Porsche Taycan, 2020 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Išties greitas
- Greitas įkrovimas
- Stilingas ir kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Itin didelė kaina
- Didelis svoris
"Porsche Taycan kaip elektromobilis turi nestandartinį sprendimą - dviejų laipsnių transmisiją, kuri leidžia pasiekti geriausią įmanomą įsibėgėjimą, o antroji pavara užtikrina didžiausią efektyvumą"
Apžvalga
Tai yra išties įdomus automobilis – ne todėl, kad tai elektromobilis, bet dėl to kad tai Porsche elektromobilis. Kai visame pasaulyje skamba Tesla Model S žygdarbiai lenktynių ir drago trasose, kas kitas jei ne Porsche mes iššūkį Elono Musko kūriniui? Galima drąsiai teigti, kad Taycan yra nepaprastai svarbus modelis kompanijos istorijoje, kogero panašiai svarbus kaip prieš dvidešimt metų pasirodęs Porsche Cayenne visureigis. Taip yra ne tik dėl to, kad tai pirmasis Porsche elektromobilis, bet ir pirmas vidutinės klasės šeimyninis Porsche. Ištiesų ši kompanija kurį laiką vengė skverbtis į šį rinkos segmentą nenorėdama sugadinti savo kaip išskirtinių automobilių gamintojo įvaizdžio. Tačiau kartu su pirmuoju elektromobiliu tai yra puiki galimybė žengti pirmą žingsnį su trenksmu. Panašu, kad debiutas yra vokiškai apskaičiuotas. „Taycan “ vardas sukurtas iš dviejų turkiškų žodžių ir reiškia „jauno žirgo siela“, kogero to paties žirgo kuris matomas Porsche logotipe. Porsche modifikacijų pavadinimus paliko tradicinius - Turbo ir Turbo S, nors turbinų Taycan automobiliuose žinoma nėra. Abi modifikacijos yra varomos ir vairuojamos visais 4 ratais. Didžioji dalis galios perduodami galinei ašiai, kuri įprastai yra labiau apkraunama. Silpnesnė „Turbo“ versija generuoja 670 AG (490 kW) galią, o Turbo S – 761 AG (560 kW) galią ir įspūdingą 1050 Nm sukimo momentą. Didžiausias abiejų modelių greitis siekia 260 km/val. – ne tiek ir daug, tačiau nuo 0 iki 100 km/val. „Turbo“ pagreitėja per 3,2 seundės., o „Turbo S“ – per vos 2,8 sekundės. Taycan Turbo S modelis su visiškai įkrauta baterija gali nuvažiuoti 412 km distanciją, o Turbo – 450 km. Porsche Taycan kaip elektromobilis turi nestandartinį sprendimą - dviejų laipsnių transmisiją, kuri leidžia pasiekti geriausią įmanomą įsibėgėjimą, o antroji pavara užtikrina didžiausią efektyvumą. Be to Porsche Taycan yra pirmasis elektromobilis pasaulyje su 800 voltų elektros sistema. Tai yra dvigubai didesnė įtampa, nei turi kiti elektromobiliai. Šis sprendimas leidžia sumažinti elektros srovę, o tai reiškia, kad Taycan gali turėti plonesnius laidus ir taip sumažintą svorį. Be to dėl mažesnės srovės automobilio varikliai ir baterijos kais mažiau. Tai reiškia, kad skirtingai nei Tesla Model S, Porsche elektromobilis galingiausiu režimu galės važiuoti daug ilgesnę distanciją taip pasiekiant geresnius rezultatus lenktynių trasose. Tai įrodo ir Niurburgringo trasoje pasiektas serijinių keturdurių elektromobilių rekordas, kuris yra 7 min. 42 sek. Kalbant apie dizainą Taycan yra labai panašus į kitus Porsche modelius. Tiesą sakant visa Taycan galinė dalis yra beveik identiška garsiajam 911 modeliui tik su keturduriu kėbulo sprendimu. Tai nėra blogai, tačiau priekinė automobilio dalis atrodo tikrai neįpatingai – trūksta ir originalumo, ir Porsche identiteto. Akivaizdu, kad Taycan kūrėjai koncentravosi į techninę automobilio dalį, dizaino sprendimus palikusi nuošalyje. Visgi dizainas sukurtas išmaniai siekiant pagrindinio tikslo - maksimaliai mažo oro pasipriešinimo koeficiento, kuris siekia vos 0,22. Palyginimui puikus Tesla Model S pasipriešinimo koeficentas yra kiek prastenis - 0,24. Taycan galinis spoileris pasislepia bagažinės dangtyje, oro ventiliacijos angos užsidaro, ratlankiai turi minimalų pasipriešinimą, o automobilio dugnas yra plokščias taip generuodamas dar ir papildomą prispaudimo jėgą.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi e-tron GT 2020 - dabar 0
- BMW 8 klasė Gran Coupe 2019 - dabar 0
- BMW i4 2021 - dabar 0 TOP 10
- Cadillac CT5 2019 - dabar 0
- Jaguar XF 2015 - dabar 2
- Lotus Emeya 2024 - dabar 0
- Mercedes-Benz AMG GT 4 durų kupė 2018 - dabar 0
- Mercedes-Benz EQE 2022 - dabar 0
- Mercedes-Benz EQS 2021 - dabar 0 TOP 10
- Tesla Model S 2012 - dabar 6 TOP 10
Rekomenduojami video