjo įgyvendinti dar Audi Q8 visureigyje, tačiau jis puikiai evoliucionavo į keturdurį kupė kėbulą. Galiniai žibintai kaip įprasta šiandieniniuose Audi įrėmina visą galinę automobilio dalį, tačiau šįkart atrodo daug dinamiškiau nei beformiai esantys Audi A7 modelyje. Be to Audi dizaineriai kaip įprasta puikiai susidorojo su automobilio proporcijomis – žemas profilis suteikia sportiškumo, keturdurė vidurinė dalis neatrodo per ilga, kompaktiška priekinė dalis, didelė galinė „fastback“ tipo dalis yra ne tik praktiška, bet ir puikiai įsipaišo į bendrą dizainą bei neatrodo gremėzdiška. Vienas artimiausių konkurentų Tesla Model S nors yra puikaus dizaino automobilis, tačiau stiliaus prasme jau yra pasenęs modelis (gaminamas bemaž 10 metų!), dar visai naujas Porsche Taycan atrodo lyg sulipdytas iš trijų neitin derančių dalių, tad Audi e-tron GT šių automobilių fone atrodo kone idealiai. Įdomu ką į tai atsakys BMW kompanija... Nenuostabu, kad sportiškas Audi kėbulas yra itin aerodinamiškas, o jo pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,24. Automobilio salonas atitinka klasikinį „Gran Turismo“ dizainą: vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės sumontuotos žemai sportiškoje padėtyje ir atskirtos plačia centrine konsole. Galinės sėdynės užtikrina pakankamai vietos suaugusiems keleiviams, tačiau vietos galvai dėl žemo stogo profilio yra nedaug, o jausmas čia yra kiek klaustrofobiškas dėl mažų šoninių langų. Tiesa, šviesos salonui galima suteikti per panoraminį stogą, kuris beje nėra standartinės įrangos dalis. Bendrai interjere dominuoja Audi santūrumas ar konservatyvumas ypač palyginus su konkurentais, kurie išradingai žongliruoja su įvairiais interjero stiliais - Tesla, BMW ir net VW elektromobilių interjerai yra daug įdomesni. Matyt Audi nenori eksperimentuoti srityje, kurioje laikoma bene geriausia jau antras, ne kogero jau trečias dešimtmetis. Tačiau medžiagų, surinkimo, LCD ekranų kokybė yra nepriekaišinga, englies pluošto ir alkantaros detalės suteikia išskirtinumo pojūtį. Bagažo skyrius siekia 366 litrus – lygiai tiek pat kaip giminingo Porsche Taycan, tačiau palyginus su masyvia Tesla Model S 744 litrų bagažine, atrodo kukliai. Tačiau praktiškumas nėra stiprioji e-tron GT pusė. Silpnesnės e-tron GT versijos elektrinių variklių galia siekia 350 kW (476 AG), kurią galima pakelti iki 530 AG panaudojus boost funkciją. Galingesnioji turi įspūdingą 440 kW (598 AG) galią, kurią 2,5 sekundės trukmei galima pakelti net iki 646 AG! Elektromobilis gali nuvažiuoti iki 487 kilometrų atstumą pagal WLTP – tai užtikrina nemažas 85 kWh talpos akumuliatorius. Pakaba taip pat pasižymi subalansuotomis dinamiškomis ir komfortiškomis savybėmis, kurias užtikrina tokios technologijos kaip „Audi drive select“ sistema, visi varomi ratai, visi vairuojamieji ratai, pneumatinė pakaba ir reguliuojamas pakabos standumas. Sunkų automobilį valdo anglies pluošto keramikos stabdžiai, kurių skersmuo siekia iki 420 milimetrų.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video