Opel Frontera, 2024 - dabar

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?Benzinas / Elektra: 1.2 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Nors neitin brangus visureigis atrodo “ok”, tačiau manau Opel dizaineriai praleido puikią galimybę suteikti Fronterai didžiulį pranašumą - retro stilių, taip kaip tą padarė kiti gamintojai tokie kaip Mercedes-Benz su G klasės visureigiu, Range Rover su Defender modeliu arba Toyota su naujuoju Land Cruiser Prado modeliu"

Apžvalga

Frontera pavadinimas galbūt ir nėra pats įsimintiniausias Opel istorijoje, tačiau šis gana neprastą pravažumą turėjęs visureigis neabejotinai žinomas pas mus. Dabar Frontera vardas sugražinamas naujam C segmento visureigiui, kuris savo dydžiui stovi tarp Opel Mokka ir Opel Grandland automobilių. Labai svarbu tai, kad kalbant apie kainą Frontera pozicionuoja netgi žemiau Opel Mokka modelio – naujoko kaina konkuruoja su pigesniais visureigiais tokiais kaip Dacia Duster. Ant popieriaus Frontera atrodo neįtikėtinai gerai, dėka itin gero kainos ir kokybės santykio. Lyginant jį su brangesniu Opel Mokka, Frontera yra gerokai didesnis, su neprasta įranga ir svarbiausi siūlo tiek hibridinę, tiek pilnai elektrinę versijas. Standartiškai Frontera yra penkių vietų automobilis, tačiau tai, kas dar labiau padės išsiskirti iš kitų C segmento visureigių – Frontera yra komplektuojamas ir su septyniomis sėdimomis vietomis. Automobilio išorės dizainas subtilus ir paprastas – savo paprastumu, kvadratiška forma, vertikaliais šonais ir užapvalintomis linijomis kiek primena originalų 9-ojo dešimtmečio Frontera. Tačiau čia jų panašumai ir baigiasi - naujojo Frontera priekyje įtaisyta tokia pati vadinamo „Vizor“ stiliaus blizgi panelė ir priekiniai žibintai kokius turi ir kiti šio prekės ženklo automobiliai, o gale keistokos formos žibintai neatrodantys nei organiškai, nei Opel stilistikoje. Nors neitin brangus visureigis atrodo “ok”, tačiau manau Opel dizaineriai praleido puikią galimybę suteikti Fronterai didžiulį pranašumą - retro stilių, taip kaip tą padarė kiti gamintojai tokie kaip Mercedes-Benz su G klasės visureigiu, Range Rover su Defender modeliu arba Toyota su naujuoju Land Cruiser Prado modeliu. Tokiu atveju Frontera ne tik būtų vienas iš nedaugelio (jei ne vienintelis) ne premium segmento visureigių su retro stiliumi, bet ir labiau išsiskirtų iš kitų Opel automobilių, kas taip pat padėtų formuojant kitokį Frontera įvaizdį - pigesnio, praktiškesnio, bet su moderniomis technologijomis automobilio įvaizdį. Kalbant apie automobilio svorį, penkių vietų hibridas sveria tik 1344 kg, septynvietis hibridas sveria vos 32 kg daugiau, o elektrinė versija sveria tik 1514 kg. Tai išties įspūdingi skaičiai, o elektriniam visureigiui - beveik neįtikėtini. Būdamas nebrangiu šeimos automobiliu, Frontera jums nepasiūlys didelės prabangos - vairuotojui įrengta tipiška gamintojui skaitmeninė „Pure Panel“ darbo vieta su dviem šiek tiek pasuktais į vairuotoją 10 colių ekranais ir daugialype informacijos bei pramogų sistema. Žvilgsnį patraukia įdomios formos vairas ir itin griežtų ir netgi archaiškų formų priekinės panelės ir durų apdailų formos. Yra fiziniai klimato valdikliai, šildomos sėdynės ir šildomas vairo mechanizmas. Tačiau viena sritis, kuri erzina – tai audio apartūros valdikliai, kurie pasiekiami arba per centrinį jutiklinį ekraną arba mygtukais ant vairo. Centrinis jutiklinis ekranas yra lengvai pasiekiamas, turi aiškų ekraną ir meniu sąsają, kurią labai lengva valdyti, išdalies ir dėl to, kad ji yra itin paprasta ir neperkrauta funkcijomis. Sėdynės iš pradžių atrodo keistokai kietos, tačiau yra pakankamai patogios, turi tinkamą šoninį palaikymą ir patentuotą „Intelli-Seat“ funkciją užtikrinančią didesnį komfortą ilgose kelionėse. Naujojo Frontera bagažinėje yra 460 litrų vietos daiktams, o nulenkus sėdynes talpa padidėja iki 1600 litrų. Palyginimui Dacia Duster Hybrid versija turi 496 litrus. Papildomo universalumo suteikia 60:40 santykiu padalintos galinės sėdynės, be to kiekviename modelyje sumontuotos antrosios bagažinės grindys leidžiančios dalį daiktų susidėti taip, kad šie nejudėtų. „Frontera Hybrid“ turbokompresorinis 1,2 litro trijų cilindrų ir elektrinis variklis gali turėti du galingumus – arba išvysto bendrą 99 AG galią ir 205 Nm sukimo momentą arba 134 AG ir 230 Nm. Mažesnės galios hibridas 100 km/h pasiekia per 11 sekundžių, pasiekia maksimalų 180 km per valandą greitį. Galingesnė versija užtrunka devynias sekundes iki 100 km/h ir gali pasiekti 190 km per valandą maksimalų greitį. 111 arklio galių ir tik 125 Nm sukimo momento „Frontera Electric“ įsibėgėti iki 100 km/h užtrunka net 12,1 sekundės ir pasiekia didžiausią 140 km per valandą greitį. Žinoma, tokios nedidelės galios elektrinis variklis nepasižymi įspūdingu sukimo momentu paspaudus akseleratoriaus pedalą iki dugno, tačiau neatrodo pernelyg lėtas palyginus su vidaus degimo varikliu. Teigiama, kad „Frontera Electric“ nuvažiuos 300 km su vienu įkrovimu. Atsižvelgiant į išties mažą „Frontera Electric“ 44 kWh bateriją, toks atstumas būtų visai neblogas. Bateriją galima papildyti nuo 20 iki 80 procentų per 26 minutes, nepaisant gana vidutinio 100 kW įkrovimo greičio. Kalbant apie važiavimo kokybę, nemaža pakabos eiga leidžia gana efektyviai gesinti duobių ir greičio mažinimo kalnelių nelygumus, bet važiuojant didesniu greičiu pastebėsite, kad Frontera neitin stabili. Triukšmo lygis yra šiek tiek per aukštas ir kyla klausimas – galbūt itin mažas Opel Frontera svoris pasiektas dėka prastos garso izoliacijos. Žinoma, mažas Frontera svoris turi teigiamos įtakos automobilio elgesiui kelyje – nors automobilis jokiu būdu nėra sportiškas, tačiau posūkius įveikia gana smagiai. Vairo mechanizmas yra lengvas, Frontera turi miestui palankų 11,05 metro apsisukimo spindulį. Stabdžiams kiek trūksta aštrumo, o šešių greičių automatas yra vangokas. Aštresniuose posūkiuose visureigio kėbulas turi palyginti nedidelius posvyrius. Palyginti su hibridu, elektrinė versija turi dar geresnį stabilumą posūkiuose dėka žemai sumontuoto akumuliatoriaus.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių numerių rėmelius ir marškinėlius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video